Kielteiset vaikutukset pysyvän asuinpaikan puuttumisesta ”Niederlassungserlaubnis”

> foorumit > Yritys- ja työelämä Saksassa > Kielteiset vaikutukset pysyvän asuinpaikan puuttumisesta ”Niederlassungserlaubnis”

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    istanbullu on
    osallistuja

    Hei ystävät, terveisiä kaikille

    Siitä on kulunut 20 kuukautta siitä, kun tulin Saksaan, ja he jatkoivat istuntoani kahdella vuodella vuoden jälkeen, kun tulin ensimmäisen kerran. Sillä välin annoin / päätin kotoutumiskurssin + kansalaisuuskokeen.
    Kuulin, että koska oleskeluluvani ei ole toistaiseksi voimassa oleva, saattaa olla ongelmia pankkiasioissa (luottokortin saaminen - lainan otto) ja työnhaku. (He näyttävät pitävän mieluummin määrittelemättömistä istunnoista)
    Kuulin jopa asioita, kuten meidän on pyydettävä lupaa, kun jätät yhden työpaikan toiseen työhön? Onko ystävillä ollut ongelmia näiden tai muiden asioiden kanssa tämän vuoksi?

    Pyydän kommentteja ystäviltä, ​​joilla on tietoa / kokemusta tästä aiheesta.

    Terveisin ja kunnioittaen kaikkia almancax-perheitä.

    yenicerixnumx
    osallistuja

    Hei veli.

    Ensinnäkin, anna minun kirjoittaa, mitä olen henkilökohtaisesti kokenut pankista. Aloitin, käytimme yhteistä pankkitiliä muddet-vaimoni kanssa, ja sitten avasin tilini pankista, kun työpaikka antoi epäpuhtauksia. ensinnäkin pääsin talotapahtumaan. Ajattelin, että otan asuntolainan, menimme pankkiin, koska istuntoni oli vuoteen 2020 asti, yksikään pankki ei halunnut asuntolainaa. he eivät antaneet. He sanoivat, että kun istuntojakso on määrittelemätön, he käyttivät paljon rabattia välttääkseen tulematta tai jotain. sitten yritin saada normaalia lainaa. tällä kertaa he tekivät laskelman enimmäismäärällä, jonka voin maksaa takaisin, joka on voimassa istuntoni viimeiseen kuukauteen asti. Oletetaan esimerkiksi, että istunto päättyy vuoden 2017 toisella kuukaudella. Tarvitset myös 2 euroa. Kuinka paljon voit maksaa takaisin eriä 1000. Et voi ottaa mitään vaivaa. mutta yook ei hyväksy targoa, spardaa, sparklea, barclaysia, jos sanot voivani maksaa 250 euroa kuukaudessa. Sinun on maksettava 100 kuukaudessa. Ja tietysti korot ovat korkeimmat. On sivusto nimeltä check250. Angebotit löytävät sinulle alhaisimman koron lainat. Valitettavasti tilapäisen oleskelukortin omaavat eivät voi hyötyä siellä sovellettavista hinnoista. Toisin sanoen, vaikka olisitkin vapaaehtoinen, pakollisen istunnon on oltava määrittelemätön, tietysti tämän pitkäaikaisen velan vuoksi. Mitä tein, ostin auton, menin galleriaan, ostin haluamasi auton 24 prosentilla. loogisimmin tämä tapahtui.
    Sain luottokortin täällä ystäväni suositteli minua. Se toimi minulle hyvin. Voit myös hakea, jos haluat. Ne alkavat 1000 rajasta.
    Työnvaihdon yhteydessä, jos haluat pyytää laillista työtä vuodeksi, sinun on tehtävä ilmoitus vähintään 1 viikkoa etukäteen. Tämä istunto on sama riippumatta siitä. Sen lisäksi sinun ei tarvitse pyytää erityislupaa.

    istanbullu on
    osallistuja

    Terveisiä uudestaan,

    Kiitos yeniceri57 veli pitkästä ja kuvaavasta artikkelista. Luin huolellisesti, mitä hän kertoi. Toisin sanoen, jos istunto ei ole rajoittamaton, ne joko pitävät korot korkealla tai lyhentävät eräaikoja. Joten toistaiseksi tilanteemme tässä on heidän eduksi taloudellisesti. Jos et välitä, voitko jakaa tämän luottokortin nimen?

    Minulla on myös kaksinkertainen kansalainen lapsi, joten yritän pitää rajoittamattoman istunnon ennen kuin olen suorittanut 3 vuotta. Tämän seurauksena olen saanut kaiken valmiiksi integraation perusteella.
    En usko, että he tekevät, mutta katsotaanpa, käytän mahdollisuuden.

    Kiitos vielä kerran vastauksestasi.
    Terveisin ja terveisin…

    yenicerixnumx
    osallistuja

    aivan kuin se veli

    Nämä ovat kovia ihmisiä. he eivät ole satuttaneet niin paljon aikaisemmin. näissä paikoissa ilman luottokorttia. Mitä tapahtuu nyt, tapahtuu meille niin, että he tulevat läpi.
    Kun sain b1-todistukseni, kysyimme teiltä ausländerbehorde. hän ei sanonut. Hän sanoi, että sinun on odotettava istuntojaksoa. Siksi he eivät antaneet ikuisesti. mutta olisi hyödyllistä kysyä tilanteestasi toisin.

    sikeästi

    tunteeton
    osallistuja

    Tervehdys, anna minun antaa esimerkki luottotapauksesta. Minulla on vielä 27 kuukauden istunto. Targo-pankki halusi antaa viiden vuoden lainan, mutta haluaa maksaa takaisin 5 19.000 eurolla jne. Sinulla ei ole schufania, mutta luokka on matala jne. Minulla on kuitenkin luottokortti, jonka raja on 31.000 4 euroa 7.500 vuoden ajan, maksoin 11.35 korkoa, sitten he antaisivat 12.500 24 euroa kaksi Sain lainaa vuotuisesta luotto-pankistasi sekillä 24 keston takia istunnosta ansaitsin 12.500 kuukautta hakemuksen yhteydessä, sain 4 5 euroa. 13.177-677 päivässä rahat palautuivat 548 10000 ja 900 euron korot. se on minä. Oma pankkini maksaisi 24 euron koron XNUMX eurosta. Minun neuvoni on saada luottoa checkXNUMX: stä, kuten toinen ystävä sanoi, se olisi erittäin mukavaa angebotia. Älä ehdottomasti ota lainaa Targo-pankista. Minulla on ongelmia pitkäaikaisten lainojen kanssa rahan puutteen takia, mutta eilen. Tein ehdottoman hakemuksen, olen toistaiseksi jopa kuukauden. Tulot

Näytetään 4 vastausta - 1-4 (yhteensä 4)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.