Saksan A1-perheen yhdistämiskokeen kokemukset

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    mavigece
    osallistuja

    Hei ystävät

    Opetan opiskelijoita, joiden on suoritettava A1-koe perheenyhdistämistä varten viikonloppuna. ja ihmettelin ennen A1-tenttiä
    Syöttääkö kukaan kysymyksiä tai aiheita? Haluan auttaa oppilaitani enemmän ..
    Kiitos paljon etukäteen…
    ystävät täällä, jaetaan kokemuksemme kokeen ja kokeen jälkeen.

    taivas
    osallistuja

    hei sininen yö Valmistelen opiskelijoita tähän tenttiin, etsin samaa kysymystä, ja tähän mennessä oppimani kysymykset kysytään kirjasta nimeltä start 1, hören (richtig oder falsch), sprechen ja kortit jaetaan 3-4 hengen ryhmille ja pyydetään puhumaan niistä. Jos minulla on lisätietoja tai jos olet, jaetaan ne, tule helposti

    mavigece
    osallistuja

    Kiitos, minulla on nauhoja ja kysymyksiä vihasta, jos haluat, voin lähettää sinulle sekä nauhan että kirjasen. Tietenkin on jotain, jonka tiedät hyvin, että tenttiajat muuttuvat tietyinä jaksoina. mutta silti tämä kirjasen ja nauha voi opastaa sinua opettajalla. Voit valmistaa opiskelijoita esittämällä erilaisia ​​kysymyksiä samalla tavalla.

    mel _-_ kuukausi
    osallistuja

    Hei, suoritin kokeen 31. lokakuuta ja läpäisin sen. Esität kysymyksen hänestä ja hän lähettää sinulle kysymyksen, ja sitten sinulta kysytään toisesta kortista, minä cvp vastaavasti, sitten on jälleen voittoa. Tila

    mavigece
    osallistuja

    Hei Mel_ay Kiitos paljon jakamisesta. Toivon, että olet läpäissyt kokeen ja olet oikeassa, se on valitettavasti todella vaikea tilanne.
    Kiitos vielä kerran jakamisesta…

    kaipaan
    osallistuja

    slm En löytänyt tätä alkavaa A1-kirjaa, mistä saan sen, valmistaudun tähän tenttiin ja olen hyvin vaikeassa tilanteessa.

    hyve
    osallistuja

    ystävät, valmistelen itseäni, mutta minun on työskenneltävä niin kovasti kuin pystymme, älkäämme panikoiko liikaa, ja meidän on tehtävä se jatkuvasti. tule

    ((^ SeMa ^))
    osallistuja

    ystävät, otan tentin huomenna :(() :(:(:(

    seibloss edelleen
    osallistuja

    ystävät, otan tentin huomenna :(() :(:(:(

    ystäväni 1. miksi et kysynyt ennen kuin tällä kertaa on jäljellä huomenna täällä
                  2. mitä haluat oppia tentistä
    Anna meidän auttaa sinua kysymään, mikä on haluamasi esimerkki

    ((^ SeMa ^))
    osallistuja

    Itse tiedän, mitä minulle tulee ennen tenttiä, mutta kuulin, että opettajat, jotka haluan oppia, auttavat tentissä, tai syyn, jonka pyysin, johtuu siitä, että he auttavat vain opiskelevia opiskelijoita.

    seibloss edelleen
    osallistuja

    Itse tiedän, mitä minulle tulee ennen tenttiä, mutta kuulin, että opettajat, jotka haluan oppia, auttavat tentissä, tai syyn, jonka pyysin, johtuu siitä, että he auttavat vain opiskelevia opiskelijoita.

    ystäväni, en nähnyt heidän auttavan ketään, kokeen ensimmäinen osa eli haren lesen schreiben, minulla oli paljon aikaa jäljellä 65 minuuttia. He eivät selitä kirjeen aihetta turkkilaisena, haluan kertoa sen myös

    setin03
    osallistuja

    Aloitin juuri kurssin, aloitin juuri kurssin, kysymykset ovat tiettyjä aiheita, opettajat opettavat yhden niistä mukaan.Jos opiskelet samoja paikkoja, ei ole mitään pelättävää.

    barmeno
    osallistuja

    Hei, olen mbarmeno hataydan. Olen valmistautunut 2 kuukautta, kurssi on päättymässä. Minulla on ongelmia saada tenttipäivä yksin. Säännöllisesti, mutta tenttijärjestelmä ja kyselylomakkeet ovat samat. http://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm.  ) Kirjoita tämä suoraan niin saat tenttinäytteen.Toivon, että tämä osoite auttaa kaikkia ystäviäni, jotka tarvitsevat sitä. Ja ennen kuin unohdan, voit ostaa Goethen A1-kirjan sieltä, vain 20 metrin päässä on saksalainen kirjakauppa instituutista.Kysy instituutin tiedotusosaston virkailijalta, hän kuvailee heti huomista, se on hyvin lähellä. .onnea kaikille.Jos jollain on uutta tietoa niin jakakaa...!!!

    barmeno
    osallistuja

    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm  Kun tämä sivu avautuu, napsauta Modelsatzia, tarkka esimerkki kokeen kaikista neljästä osiosta on saatavilla…

    sahaaja06
    osallistuja

    Ystävät, tein tänään Start 1 -kokeen. Läpäsin 98 pisteellä... Ei ole pelättävää koetta.Etsi vaan asiakirjat ja opiskele tarpeellisia asioita.Onnea kaikille...

    seibloss edelleen
    osallistuja

    Ystävät, tein tänään Start 1 -kokeen. Läpäsin 98 pisteellä... Ei ole pelättävää koetta.Etsi vaan asiakirjat ja opiskele tarpeellisia asioita.Onnea kaikille...

    onnittelut ystävä, bravoo, sinulla on hyvät pisteet, joten en ymmärtänyt miten sait kokeen tänään ja opit tuloksen, koska goethe ei anna samaa päivää

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 3,074)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.