Saksan kieli ilman ulkoista kieltä?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    kasvokuva
    osallistuja

    Hei siellä !
     
        Olen vielä uusi tässä foorumissa. Mutta mielestäni se on erittäin hyvä foorumi. No, ilman kielikursseja ulkopuolelta, Internetistä, kirjoista jne. Voitko oppia saksaa paikoista? Ymmärtää ja puhua? Ihmettelen tätä. Kiitos etukäteen !!!  :)

    sekada
    osallistuja

    Jos aloitat nollasta, sanon, että sinulla on oltava opas.

    sininen_mavis
    osallistuja

    Aloitin nollasta, en saanut mitään apua, vain mistä aloittaa on tärkeää, ja jos olet päättäväinen, mikään ei tapahdu, jos sanot tekevän sen.

    esma 64
    osallistuja

    Tulin itsestäni edistyneenä kokeilemaan itseäni Turkki, opin jotain julkisuutta menneelle ajalle akkusativ dative, mutta nyt en tiedä vielä taaksepäin Missä adjektiivien kirjekuoret ovat niin yksittäisiä Verbit to subjektl to olmuyo please olurmusunuz help me

    Gin tonic
    osallistuja

    Saksa on yksi kielistä, jolla on eniten materiaalia Internetissä. Saksan oppimiseen on todella paljon resursseja.
    Jos kysyt, mitä menetelmiä voidaan noudattaa vieraiden kielten oppimisessa:
    1-kielioppi on opittu
    2-sana on opittu
    3-Jotkut lauseet opitaan muotteina
    4-Harjoittelu on tehty

    Näitä tekemällä voit oppia vieraan kielen menemättä kurssille.

    ZUZUU kohteeseen
    osallistuja

    Olen samassa tilanteessa kuin sinä. Uskon pärjääväni ilman kursseja. Aloitin aakkosista, numeroista, päivistä, helpoista verbeistä ja olen edistynyt paljon, yuppie :) Mutta pidin siitä erittäin hyödyllistä Käytän samoja tekniikoita oppiessani.

    japanilainen
    osallistuja

    Voit oppia, mutta se ei toimi, ellet harjoittele harjoittelua ..

    samet_kys
    osallistuja

    Ystävät, voitko kertoa meille parhaan kielioppikirjan, kirjojen lukemisen ja CD-levyjen kaltaisilleni ystäville, jotka aloittavat alusta alkaen saksaksi? :)

    yejades
    osallistuja

    Internetissä on nyt niin paljon resursseja, että en usko, että norsukurssit ovat monille tarpeellisia. Tietysti jotkut ihmiset tarvitsevat oppaita. Tämä tilanne vaihtelee hieman henkilöstä toiseen. Lisäksi kielikurssit eivät voi lisätä paljon käytännön kannalta, koska se on yksilön tehtävä. Mutta jos olet päättäväinen ja innostunut henkilö, miksi et tekisi sitä itse? Myös ne, jotka ovat oppineet toisen kielen aiemmin, tietävät paremmin, mitä tehdä toista kieltä oppiessaan. Tämä pätee tietysti länsimaisiin kieliin. Kielet, kuten kiina ja venäjä, ovat hyvin erilaisessa asemassa. Tärkeintä on hyödyntää tarjolla olevat mahdollisuudet. Sain englannin taustan lukion valmistavassa luokassa. Muuten en ole käynyt kursseilla. Koska se oli minulle rahan haaskausta. He olivat jo saaneet hyvän koulutuksen kieliopin suhteen. Loput oli minun päätettävissäni, koska jos maksaisin heille, he näyttäisivät silti minulle samat asiat. Selvitin kieliopin itse. Yritin puhua Skypessä. Juttelin ja se toimi. Lisäksi minulla oli hauskaa samaan aikaan. Rehellisesti sanottuna en tunne tarvetta käydä kurssia opiskellessani eri kieltä. Internetissä on sivustoja, jotka selittävät erittäin hyvää kielioppia. Yritän tutkia näitä ja oppia itse. Kuten sanoin puhumisesta, monet äidinkielenään puhujat voivat auttaa. Hanki mikrofoni ja harjoittele. Opetat hänelle turkkia ja hän opettaa oman kielensä...

    kiitos

    saaleski
    osallistuja

    aloitin juuri saksan. Aloittaessani ostin Fonon 2-sarjaisen saksalaisen kirjan. Oppin itse, nyt olen saanut kirjan valmiiksi, asepalvelus puuttui asiaan, unohdin vähän. nyt olen käsitellyt tämän tapahtuman uudelleen. Odotan neuvoja ystäviäsi

Näytetään 9 vastausta - 1-9 (yhteensä 9)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.