Puhuminen saksaa Skypen kautta

> foorumit > Saksan foorumipelejä ja saksalaista harjoittelua > Puhuminen saksaa Skypen kautta

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    keinotekoinen
    osallistuja

    Jos joku haluaa, lisää minut. Iltaisin voimme puhua valitsemastamme teemasta (Deutsche welle ball -teemat ovat yleensä).

    Taso B1, puheeni on huono. Puhun ulkomaalaisten kanssa tällä tavalla, mutta ajattelin, että saattaa olla parempi puhua turkkilaisille ystäville aikaerojen ja joskus skype-ongelmien takia.

    Skype: keinotekoinen76

    3,14
    osallistuja

    -> Allahin suostumus on tärkeämpää kuin mikään muu. Haluan auttaa sinua Jumalan tähden, mutta en tiedä kuinka auttaa sinua, koska aikani on hyvin rajallinen. Muuten, mikä on sukupuolesi? Minun on ensin tiedettävä tämä, jotta voin lisätä sinut. Koska pidän parempana, että nainen puhuu miehelle ja mies puhua miehelle. Emme ole yksin vastakkaisen sukupuolen kanssa meille Profeetta (sallallahu alayhi ja wa sallam) neuvoo. (Allahümme salli ala ala seyyidina Muhammad ja ala ali seyyidina Muhammad)

    keinotekoinen
    osallistuja

    Olen aikaisemmin henkilö.

    3,14
    osallistuja

    -> Sitten lisään veljen. :)

    3,14
    osallistuja

    -> Tapasimme ystävän kanssa useita kertoja. Se oli tehokasta, toivottavasti voin auttaa.

    kenkogs
    osallistuja

    Olen kenkogs1 a2 -tasolla

Näytetään 5 vastausta - 1-5 (yhteensä 5)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.