2019-viisumin tarjoilijat ja -alueet

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    ysmnxnumx
    osallistuja

    Ystävät, hain perheen yhdistämistä Izmiristä 30. syyskuuta. Haastattelun jälkeen annetun A4-paperin oikeassa yläkulmassa olevan viivakoodin alla on 6-numeroinen luku. Tätäkö kutsut seurantanumeroksi? Ja voisiko joku kirjoittaa kokemuksiaan, kiitos? by by:)

    Neito
    osallistuja

    Hei,
    Hakin lapseni kanssa Ankarasta 17. syyskuuta. Minulla oli yksi puuttuva asiakirja. He antoivat puuttuvan asiakirjalomakkeen ja pyysivät minua täyttämään sen. He eivät antaneet mitään hakemusnumeroita. Paperilla on seurantanumero, jonka Ups-rahti antaa, ja voin seurata sitä lastisivulta.
    Tiedostoni saapui ulkomaalaisten toimistoon viime viikolla. Upseeri max. Hän sanoi, että odotat 4 viikkoa, koska he tutkivat tiedostot tiheyden ja järjestyksen mukaan. Saksalaisilla on loma joka viikko, katsotaan, toivottavasti viisumimme hyväksytään marraskuussa.
    Toivotan kärsivällisyyttä kaikille, jotka odottavat hyvin vaikeaa prosessia.

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Ihmettelen, miksi minulle ei annettu UPS-rahtipaperia? 😮 Joten minne päin Saksaa olet menossa? Aion mennä Berliiniin, on parasta, jos ne eivät aiheuta ongelmia. Se on todella vaikea prosessi, epävarmuus on se, mistä en pidä eniten. Toivon, että Jumala antaa mitä haluamme. Tänään on kulunut kuukausi ja tuskin kestän sitä. On ihmisiä, jotka ovat odottaneet 6 kuukautta, onnittelen heitä todella heidän kärsivällisyydestään. :)

    Kuinka sait tietää, että asiakirjat ovat saapuneet ulkomaalaisten sivuliikkeeseen? Kuka sanoi, että odotat 4 viikkoa?

    Neito
    osallistuja

    Sanoit, että tein hakemuksen Izmiriltä, ​​luultavasti he lähettävät sinulle maksun sinua vastaan, luulen, että sillä on sopimus kotimaan lastin kanssa.
    Toivottavasti paikka, johon menen, on Hannover.
    Vaimoni meni ulkomaalaisten sivuliikkeeseen ja siellä oleva upseeri kertoi meille. Maks. Hän sanoi yhden kuukauden. Kyse ei ole vain meistä, vaan kaikkien kansojen ihmiset. Saat tietoja ulkomaalaisten sivuliikkeestä. Puolisosi voi kysyä missä vaiheessa asiakirjasi on toimitettu. Berliini on iso paikka, voimakas, Jumala siunatkoon sinua.
    kahvila :)

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Etsimme, kukaan ei avaudu.  :- Sanon sitten, että lähdet tänään. Amen jos Jumala sallii. On erittäin huono asia, että vietän avioliittoni ensimmäiset kuukaudet yksin. Jumala auta meitä

    Neito
    osallistuja

    Anna puolisosi soittaa ja sopia tapaaminen. Ulkomaalainen sivuliike, johon meidät kuului, ei ollut ajanvarausta. Se toimii tiettynä päivänä ja tietyllä aikavälillä. Tietysti tämä riippuu osavaltiosta ja kaupungista.
    Siitä on yli vuosi, kun näin vaimoni vauvani kanssa. Tänä aikana hain kerran turistiviisumia, ja minut hylättiin artiklan 1 nojalla. Tällä kertaa haimme perheenyhdistämisviisumia, toivottavasti se onnistuu. Koska tämä ei ole enää perheen yhdistäminen,
    siellä on perheen jakeluviisumi. Lapsen kanssa on vaikeampaa odottaa. Toivon, että myös viisumisi hyväksytään aikaisin. Jumala auta meitä ja saa puolet. :-

    ysmnxnumx
    osallistuja

    En voi uskoa, että tilanteesi on vaikeampi, olen todella pahoillani. :-[Jumala suokoon, tapaamme taas mahdollisimman pian. Toivon, etteivät he olisi tehneet kaikesta niin vaikeaa. Se on todella surullista. Onko puolisosi Saksan kansalainen?

    Neito
    osallistuja

    Puolisoni on Turkin kansalainen, mutta hänellä on määrittelemätön istunto. Tässä prosessissa hän perusti työtä, kotitaloutta ja tavaraa. Toivon, että se osoittautuu positiiviseksi. Onko sinun Saksan kansalainen? Vaikka hän olisi Saksan kansalainen, tämä viisumiprosessi toimii edelleen.

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Kyllä, Saksan kansalainen. Jos se kestää liian kauan, palkkaamme asianajajia jne. Sitten kuulin sen olevan helpompaa

    Neito
    osallistuja

    Hakemuksen päiväyksestä on käyty 90 päivän oikeudenkäyntiä. Heidän on tehtävä positiivinen tai negatiivinen käänne tämän prosessin aikana. Jos et saa vastausta tässä prosessissa, mielestäni on järkevintä ottaa yhteyttä asianajajaan. Ajattelemme kulkea samaa polkua. On myös ihmisiä, joiden viisumit hyväksytään vasta 5 tai 6 kuukauden kuluttua, luin sen täältä.
    Puolisosi on Saksan kansalainen, joka ei voi kieltäytyä sinulta. Se hyväksytään ennemmin tai myöhemmin.

    Avustaja
    osallistuja

    Hei ystävät,

    Minulla on luotto- ja luottokorttivelkaa pankille, velka on siirretty toimeenpanoon.

    Tein hakemuksen 30. syyskuuta. Ulkomaalaisten haaratoimiston mukaan lähetimme asiakirjat ankkurille keskiviikkona, ja pelkään, että velkojen takia on ongelma suoraan sanottuna, jos jollakin on tietoa aiheesta, minä iloinen, jos he ilmoittavat sinulle.

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Toivon, että se hyväksytään. Olettaen, että odotan 5-6 kuukautta, luulen, että psykologiani huononee. :)

    Neito
    osallistuja

    Ei, en usko, että odotat niin kauan. Jos ehdot ovat käytettävissä, viisumi hyväksytään 1,5–2 kuukaudessa normaalissa prosessissa.
    Yritä myös olla ajattelematta liikaa, jos sinulla ei ole aikaa, etsi jotain tekemistä. Hetken ajan olin psyykkisesti järkyttynyt, kun ajattelin sitä. Nyt olen julkaissut sen, tapahtuipa mitä tahansa, toivon onneani :)

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Olet oikeassa, psykologiani heikkenee melkein  :)

    Neito
    osallistuja

    Hei ystävät,
    Passini näyttää olevan rahtitoimituksessa tänään. Odotan kuriiria, toivottavasti viisumimme on hyväksytty, olen erittäin innoissani. taputtaa :) joo :)

    Neito
    osallistuja

    Valitettavasti viisumini evättiin. Olen erittäin huonolla tuulella. Syynä hylkäämiseen oli taloudellinen riittämättömyys, mielestäni mieheni palkka oli riittämätön. :cryla: 
    Nyt aiomme allekirjoittaa asianajajan kanssa ja valittaa asiasta :(  Olen todella pahoillani, että se ei ylitä meidän osuuttamme. Pysyimme täällä lapseni kanssa. He keksivät tekosyitä, he tekevät vain kidutusta. :cryla:

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 34)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.