Saksan Yds-kurssi

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    he efeg
    osallistuja

    ystävät, minun on käytävä saksan kielen yds-kursseja, minun on parempi olla verkossa. Voi suositella ketään, joka on käynyt saksalaiset online-kurssit aiemmin?

    berkaycelik
    osallistuja

    Etsin saksalaisesta yds-kurssista viime lukukauden aikana ja löysin online-yds-keskuksen, mutta en päässyt perhesyistä johtuen suosittelen tutkimusta ja olosuhteet olivat erittäin hyvät.

    senemonaali
    osallistuja

    Suoritan kokeen tänä lukukautena työskentelemällä ystäväsi mainitseman online-ydinkeskuksen kanssa. Oppitunnit ovat alkaneet, järjestelmä on kunnossa, opettaja hyvä, suosittelen myös sitä

    ilaydaozerdem
    osallistuja

    Viime lukukauden aikana valmistauduin saksalaisiin ydiin online-ydikeskuksessa ja saisin pisteet korkeammalle kuin halusin.

    cengizyanikk
    osallistuja

    Valmistelin lys 5e: n, olen verkossa yds-keskuksen kanssa, ongelmat ovat jo samat yds lys5: n kanssa. yds on tietysti vaikeampaa, mutta on helpompaa tottua siihen ja suorittaa tentti helposti, ja mielestäni se on hyödyllisempi. ainakin sinulla on yds-kokemusta.

Näytetään 4 vastausta - 1-4 (yhteensä 4)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.