www.almancax.com Team

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    toimittaja
    vierailija
    WEBMASTER JA HALLINNOINTI
    Muharrem EFE
    SAKSAN OHJAAJAT
    Muharrem EFE
    Elif gorgulu

    acelia11
    osallistuja

    Kiitos kaikille. En todellakaan löydä sanoja sanottavaksi, olette tehneet erinomaista työtä. He eivät turhaan sanoneet, että olisin 40 vuoden orja kenelle tahansa, joka opetti minulle kirjeen. Me, jäsenenne, et ehkä voi olla orjiasi, mutta voit olla varma, rukouksemme ovat aina kanssasi. Suokoon Jumala sinulle mitä haluat. Kiitos paljon. Halauksia. Paljon rakkautta……

    kelebekgib
    osallistuja

    Haluan kiittää tiimiä kaikesta tästä työstä. Ne ovat kaikki erittäin hyödyllisiä ja vilpittömiä. Voit hyvin!

    olet ihme
    osallistuja

    Etsitkö kaunista sivustoa, löysin sen :)

    andic
    osallistuja

    Kiitos kaikille osallistuneille. Olet mahtava ….

    evo
    osallistuja

    Kiitos kaikille, tämä sivusto on minulle erittäin hyödyllinen.

    masilh
    osallistuja

    …sivuston uusi versio on erittäin mukava; Hyvin tehty kaikille.

    acelia11
    osallistuja

    Ystävällisin terveisin tästä saksankielisestä pahasta silmästä...

    Euroviisut
    osallistuja

    Toivotan teille jatkuvaa menestystä

    MuhaяяeM
    osallistuja

    Kiitämme teitä kaikkia :)

    Derin
    osallistuja

    KIITOS KAIKILLE OSALLISTUNEILLE…

    Lehrer
    osallistuja

    SE ON ERITTÄIN MENESTYVÄ SIVU... HYVÄ, ETTÄ MINÄ OLEN MYÖS TÄMÄN SIVUSTON JÄSEN...

    asigitaristi
    osallistuja

    Hei Olen uusi jäsen. Opiskelen anatolialaisessa lukiossa, ja vaikka olen nähnyt saksan kielen kolmannen vuoden, ei voida sanoa, että olen oppinut paljon enkä voinut: törmäsin tähän sivustoon etsimällä hyvää lähdettä Internetistä. Kiitos paljon :) Jopa saksan löytäminen verkossa oli minulle ongelma :)

    Smyrna
    osallistuja

      Mikä mielestäsi syy saksan oppimattomuuteen on kapinallinen kitara? ;) Olen varma, että löydät täältä etsimäsi, tervetuloa

    asigitaristi
    osallistuja

    hb :) kiitos :) joo ehkä viettää vähän enemmän aikaa kitarallani :P Tentti oli tänään. Se oli keskinkertaista: tein kovasti töitä täältä... No, kun yrität oppia kaiken yhdessä päivässä, siinä kaikki. :)

    Mccream
    osallistuja

    http://WwW.aLmAncAx.CoM Loputon kiitos tiimisi terveydestä ponnisteluihisi kavereille, joita olen seurannut verkkosivustoasi lyhyen aikaa, olen tehnyt jäsenyyteni viime yönä, olen todella onnellinen voidessani olla kanssasi, teet erittäin hyödyllistä ja erittäin hyödyllistä työtä, toivotan sinulle parasta Menestys Arkadşlar ;) onnea…

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 83)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.