Täytetty Saksan perheenyhdistämishakemuslomake (ESIMERKKI)

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    nazlixnumx
    osallistuja

    Mielestäni se laskeutuu sydämeeni nyt!
    Jos olisimme nähneet sen aikaisemmin, toivon, että täytimme sen cirpindikiin päivää ennen 2ia.

    Mutta kuinka monta paikkaa olemme täyttäneet eri tavalla?

    **) Pyysin häntä jättämään sen tyhjäksi
    Koska jos on kaksi tähtiä, jotka on täytetty Saksasta, sanotaan, ettei ole tarpeen vastata.
    Joten emme kirjoittaneet mitään?

    Ja kysymys siitä, miten elää
    Saksaksi
    Halusin kirjoittaa "Työskentely vaimoni kanssa". Onko tämä totta myös heille?

    Ja lomakkeella 21 sanoin, että kirjoita "määrättömästi" kysymykseen "Kuinka kauan haluat pysyä AFC:ssä?"
    Ja lomakkeen loppuun, sallikaa minun kirjoittaa siihen "ich beantrage die Aufenthaltserlaubnis für …….." ja "unbefristet".
    eli loputtomiin.

    Ovatko nämä väärät? Vastaa.

    nazlixnumx
    osallistuja

    ja vielä yksi kysymys
    Sanotko, ettet pidä kiinni lomakkeen kuvasta?

    Teimme, mutta?
    Miksi muuten he haluaisivat kuvan, jos emme aio tarttua siihen?

    fuk_xnumx
    osallistuja

    mitä kuvaa teit, ja annat kuvan muodossa, jota et kiinnitä ylimääräiseen bitanemiin, nyt annan sinulle ylimääräisen bitemesi, jonka haluat tehdä, ja lisää kuvan, mutta et lisää lomaketta, mutta et täytä sitä paikkaa, jossa et täytä sitä paikkaa, jossa sinulla ei ole ongelmaa. täytä lomakkeessa jo olevat paikat

    nazlixnumx
    osallistuja

    vaimoni biometriset kuvat otetaan
    täytti kaksi muotoa ja liimattu molemmat
    otti ylimääräisiä kuvia kanssasi

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Okei, mutta yleensä emme suosittele kenellekään pitämään kiinni tiedoista, joita tiedät vain hyvin, joten sanomme, että muu konsulaatti huolehtii omasta jo välttää riskin

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Ennen kuin Horizon tuli Saksaan, en voinut täyttää tätä hakulomaketta yksin. Saksankieleni oli silloin hyvin riittämätön. Maksoin paljon rahaa käännösvirastolle tämän lomakkeen täyttämiseksi. Kuinka hyvä ihminen olet todella. anna kaikkien tietää sinun arvoinen vAllahi. ystävät todella horizon saksa tekee paljon tulevaisuuden puolesta. Se antaa paljon tietoa, ja tämän hakemuslomakkeen julkaiseminen turkinkielellä ymmärrettävällä kielellä säästää suurelta taakalta. Olen palannut noihin vuosiin. Minulla oli vaikea aika. Mieheni oli Saksassa, en voinut kääntää sitä yksin, ja kuten sanoin, täytin tämän lomakkeen täyttää rahana. TEE, ETTÄ HORISONIA EI VOIDA MAKSAA.

    KIITOS UFUK. Okei :)

    yfatih
    osallistuja

    Minulla on myös krooninen allerginen astma-keuhkoputkentulehdus. Mikä on saksalainen?

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    En usko, että sinun täytyy kirjoittaa lainkaan. Minulla on keuhkoputkentulehdus, en kirjoittanut.  :)

    fuk_xnumx
    osallistuja

    varsinainen

    fuk_xnumx
    osallistuja

    ?

    sasha
    osallistuja

    Kaverit, tein väärin monissa paikoissa, voinko kirjoittaa siihen siten, että ei ole olemassa kirjoitus?

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Jos se on kunnossa, ota se uudelleen tulostimesta

    sasha
    osallistuja

    Fuk veli, pyyhin sen korjausnesteellä, toivottavasti mitään ei tapahdu. Muuten, eikö noiden foorumipaperien tarvitse olla alkuperäisiä?

    fred48
    osallistuja

    Latasin lomakkeen Ankaran konsulaatista, ja jotkut osiot ovat muuttuneet. Onko mahdollista julkaista täytetty näyte uudesta lomakkeesta

    dieteetikko
    osallistuja

    Hei, hakulomakkeessa on kysymys, onko sinua estetty saapumasta Saksaan aiemmin. Aiemmin hakemani turistiviisumi hylättiin. Mitä tänne pitäisi kirjoittaa??? Kiitos jo etukäteen vastauksestasi…

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 51)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.