Työskennellyt miehensä ulkopuolella

> foorumit > Yritys- ja työelämä Saksassa > Työskennellyt miehensä ulkopuolella

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    DERDEST35
    osallistuja

    Ensinnäkin hei kaikille. Ennen kuin luet artikkelini, pyydän sinua puhdistamaan itsesi ennakkoluuloistasi ja olemaan loukkaamatta tai järkyttämättä minua...

    Ensinnäkin, ikäni on hyvin nuori, ja turvauduin Saksaan tietämättä mitä turvapaikka tarkoittaa. Haluan kuitenkin huomauttaa, että en missään mielessä häpäissyt maata, älä häpäissyt sitä tai edes sanonut virkettä sosiaalis-taloudellis-poliittisesti.

    Myöhemmin menin naimisiin kuukausi sitten. Pyydän kaikkia hyödyllisiä ja asiantuntevia ystäviä, jotka lukevat artikkelini, kertomaan minulle ulospääsyn.
    Tyttöystäväni on saksalainen ja hän tekee ausbildungia. En halua asua täällä, talomme ja taloni välillä, jossa isäni asuu, on kaksi kadua. Hän ei toimi ja pelaa uhkapelejä. Se yrittää hyväksikäyttää minua ja aiheuttaa psykologista painetta. Koska mieheni myös tunsi hänet, päätimme muuttaa yhteiseksi päätökseksi toiseen kaupunkiin. Hänen ausbildung kuitenkin estää tämän. Kysymykseni on, jos löydän työpaikan toisen valtion kaupungista, tarvitsenko luvan työskennellä siellä mistä tahansa? Mistä minun pitäisi ostaa se tarvittaessa ja sallivatko he sen? Jos lupaa ei vaadita, onko tämä ongelma istunnossa tulevaisuudessa? Vaimoni tulee sinne, kun hänen ausbildungu on ohi. Kiitos, että säästit arvokasta aikaa etukäteen.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Minun on kysyttävä ulkomaalaisten toimistolta, mutta en usko, että siitä tulee ongelma. mutta olen kuullut, että jotkut aatelissuomalaisista tarvitsevat luvan ennen kaupungin vaihtamista, en ole tutkinut sitä.

    DERDEST35
    osallistuja

    Minun on kysyttävä ulkomaalaisten toimistolta, mutta en usko, että siitä tulee ongelma. mutta olen kuullut, että jotkut aatelissuomalaisista tarvitsevat luvan ennen kaupungin vaihtamista, en ole tutkinut sitä.

    Kiitos paljon arvokkaasta kommentistasi. Toivottavasti eivät aiheuta ongelmia...

    tunteeton
    osallistuja

    Tervehdys, vastaan ​​suoraan, koska menen teitä pitkin. Etsimättä seikkailua ilman etsintää et voi tehdä sitä, mitä hän sanoo. En voi selittää yksityiskohtia, mutta se kestää kauan. Sanoin. Etsi seikkailu kuten

    DERDEST35
    osallistuja

    Tervehdys, vastaan ​​suoraan, koska menen teitä pitkin. Etsimättä seikkailua ilman etsintää et voi tehdä sitä, mitä hän sanoo. En voi selittää yksityiskohtia, mutta se kestää kauan. Sanoin. Etsi seikkailu kuten

    Hei, kiitos arvokkaasta kommentistasi. Tavoitteenani ei ollut etsiä seikkailuja. Haluan vain rauhallisen kodin ja onnellisen avioliiton. Kiitos vielä kerran kommentistasi.

Näytetään 4 vastausta - 1-4 (yhteensä 4)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.