Oppitunti 13: Käyttökohteet Artikel

> foorumit > Basic German Lessons alusta > Oppitunti 13: Käyttökohteet Artikel

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Lara
    vierailija

    Yleensä kaikkia yleisnimiä käytetään yhdessä saksankielisten artikkeleiden kanssa.Oikeinimissä ei ole artikkelia.
    Joissakin tapauksissa voit kuitenkin nähdä, että yleisnimiä käytetään ilman artikkelia tai että oikeita nimiä käytetään artikkeleiden kanssa.
    Tässä osiossa annamme tietoja muutamista poikkeuksista.

    Yleensä saksan kielellä artikkeleita, joilla on yleisnimi, ei saa käyttää seuraavissa tapauksissa:

    - järjestää lauseita, osoitelauseita, sanomalehtiä tai mainoksia missä tahansa paikassa,
    sanomalehtien otsikoissa tai uutisotsikoissa, artikkeleiden kaltaisissa artikkeleissa, sananlasku- ja sananlaskuissa
    Yleensä artikkeleita ei saa käyttää.

    Seuraavissa tapauksissa artikkeleissa käytetään oikeita nimiä:

    -Jotkin maiden nimet (die Türkei: Turkki, die Vereinigte Staaten: Yhdysvallat, die Niederlande Alankomaat, die Schweiz: Sveitsi)
    nimiä käytetään aina artikkeleiden kanssa.
    Vaikka se on erityinen nimi, kadunnimet, vuori, järvi, meri, joki ja niin edelleen.
    nimiä voidaan käyttää myös artikkeleiden kanssa.

    Kyllä, synti uppoaa sydämeen, tekee siitä mustan ja kovettuu, kunnes siitä tulee usko. Jokaisessa synnissä on tapa epäuskoihin. Jos anteeksianto ei tuhoa sitä syntiä nopeasti, se voi purra sydäntä pienenä hengellisenä käärmenä, ei susi. (Lemas)
    paholainen21
    osallistuja

    Siitä, mitä näen juuri nyt
    Kirjoitin artikkeleita, eikä minulla ollut vaikeuksia
    Toivottavasti en kohtaa sitä ja ymmärrän sen heti.
    Kun kerroin nämä tiedot jollekin, hän sanoi, että se oli vaikeaa (kun sanoin, että tiesin)
    Luulen, että joku liioittelee hieman liikaa mitä :)
    Joka tapauksessa olen varma, että kohtaan vaikeuksia
    ja anna minun siirtyä oppitunnille 14 :)
    Kun olen valmis artikkeleihin, aloitan lauseiden rakentamisen, sitten opin sanoja verkkokirjastosta puhemalleilla, sitten vahvistan niitä ja tulostan ne, kun menen ulkomaille.
    ota se myöhemmin, opimme saksan :) Katsotaanpa minulla on enemmän tapoja

    Danke Schön Lara

    yazyagmuruxnumx
    osallistuja

    Itse asiassa, jos tarkastellaan ugur arikel -osaa, todella hämmentyneet solistit sanovat sen olevan oikein. Syy, jonka opimme täällä heti, on oikea ja kaunis ilmaisu.

    paholainen21
    osallistuja

    Kyllä, olet oikeassa, Lara osallistui paljon

    danke schön

    serhantuna
    osallistuja

    die Turkei oder der Turkei? Ich glaube dass Sie nicht richtig sagen

    nalanw
    osallistuja

    Die Türkei on oikein, jos käyttämäsi lause on datiivi, se vie artikkelin…

    aus der Türkei Turkissa

    pinefresh
    osallistuja

    Aiemmin kirjoitettiin, että maiden nimet ovat neutraaleja, mutta yhdessäkään esimerkissä ei käytetty das?Voitko selittää sen minulle? ???

    yazyagmuruxnumx
    osallistuja

    pinfresh kun aloimme oppia saksaa alusta alkaen, juhlimme, että saksassa on joitain poikkeuksia, ja tämä on poikkeuksellinen tilanne maissa, joissa olemme antaneet tämän artikkelin.

    mHour
    osallistuja

    Kiitos tiedoista

    anonyymi
    vierailija

    Se alkoi työntää minua nyt, mutta ei pakenemista :)

    begummarra
    osallistuja

    Hei.. Olen tällä hetkellä Goethe-instituutissa Göttingenissä.. opimme jatkuvasti sanoja, artikkeleita jne. Koska en voi yhdistää turkkilaisia ​​sanoja, suurin osa niistä jää ilmaan:(mitä voin tehdä????? Minun täytyy opetella sanoja.

    Derwisch
    osallistuja

    Hei.. Olen tällä hetkellä Goethe-instituutissa Göttingenissä.. opimme jatkuvasti sanoja, artikkeleita jne. Koska en voi yhdistää turkkilaisia ​​sanoja, suurin osa niistä jää ilmaan:(mitä voin tehdä????? Minun täytyy opetella sanoja.

    hei,

    Mielestäni pelkkä sanojen oppiminen ei riitä. Vaikka olemme esimerkiksi oppineet sanat "nachdem, schule, ich, vater, zusammen, gehen, danach, essen, gehen", emme voi tehdä vahvaa lausetta tai puhua vierasta kieltä suorittamatta monia muita tarpeellisia käytäntöjä.
    Kuten sanoit, paljon opittua tietoa jää ilmaan. Mutta syy tähän on enimmäkseen siitä, ettei saksalaisia ​​sanoja yhdistetä toisiinsa. Esimerkiksi edes sanan Post oppiminen sen artikkelin kanssa ei auta paljon; "postiin, postista, postikonttoriin, postiin, postiin" jne. Kuinka voit sanoa näitä asioita, jos et opi niitä...
    sanon taas…
    En puhu kovin hyvää saksaa. Mutta minulla on vaatimattomia mielipiteitä ja tutkimusta tästä aiheesta.
    Voimme vaihtaa ajatuksia.
    Encore…

    LG
    Derwsich

    ilosi
    osallistuja

    Voitko puhua plusquamperfektin käytöstä, jos mahdollista?

    Kiitos

    Derwisch
    osallistuja

    Voitko puhua plusquamperfektin käytöstä, jos mahdollista?
    Kiitos

    Voit ratkaista tämän ongelman käyttämällä hakupalkkia… Mutta lisään edelleen linkkejä tänne puolestasi…

    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=1219.0
    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=1681.msg8842#msg8842

    LG

    sedayld
    osallistuja

    Minulla alkaa varmasti olla vaikeaa, mutta... fcbarcelona20 Ei ole paeta, kuten hän sanoi :D
    ystävilleni, jotka yrittävät auttaa meitä verykkkkkk Kiitos
    rakkaani kanssa youeeeeeeeeeeee

    serhatkosovali
    osallistuja

    se ei saa minua päähäni. Mitä minun pitäisi tehdä? Ystävät, auttakaa minua.

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 39)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.