2020-viisumin tarjoilijat ja -alueet

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Neito
    osallistuja

    Hei ystävät,
    Halusin kirjoittaa tähän otsikkoon ystävien kanssa, jotka odottavat ja saavat vuoden 2020 viisumin.
    Hain lapseni kanssa syyskuun 17. päivänä. He pitivät vaimoni palkkaa riittämättömänä ja hylkäsivät minut ja lapseni. Vaimoni on Turkin kansalainen ja hänellä on toistaiseksi voimassa oleva oleskelulupa. Olemme valittaneet asianajajan kautta parantamalla ehtojamme ja odotamme. Toivottavasti se kääntyy positiiviseksi.
    Toivotan kärsivällisyyttä kaikille odottaville.

    stuttgartcocuk
    osallistuja

    Toivottaen. Tehkää Jumala tietäsi auki. Oletko koskaan kyseenalaistanut viisumisi asemaa ulkomaalaisten toimistossa Stuttgartissa? Onko olemassa muuta laitosta, josta voimme saada tietoa?

    Ei, odota vain mitään, mitä emme pyytäneet vaimollani, ei pitänyt kirjeestä, joka oli jo Turkissa vaimoni vieressäni. He hyväksyivät sen, koska se oli täydellinen asiakirjoissa, koska se oli yli lapsen, ja viisumi tuli suoraan 23 päivässä, alhamdulillah.

    leowo rahoitus
    osallistuja

    :D

    Hei, odotan edelleen 72. päiväni, ulkomaalaisten toimistoni on Stuttgartissa, Ludwigsburgissa, asiakirjat saapuivat sinne kauan sitten, mutta odotamme vain kirjettä.

    leowo rahoitus
    osallistuja

    .

    Jos kehitys tapahtuu, olemme iloisia, jos jaat sen kanssamme, katsotaanpa, miten prosessi toimii.

    Ay90
    osallistuja

    Hyvää iltaa kaikille, minun ja vaimoni välillä on 18 vuoden ikäero. Olemme olleet naimisissa 2 vuotta. Asuimme Turkissa aiemmin, ja sitten päätimme muuttaa Saksaan. Olen suorittanut kaikki asiakirjat. Minulla on tapaaminen Istanbulissa 25. maaliskuuta. Vaimoni asuu ja työskentelee Heilbronnissa, kuinka se aiheuttaa ongelmia? Millaisia ​​kysymyksiä he esittävät? Voiko kukaan auttaa minua?

    Hei, onnea, toivottavasti se on kunnossa, 18-vuotias on melko erilainen ero, joten se pysyy ehdottomasti ulkomaalaisten piireissä.

    Ay90
    osallistuja

    Hyvää iltaa kaikille, minun ja vaimoni välillä on 18 vuoden ikäero. Olemme olleet naimisissa 2 vuotta. Asuimme Turkissa aiemmin, ja sitten päätimme muuttaa Saksaan. Olen suorittanut kaikki asiakirjat. Minulla on tapaaminen Istanbulissa 25. maaliskuuta. Vaimoni asuu ja työskentelee Heilbronnissa, kuinka se aiheuttaa ongelmia? Millaisia ​​kysymyksiä he esittävät? Voiko kukaan auttaa minua?

    Hei, onnea, toivottavasti se on kunnossa, 18-vuotias on melko erilainen ero, joten se pysyy ehdottomasti ulkomaalaisten piireissä.

    Heidän pitäisi pitää mielessä, olemme olleet yhdessä 3 vuotta, menimme naimisiin ja asuimme Turkissa, sitten vaimoni meni sinne, toivottavasti ei aiheuta ongelmia, se sulattaa sisällään.

    Toivottavasti se menee sujuvasti, sinun on oltava kärsivällinen, joskus prosessi kestää kauan, älä huoli.

    cns24
    osallistuja

    Hyvää iltaa kaikille, minun ja vaimoni välillä on 18 vuoden ikäero. Olemme olleet naimisissa 2 vuotta. Asuimme Turkissa aiemmin, ja sitten päätimme muuttaa Saksaan. Olen suorittanut kaikki asiakirjat. Minulla on tapaaminen Istanbulissa 25. maaliskuuta. Vaimoni asuu ja työskentelee Heilbronnissa, kuinka se aiheuttaa ongelmia? Millaisia ​​kysymyksiä he esittävät? Voiko kukaan auttaa minua?

    Hei, minun ja vaimoni välillä on 13 vuoden ikäero ja olemme sukulaisia. Kun menin viisumihaastatteluun, olin hyvin huolissani siitä, tekisivätkö he ikäongelmasta kysymyksen, mutta he kysyivät minulta, missä tapasin vaimoni, olemmeko sukulaisia ​​vai ei, ja vaimoni työpaikan. Ole haastattelussa rauhallinen, anna lyhyitä ja selkeitä vastauksia, jos paniikkia, he kysyvät lisää kysymyksiä, he haluavat tarkempaa tietoa.

    Ay90
    osallistuja

    Hei, minun ja vaimoni välillä on 13 vuoden ikäero ja olemme sukulaisia. Kun menin viisumihaastatteluun, olin hyvin huolissani siitä, tekisivätkö he ikäongelmasta kysymyksen, mutta he kysyivät minulta, missä tapasin vaimoni, olemmeko sukulaisia ​​vai ei, ja vaimoni työpaikan. Ole haastattelussa rauhallinen, anna lyhyitä ja selkeitä vastauksia, jos paniikkia, he kysyvät lisää kysymyksiä, he haluavat tarkempaa tietoa.

    Paljon kiitoksia, tämä oli minulle vähän hyvä, olen todella varannut ajan 1. huhtikuuta klo 8, mutta nyt odotan sitä päivää innostuneena, kuinka monta päivää se on ollut sinulle, miten on prosessi menee?

    Ay90
    osallistuja

    Inshallah, menet sujuvasti, sinun on oltava kärsivällinen, joskus prosessi kestää kauemmin, älä huoli.

    Kiitos, toivottavasti saivat ajan 1. huhtikuuta, odotan nyt ja pidän teidät ajan tasalla mahdollisimman pian.

    cns24
    osallistuja

    Paljon kiitoksia, tämä oli minulle vähän hyvä, olen todella varannut ajan 1. huhtikuuta klo 8, mutta nyt odotan sitä päivää innostuneena, kuinka monta päivää se on ollut sinulle, miten on prosessi menee?

    Kiitos  :) tapaamiseni oli tänään klo 8, olen 75. päivänä, ei ole vielä uutisia, odotan

    leowo rahoitus
    osallistuja

    .

    Ay90
    osallistuja

    Ikäerosta ei ole paniikkitilannetta. Tässä on kyse henkilökohtaisista mieltymyksistä, ja konsulaatti ei tarkastele ikäeroa, vaan ikäeron taustalla olevaa tarkoitusta. He voivat ymmärtää eleistä ja annetuista vastauksista, onko solmittu avioliitto todellinen vai väärä.

    Luin niin monta artikkelia, että aluksi törmäsin keskusteluihin kuulemalla, joten pelkäsin tällaisesta tilanteesta paljon.

Näytetään 15 vastausta - 31-45 (yhteensä 1,303)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.