2019-viisumin tarjoilijat ja -alueet

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    ysmnxnumx
    osallistuja

    Ystävät, hain perheen yhdistämistä Izmiristä 30. syyskuuta. Haastattelun jälkeen annetun A4-paperin oikeassa yläkulmassa olevan viivakoodin alla on 6-numeroinen luku. Tätäkö kutsut seurantanumeroksi? Ja voisiko joku kirjoittaa kokemuksiaan, kiitos? by by:)

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Olen pahoillani, kuinka paljon tuloja vaimollasi on

    Neito
    osallistuja

    Vähimmäispalkka, mutta tiesimme, että se riittää. Valitamme nyt, toivottavasti se ei tule takaisin. Koska olen niin hukkua :(

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Jumala auttakoon sinua, toivottavasti pääset vaimosi ja lapsesi kanssa mahdollisimman pian. Olen todella pahoillani. Lepää rauhassa, asianajaja ratkaisee tämän tilanteen.

    Neito
    osallistuja

    Toivottavasti asia ratkeaa :cryla:

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Onnekas, kääntyitkö asianajajan puoleen, onko edistystä?

    Neito
    osallistuja

    Toivon, että vastustamme tällä viikolla. Myös asianajajan löytäminen on ongelmallista, ystäväni. Toivottavasti vastalausetta ei hylätä. Ensin meidän on parannettava olosuhteitamme. Toivottavasti minun ei tarvitse hakea uudelleen. Koska Ankaraan meneminen uudelleen on sekä hankalaa että kallista. Vannon, että olen väsynyt.
    Onko sinulla uutisia viisumistasi?

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Jos pystyn, tulostan ja annan sinulle viisumin, insha'Allah, sinä menet mahdollisimman pian ilman mitään ongelmia. Minulta ei tule vaaleaa ääntä. En tiedä onko asiakirjoja mennyt vai ei. Hän lähettää sähköpostia, vaimoni ei palaa, he eivät etsi. Suutuin hetkeksi tähän työhön

    Neito
    osallistuja

    He sanoivat, että on myöhäistä tai ei vaikeaa.
    Toivottavasti viisumi hyväksytään.
    Minulla ei todellakaan ole innostusta jäljellä. Olen vain sääli lastani, hän on kasvanut ilman isää vuoden. Hän kutsuu kaikkia isiksi :'(
    Katsotaanpa, minkä tuloksen saamme, minulla ei ole enää kärsivällisyyttä.

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Sinulla ei vain ole kärsivällisyyttä jäljellä. Toivon, etteivät he yrittäneet kovasti.

    Neito
    osallistuja

    Se, mitä he tekevät, on ihmisoikeuksien vastaista.
    Hain turistiviisumia aiemmin ja he kieltäytyivät 9. kohdasta.
    Olen kamppaillut kuukausia. Istuin A1-todistuksen saamiseksi, työskentelin koko yön kotona, menin Ankaraan ja annoin kokeen.
    Nämä ovat vaikeita asioita lapsen kanssa.
    Menin taas syyskuussa ja hain lapsen kanssa. Odota, odota, aina turhautumista. Uskokaa minua, minulla ei ole enää voimaa. Työni, rahani ja aika nousivat :( vaimoni työskenteli siellä niin. En tiedä, katsotaanpa, mikä on loppumme.

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Jumala anna kärsivällisyyttä missä kaupungissa asut

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Missä olet Saksassa? Vaimoni soittaa eikä pääse tavoittamaan tapaamista torstaina. Olit erittäin onnekas

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Passini annettiin rahdille tänään, insha'Allah, toivon, että kirjettä ei lähetetty vaimolleni.

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Ystävät, viisumini saapui vihdoin, hain Izmiristä 30. syyskuuta, se lähetettiin 15. marraskuuta ja se saapui minulle 18. marraskuuta, eli tänään. Olen menossa Berliiniin, ulkomainen haaratoimisto ei soittanut vaimolleni, lähettänyt kirjettä tai ottanut minuun yhteyttä millään tavalla. Yhtäkkiä saapui rahtiviesti. Antakoon Jumala kärsivällisyyttä odottaville, toivon, että saatte hyviä uutisia.

    Neito
    osallistuja

    Onnittelut ysmn0 Olen erittäin iloinen puolestasi. Toivon niin. Toivon, että kaikki menee hyvin. Toivon sinulle onnea vaimosi kanssa.

Näytetään 15 vastausta - 16-30 (yhteensä 34)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.