2019-viisumin tarjoilijat ja -alueet

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    ysmnxnumx
    osallistuja

    Ystävät, hain perheen yhdistämistä Izmiristä 30. syyskuuta. Haastattelun jälkeen annetun A4-paperin oikeassa yläkulmassa olevan viivakoodin alla on 6-numeroinen luku. Tätäkö kutsut seurantanumeroksi? Ja voisiko joku kirjoittaa kokemuksiaan, kiitos? by by:)

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Amen, toivon, että tapaat pian vaimosi kanssa, olet rukouksissani. Kiitos paljon :)

    leowo rahoitus
    osallistuja

    Hei. Ensinnäkin toivotan paljon onnea ja kärsivällisyyttä kaikille, jotka odottavat viisuminsa myöntämistä, kuten minä. Hain viisumiani Izmiristä 4. marraskuuta. Minäkin odotan...toivottavasti kun tämä prosessi on ohi ja saan viisumin ja mieheni, kuvaan informatiivisia videoita koko prosessista.Prosessi on väsyttävä ja vaikea. Toivottavasti saamme hyviä uutisia mahdollisimman pian.

    ozzzyj
    osallistuja

    Onnea ysmn0 Olen erittäin onnellinen sinulle. Sienet insha'Allah minulle. Toivottavasti kaikki tapahtuu sydämesi tyydyttävällä tavalla. Toivotan teille onnea vaimonne kanssa.

    Hei, toivottavasti on myöhäistä, se on erittäin väsyttävä prosessi... Vastustitko hylkäämistä? Tietääkseni vastustuksellasi on tietty aika ja jos et käytä tätä oikeuttasi, sinulla ei ole enää oikeutta hakea perheenyhdistämisviisumia Onko puolisosi Turkin kansalainen?

    ozzzyj
    osallistuja

    Hei. Ensinnäkin toivotan paljon onnea ja kärsivällisyyttä kaikille, jotka odottavat viisuminsa myöntämistä, kuten minä. Hain viisumiani Izmiristä 4. marraskuuta. Minäkin odotan...Jumala suokoon, kun tämä prosessi on ohi ja saan viisumin ja mieheni, teen informatiivisia videoita koko prosessista.Prosessi on väsyttävä ja vaikea. Toivottavasti saamme hyviä uutisia mahdollisimman pian.

    Hei, oletko saanut viisumin? Hain Istanbulista 8. marraskuuta.. Nürnbergin kaupunkiin.. Tänään on kulunut tasan 2 kuukautta, odotan edelleen. Ennen viimeistä joululomaa he pyysivät vaimoani lähettämään asiakirjat postitse, vaimoni meni tänään, mutta ulkomaalaisten poliisi ei tuttuun tapaan anna tilanteesta mitään tietoa 🤦🏻‍♀️ Se on erittäin ylivoimainen prosessi. Toivottavasti saamme kaikki pian viisumimme 🙏🏻

Näytetään 4 vastausta - 31-34 (yhteensä 34)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.