tekstimerkintä Tarvitsen paljon sanoa hodja fix. Kiitos jo etukäteen

> foorumit > Saksan foorumipelejä ja saksalaista harjoittelua > tekstimerkintä Tarvitsen paljon sanoa hodja fix. Kiitos jo etukäteen

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    mamirecep
    osallistuja

    Tarvitsen sinua kovasti. Selitän yhden päivän ja olen hyvin onnellinen, jos teet saksankielisen käännöksen. Minulla on aamiainen heräämisen jälkeen. Voin käydä koulua myöhemmin. Koulu alkaa klo 1:7.30. Lähden koulusta 8.20 oppitunnin jälkeen. Sitten syön illallista kello 8. Syömisen jälkeen opiskelen 7-8 oppituntia. Katson tietokonetta 10-10, sitten menen nukkumaan. Auttakaa tarvitsen tänään

    https://www.dogrupara.com/

    nejir
    osallistuja

    Tarvitsen sinua kovasti. Selitän yhden päivän ja olen hyvin onnellinen, jos teet saksankielisen käännöksen. Minulla on aamiainen heräämisen jälkeen. Voin käydä koulua myöhemmin. Koulu alkaa klo 1:7.30. Lähden koulusta 8.20 oppitunnin jälkeen. Sitten syön illallista kello 8. Syömisen jälkeen opiskelen 7-8 oppituntia. Katson tietokonetta 10-10, sitten menen nukkumaan. Auttakaa tarvitsen tänään

    Tarvitsetko apua ohjelman muokkaamiseen, eikö?

Näytetään 1 vastaus (yhteensä 1)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.