2020-viisumin tarjoilijat ja -alueet

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Neito
    osallistuja

    Hei ystävät,
    Halusin kirjoittaa tähän otsikkoon ystävien kanssa, jotka odottavat ja saavat vuoden 2020 viisumin.
    Hain lapseni kanssa syyskuun 17. päivänä. He pitivät vaimoni palkkaa riittämättömänä ja hylkäsivät minut ja lapseni. Vaimoni on Turkin kansalainen ja hänellä on toistaiseksi voimassa oleva oleskelulupa. Olemme valittaneet asianajajan kautta parantamalla ehtojamme ja odotamme. Toivottavasti se kääntyy positiiviseksi.
    Toivotan kärsivällisyyttä kaikille odottaville.

    leowo rahoitus
    osallistuja

    hei taas kerran :)
    Muutamaa viikkoa myöhemmin halusin tulla kysymään, miten voit.
    Viime vuonna kun odotin kuten sinä, minulla oli kauheita päiviä koronan takia. Tiedän varsin hyvin, että odottaminen kädet sidottuna tässä tilassa on henkisesti erittäin rasittavaa. Mutta se ei ole vain tilanne, jolle olet alttiina. Lukitus alkaa täällä huomenna koronan vuoksi. Kaikkialla paitsi toreilla, apteekit ja sairaalat ovat kiinni. Olen käynyt integraatiokurssia syyskuusta lähtien. Kurssi on suljettu tästä päivästä alkaen lukituksen vuoksi. Sanotaan, että se avataan uudelleen 11. tammikuuta, mutta valitettavasti ei ole selvää milloin kurssi avataan uudelleen, koska virallista lausuntoa ei ole. Tentti on 22. tammikuuta. Ja tässä prosessissa meidän on valmistauduttava kokeeseen kotona.
    Ongelmasi on, että viisumia ei myönnetä tällä hetkellä, mutta muistakaa, että korona on kaikkialla kiinni ja asioita valitettavasti siirretään. Työttömiä on ihmisiä. Valitettavasti korona vaikuttaa meidän kaikkien elämään huonolla tavalla.
    Älä ajattele, että odottaminen on vain sinua varten. Jopa työtodistukseni tunnustamisprosessi keskeytettiin.
    Toki nämä päivät menee ohi. Säilytä aina rohkeutesi ja toivosi.
    Vilpittömällä rakkaudellani...

    p.yilmaz
    osallistuja

    Hyvää päivää kaikille, onko uutisia keneltäkään?

    valitettavasti odotamme edelleen

    Monte Criston Earl
    osallistuja

    Siitä on 3 kuukautta ja odotamme edelleen, ei ole uutisia. Eivät edes vastaa sähköposteihin.

    Ay90
    osallistuja

    Siitä on 3 kuukautta ja odotamme edelleen, ei ole uutisia. Eivät edes vastaa sähköposteihin.

    Kun viimeksi tulin Istanbuliin Saksasta, lähetin kirjeen konsulaattiin, covid. Prosessin hitaan etenemisen vuoksi he sanoivat, että jos asiakirjoja tarvitaan, ilmoitamme, ei ole vielä uutisia.. Dokumenttini, jotka ovat 4. viikolla, ovat tietysti Istanbulissa, minut hylättiin Odotan vastalauseen tulosta.

    p.yilmaz
    osallistuja

    Hei ystävät,

    Odotamme edelleen, kirjoitin ja etsin niin paljon, että he asettivat kirjoitus- ja etsintäkiellon. mutta opin jotain, on sivu, he tekivät sen seurantaa varten niille, jotka puuttuvat asiakirjasta. Koska jotkut kirjeet viivästyivät pandemian vuoksi tai jos osoite annettiin väärin, he tekivät luettelon, ne, joiden nimet mainittiin, menevät ovelle ja täydentävät puuttuvat asiakirjat.

    https://www.berlin.de/einwanderung/service/oeffentliche-zustellungen/

    Voit tarkistaa tämän sivun ainakin Saksassa olevien puolisoiden osalta, jos nimeäsi ei mainita, asiakirjaa ei puututa. Ainoastaan ​​niiden, joiden nimet mainitaan täällä, on täytettävä puuttuvat asiakirjat tai heidän osoitteessaan on ongelma.

    Monte Criston Earl
    osallistuja

    Viisumini saapui tänään, vaimoni on saksalainen, viisumin saapuminen kesti yli 90 päivää, hain Saksan konsulaatista Ankarassa. Viisumihaastattelu meni erittäin huonosti. Minulta evättiin viisumi monista Schengen -maista. Vaimoni saa sosiaaliapua. Kuukautta myöhemmin ulkomaalaisten toimisto pyysi takaajaa, ja takaaja allekirjoitti sen. Upseeri soitti vaimolleni useita kertoja puhelimessa ja kysyi kysymyksiä. Se tuntui ei -toivotulta. Suoraan sanottuna minulla ei ollut paljon toivoa. Visa saapui tänään, olin melko yllättynyt. Toivottavasti viisumi myönnetään mahdollisimman pian. Se oli erittäin väsyttävä ja uuvuttava prosessi.

    p.yilmaz
    osallistuja

    Viisumini saapui tänään, vaimoni on saksalainen, viisumin saapuminen kesti yli 90 päivää, hain Saksan konsulaatista Ankarassa. Viisumihaastattelu meni erittäin huonosti. Minulta evättiin viisumi monista Schengen -maista. Vaimoni saa sosiaaliapua. Kuukautta myöhemmin ulkomaalaisten toimisto pyysi takaajaa, ja takaaja allekirjoitti sen. Upseeri soitti vaimolleni useita kertoja puhelimessa ja kysyi kysymyksiä. Se tuntui ei -toivotulta. Suoraan sanottuna minulla ei ollut paljon toivoa. Visa saapui tänään, olin melko yllättynyt. Toivottavasti viisumi myönnetään mahdollisimman pian. Se oli erittäin väsyttävä ja uuvuttava prosessi.

    Olen iloinen puolestasi. No, ennen kuin viisumi saapui, ei saanut viestiä rahdista tai soitettiin ja sanottiin, että se on hyväksytty? Vaimoni on Turkissa, toimitin pyytämäni asiakirjat 10. joulukuuta ja odotamme edelleen.

    Monte Criston Earl
    osallistuja

    Kiitos. Ulkomaalaisvirastolta ei tullut sähköpostia sen hyväksymisestä. Sain aamulla viestin UPS: ltä, he toimittivat rahdin iltapäivällä.Maksoin 62 liiraa, vaikka maksoin lähetysmaksun konsulaatissa. Onneksi hän sai viisumin.

    Ay90
    osallistuja

    Viisumini saapui tänään, vaimoni on saksalainen, viisumin saapuminen kesti yli 90 päivää, hain Saksan konsulaatista Ankarassa. Viisumihaastattelu meni erittäin huonosti. Minulta evättiin viisumi monista Schengen -maista. Vaimoni saa sosiaaliapua. Kuukautta myöhemmin ulkomaalaisten toimisto pyysi takaajaa, ja takaaja allekirjoitti sen. Upseeri soitti vaimolleni useita kertoja puhelimessa ja kysyi kysymyksiä. Se tuntui ei -toivotulta. Suoraan sanottuna minulla ei ollut paljon toivoa. Visa saapui tänään, olin melko yllättynyt. Toivottavasti viisumi myönnetään mahdollisimman pian. Se oli erittäin väsyttävä ja uuvuttava prosessi.

    Uusi vuosi on alkanut hyvin, toivottavasti se tulee aina olemaan hyvä, kaikki on meiltä kiinni, tänään odotellaan uunissa hyviä uutisia.

    Monte Criston Earl
    osallistuja

    Uusi vuosi on alkanut hyvin, insha'Allah, se tulee aina olemaan hyvä, kaikki on meille suljettu, tänään odotamme tammikuussa, hyviä uutisia

    Kiitos Aya90, olen erittäin iloinen, kun viisumi myönnetään, näin sen foorumilla, olet odottanut pitkään, panostanut paljon vaivaa ja vaivaa, olen varma, että viisumisi tulee.

    Ay90
    osallistuja

    Kiitos Aya90, olen erittäin iloinen, kun viisumi myönnetään, näin sen foorumilla, olet odottanut pitkään, panostanut paljon vaivaa ja vaivaa, olen varma, että viisumisi tulee.

    Toivon, että hyviä uutisia tulee, unohdan nämä huonot päivät, etten enää koskaan muista niitä, pidä silmäsi hyvässä kunnossa, kirjoitan ehdottomasti ne hyvät uutiset tänne tänään tai huomenna, vaikka kuinka paljon, se viisumi tule, onnea, onnea 🙏🤗🤗

    Ay90
    osallistuja

    Hyvää iltaa, minut hylättiin palkkani vuoksi, me vastustimme, kun puutteet oli korjattu, lähetimme asiakirjat Istanbuliin 3 viikkoa sitten, he sanoivat ilmoittavansa teille. He sanoivat odottavansa vastausta uudelleen. ketään, joka on kokenut tämän tilanteen tai antaa tietoa?

    Monte Criston Earl
    osallistuja

    Hyvää iltaa, minut hylättiin palkkani vuoksi, me vastustimme, kun puutteet oli korjattu, lähetimme asiakirjat Istanbuliin 3 viikkoa sitten, he sanoivat ilmoittavansa teille. He sanoivat odottavansa vastausta uudelleen. ketään, joka on kokenut tämän tilanteen tai antaa tietoa?

    Ehkä he halusivat saada ulkomaalaisviraston lausunnon uudestaan ​​jostakin asiasta. Älä lähetä ylimääräistä postia, lähetin muutaman postin peräkkäin, he suuttuivat minuun

    Ay90
    osallistuja

    Ehkä he halusivat saada ulkomaalaisviraston lausunnon uudestaan ​​jostakin asiasta. Älä lähetä ylimääräistä postia, lähetin muutaman postin peräkkäin, he suuttuivat minuun

    Pysyn odottamassa tästä lähtien, haluan aina pysyä positiivisena, kunnes se on ohi 🤗

    Stuttgart 12345
    osallistuja

    Pysyn odottamassa tästä lähtien, haluan aina pysyä positiivisena, kunnes se on ohi 🤗

    Luulen, että ulkomaalaisvirasto ei ollut lähettänyt mitään uutisia. Jos se olisi lähettänyt sen Turkkiin, se ei olisi kestänyt niin kauan. Aina on sanottu, että prosessi on edelleen käynnissä. Tietääkseni prosessi jatkuu vain Saksassa Saksa myöntää viisumin sen mukaan, jostain syystä...Luin kommenteista, että joskus Saksan hyväksynnän tai hylkäämisen jälkeen jokaisen passi saadaan kymmenen päivän sisällä. sähköpostilla kysyäksesi mikä tilanne on.

Näytetään 15 vastausta - 1,261-1,275 (yhteensä 1,303)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.