Saksan haastattelu

> foorumit > Saksan sanamuodot > Saksan haastattelu

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    wiccantrxnumx
    osallistuja

    Ystävät, saksalaiset kotitehtäväni. Minun täytyy haastatella jotakuta. Mutta minulla on vaikeuksia esittää saksalaisia ​​kysymyksiä, on kulunut puolitoista vuotta siitä, kun aloitin saksan oppimisen. Minulla ei ole paljon sanavarastoa, kun katson sanakirjaa, enkä tiedä, mitä käyttää. Voitko auttaa minua?

    3,14
    osallistuja

    -> Mikä on haastattelun aihe? Kenen kesken se tapahtuu? Uutisia vai esityksiä? Jos vielä tarvitset, kerro nämä minulle, kirjoitan sinulle mukavan haastattelun, jos Jumala suo.

    türkkız
    osallistuja

    Hei . Liityin juuri sivustoon nyt. :) Aioin kirjoittaa chat-osioon, mutta kadotin sivun, koska sanoin, että minun pitäisi kirjoittaa tähän toivon, että joku vastaa, kun näkee sen :)

    3,14
    osallistuja

    -> Hei, tervetuloa sivustolle. Tämän aiheen otsikko Keskustelemme saksaksi. Tämän aiheen otsikko Keskustelemme myös turkiksi. Esitän ensimmäisen kysymykseni nähdäksesi kysymyksen ja vastatakseni siihen täällä klikkaus. :)

    mathmazhel
    osallistuja

    Minulla on myös haastattelun kotitehtävät. En voi tehdä sitä. Voitteko auttaa meitä? :( Haastatteluni on opettajan, tarkoitan opettajaa, esitän kysymyksiä ja hän vastaa. Voitteko tehdä sen puolestani? Haastattelu on torstaina, joten minun on tehtävä se viimeistään huomenna. Auttakaa : enkeli: okei:) kahvila:)

    3,14
    osallistuja

    –> Veli, valmista se turkiksi, käännän sen saksaksi tunnin sisällä. Minulla ei ole tänään aikaa, mutta se tehdään huomenna. Lähetä se minulle henkilökohtaisesti tai sähköpostitse. Tai kirjoita tänne. Sillä ei ole väliä, kunhan se näkyy sinulle. ;)

    türkkız
    osallistuja

    Voin auttaa myös sinua ;)  taputtaa:) taputtaa:) tanssi:)

    3,14
    osallistuja

    –> Tällä auttavaisuudella ei ole loppua! aplodit:) Onnittelut sinulle, Willkommen im Club! suosionosoitukset:)

    türkkız
    osallistuja

    danke :haha: :haha:

    3,14
    osallistuja

    –> 3,14:n ei ole helppoa ilmestyä sivustolle. suosionosoitukset:)

    türkkız
    osallistuja

    Myös turkkilainen tyttö :zopa: :haha: :haha: :haha:

    3,14
    osallistuja

    -> Kyllä!! Kuka sanoi turkkilaisen tytön nimen? :zopa:

    türkkız
    osallistuja

    taaaaaaaaaaaaa itseiiiiiiiii asennus ;) tapahtuiko jotain :zopa:

    3,14
    osallistuja

    -> Aioin kysyä heiltä kuinka, herra::) : Haha:

    3,14
    osallistuja

    -> Anna minun rakastaa pelon silmää. :haha:

    türkkız
    osallistuja

    hahahahah :haha: :haha: Juuri niin, minäkin luulen, että pelkään, naaaaaaa teen sen, nanana offoff:) :haha: :haha:

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 62)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.