2020-viisumin tarjoilijat ja -alueet

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Neito
    osallistuja

    Hei ystävät,
    Halusin kirjoittaa tähän otsikkoon ystävien kanssa, jotka odottavat ja saavat vuoden 2020 viisumin.
    Hain lapseni kanssa syyskuun 17. päivänä. He pitivät vaimoni palkkaa riittämättömänä ja hylkäsivät minut ja lapseni. Vaimoni on Turkin kansalainen ja hänellä on toistaiseksi voimassa oleva oleskelulupa. Olemme valittaneet asianajajan kautta parantamalla ehtojamme ja odotamme. Toivottavasti se kääntyy positiiviseksi.
    Toivotan kärsivällisyyttä kaikille odottaville.

    Ay90
    osallistuja

    Luulen, että ulkomaalaisvirasto ei ollut lähettänyt mitään uutisia. Jos se olisi lähettänyt sen Turkkiin, se ei olisi kestänyt niin kauan. Aina on sanottu, että prosessi on edelleen käynnissä. Tietääkseni prosessi jatkuu vain Saksassa Saksa myöntää viisumin sen mukaan, jostain syystä...Luin kommenteista, että joskus Saksan hyväksynnän tai hylkäämisen jälkeen jokaisen passi saadaan kymmenen päivän sisällä. sähköpostilla kysyäksesi mikä tilanne on.

    Lähetimme postin, eikä vastausta tullut. Mielestäni se on suljettu. Se voi olla suljettu 1. tammikuuta tai pidempään. Ei ole selvää, missä tiedosto on nyt, mutta caritas soitti, he kertoivat hänelle ulkomaalaisten haarasta.

    p.yilmaz
    osallistuja

    ystävät,
    Soitin niin paljon ja kirjoitin sähköpostiviestin, että minua kiellettiin nyt soittamasta ja kirjoittamasta.

    Ay90
    osallistuja

    ystävät,
    Soitin niin paljon ja kirjoitin sähköpostiviestin, että minua kiellettiin nyt soittamasta ja kirjoittamasta.

    soititko paljon?

    p.yilmaz
    osallistuja

    soititko paljon?

    kyllä, soitin paljon, koska he pyysivät minulta asiakirjoja 26.11.2020, sanoivat, että lähetät ne postitse ilman toimituskuluja, halusin vain selvittää, voidaanko ne tavoittaa. toisin sanoen asiakirjojen pitäisi olla heidän käsissään viimeistään 10.12.2020, mutta uutisia ei vieläkään ole. Lisäksi he määräsivät etsintä- ja kirjoituskiellon minulle.

    Stuttgart 12345
    osallistuja

    kyllä, soitin paljon, koska he pyysivät minulta asiakirjoja 26.11.2020, sanoivat, että lähetät ne postitse ilman toimituskuluja, halusin vain selvittää, voidaanko ne tavoittaa. toisin sanoen asiakirjojen pitäisi olla heidän käsissään viimeistään 10.12.2020, mutta uutisia ei vieläkään ole. Lisäksi he määräsivät etsintä- ja kirjoituskiellon minulle.

    Jos lähetit sähköpostilla, ei ole ongelmaa, sen on täytynyt olla perillä, he eivät voi sanoa, että se ei saapunut... Vannon, lähetin kaiken sähköpostitse, he pyysivät sitä sähköpostitse -postia.

    Ay90
    osallistuja

    kyllä, soitin paljon, koska he pyysivät minulta asiakirjoja 26.11.2020, sanoivat, että lähetät ne postitse ilman toimituskuluja, halusin vain selvittää, voidaanko ne tavoittaa. toisin sanoen asiakirjojen pitäisi olla heidän käsissään viimeistään 10.12.2020, mutta uutisia ei vieläkään ole. Lisäksi he määräsivät etsintä- ja kirjoituskiellon minulle.

    Ensimmäisessä hakemuksessani puuttui asiakirjoja, lähetin sen, he vastasivat seuraavana päivänä, koska asiakirjasi on saapunut

    p.yilmaz
    osallistuja

    Ei, se ei ole einschreiben, heitin salkun oven eteen, koska he halusivat sen sillä tavalla. uutisia odotellessa

    p.yilmaz
    osallistuja

    Hei ystävät

    Toivotan kaikille hyvää uutta vuotta ja terveyttä ja rauhaa täynnä olevaa uutta vuotta. Toivottavasti tapaamme kaikki puolisomme kanssa mahdollisimman pian vuonna 2021.

    Ay90
    osallistuja

    Hei ystävät

    Toivotan kaikille hyvää uutta vuotta etukäteen ja uutta vuotta täynnä terveyttä ja rauhaa. Insha'Allah, tapaamme kaikki vaimomme mahdollisimman pian vuonna 2021.

    Hyvää uutta vuotta, toivottavasti uusi vuosi tulee olemaan meille hyvä ja saamme hyviä uutisia 🌺

    Ay90
    osallistuja

    Istanbulin konsulaatti on luultavasti tukossa. Ei ääntä eikä ääntä keneltäkään. Ihmettelen kuinka kauan meitä odotellaan? Kuka tuo takaisin puolisoistamme erillään vietetyn ajan?

    p.yilmaz
    osallistuja

    Hei ystävät, viisumimme saapui tänään, vaimoni testataan parhaillaan sairaalassa, toivottavasti tulokset ovat selkeitä ja hän on täällä kanssani Berliinissä mahdollisimman pian, jos Jumala suo. Voiko Herrani yhdistää teidät kaikki mahdollisimman pian, kuten ystävämme AYA90 sanoi, kukaan ei voi antaa meille aikaa, jonka vietämme erillään puolisoistamme. Toivon, että kaikki pääsevät jälleen yhteen läheistensä ja perheidensä kanssa mahdollisimman pian.

    Ay90
    osallistuja

    Hei ystävät, viisumimme on saapunut tänään, vaimoni tekee testin sairaalassa juuri nyt, toivon, että tulokset ovat selvät, hän on täällä kanssani mahdollisimman pian, insha'Allah. Saattakoon herrani teidät yhteen mahdollisimman pian, kuten ystävämme AYA90 sanoi, kukaan ei voi lahjoittaa puolisojemme lisäksi vietettyä aikaa. Toivon, insha'Allah, jokainen löytää rakkaan perheensä mahdollisimman pian.

    Onnea sinulle, kaunis veljeni, onnea kaikille odottajille :)

    p.yilmaz
    osallistuja

    Onnea sinulle, kaunis veljeni, onnea kaikille odottajille :)

    Paljon kiitoksia, Jumala siunatkoon, hirssiä odottaville. Vaimoni on tällä hetkellä koneessa ja on täällä muutaman tunnin kuluttua. Uskokaa minua, rukoilen puolestanne koko sydämestäni, koska kukaan ei ymmärrä meitä paitsi itseämme. Jumala sinua auttakoon.

    Ay90
    osallistuja

    Paljon kiitoksia, Jumala siunatkoon, hirssiä odottaville. Vaimoni on tällä hetkellä koneessa ja on täällä muutaman tunnin kuluttua. Uskokaa minua, rukoilen puolestanne koko sydämestäni, koska kukaan ei ymmärrä meitä paitsi itseämme. Jumala sinua auttakoon.

    Olin todella onnellinen ja liikuttunut, herrani, älä hämmenty 🙏🌺

    Monte Criston Earl
    osallistuja

    Hei ystävät, viisumimme on saapunut tänään, vaimoni tekee testin sairaalassa juuri nyt, toivon, että tulokset ovat selvät, hän on täällä kanssani mahdollisimman pian, insha'Allah. Saattakoon herrani teidät yhteen mahdollisimman pian, kuten ystävämme AYA90 sanoi, kukaan ei voi lahjoittaa puolisojemme lisäksi vietettyä aikaa. Toivon, insha'Allah, jokainen löytää rakkaan perheensä mahdollisimman pian.

    👏👏👏

Näytetään 15 vastausta - 1,276-1,290 (yhteensä 1,303)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.