11 Aivojen lääke

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    …mysteeri…
    osallistuja

    Asiantuntijat laativat 11-nimisen ehdotusluettelon, joka lisää aivovoimaa estämällä muistin ja älykkyyden surkastumisen. Tässä on menetelmiä aivokyvyn lisäämiseksi:

    1 - Älykkäät lääkkeet: Huumeet, kuten "Modafinil", pitävät aivot hereillä 90 tuntia. Se lisää kemikaaleja, jotka antavat datan virrata aivojen alueelta toiselle.

    2- Ruoat: Proteiinipitoiset elintarvikkeet ovat hyödyllisiä. Säännöllisen aamiaisen nauttiminen lisää myös henkistä suorituskykyä; Hiilihapollisilla juomilla on päinvastainen vaikutus.

    3- Musiikki: Määritettiin, että erityisesti Mozartin kuuntelu lisäsi matemaattista älykkyyttä ja musiikkitunteja lisäsi lasten älykkyysosamäärää. Tällaista popmusiikin vaikutusta ei kuitenkaan nähty.

    4- Bioniset aivot: On todettu, että pienen määrän sähkövirtaa aivoille elektrodeilla lisää aivojen voimaa.

    5 - Mielenterveysharjoitukset: Vaikeat matemaattiset kysymykset terävöittävät älyä. Viiden viikon ajan henkistä liikuntaa harjoittaneiden lasten älykkyysosamäärä nousi 5 pistettä.

    6- Muistipelit: Tunnistamalla jokaisen korttipakan kortin merkillä ja luomalla tarinan kaikilla merkeillä, voit muistaa 52 korttia järjestyksessä.

    7 - Nukkuminen: Ei nukkuminen 21 tuntia vaikuttaa kuten aivojen juopuminen. Hyvät yöunet kahden tunnin opiskelun jälkeen helpottavat oppimista.

    8 - Kävely: Kävely puoli tuntia 3 kertaa viikossa; Se lisää oppimisen vahvuutta, keskittymistä ja logiikkaa 15 prosentilla.

    9- Harrastukset: On todettu, että vanhuksilla, jotka neulovat ja ratkaisevat pulmia, on pienempi riski sairastua Alzheimerin tautiin.

    10- Keskittyminen: Tämä on tärkeä harjoitus aivoille! Työssä ollessa kestää noin 15 minuuttia keskittymisen palauttamiseen lyhyen häiriötekijän jälkeen.

    11 - Neurologinen skannaus: Skannereita, jotka osoittavat liikkuvuutta aivoissa, voidaan käyttää myös aivojen toiminnan tarkistamiseen.

    (lainaus)

    elif77
    osallistuja

    Kiitos okei :)
    Tiedot ovat kaikki hyvin loogisia ..!

    …mysteeri…
    osallistuja

    Kiitos okei :)
    Tiedot ovat kaikki hyvin loogisia ..!

    Ei mitään elif77 :) :)

    imartelija
    osallistuja

    Kiitos okei :) Olen varma, että tämä tieto auttaa... :) tanssi :)

    …mysteeri…
    osallistuja

    Kiitos okei :) Olen varma, että tämä tieto auttaa... :) tanssi :)

    Olen mielissäni…. häpeissään:)

    michaelar
    osallistuja

    Nämä ovat erittäin oikeita asioita, jotka tehtynä lisäävät suorituskykyä uskomattoman prosenteilla…

    anonyymi
    vierailija

    Kiitos

    …mysteeri…
    osallistuja

    :angel: :angel: Sillä ei ole väliä… :) Kiva, että siitä oli sinulle hyötyä... häpeä :)

    MAHSUM_UKARI
    osallistuja

    SLM

    speed061
    osallistuja

    Kiitos näistä tiedoista, sir. Mutta olisi hienoa, jos voisitte antaa yksityiskohtaisia ​​tietoja. Haluan oppia saksaa, mutta minulla on ongelma huomion ja äärimmäisen unohtamisen kanssa. Olisin iloinen, jos voisitte auttaa minua tässä asiassa. Terveiset...

    3,14
    osallistuja

    up

Näytetään 10 vastausta - 1-10 (yhteensä 10)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.