Saksa, Saksa Allgemeinwissen (yleistieto) - saksankielinen kysymysvastauspeli. - SAKSAN KIELI

Allgemeinwissen (Yleistä tietoa) - Saksan kysymys- ja vastauspeli.

• 485 Vastaa
  • 198588-näyttökerrat

0 jäsen ja 2-kävijä tarkastavat.

197

• vierailija
Re: Allgemeinwissen (yleistieto) - Kysymys ja vastaus -peli.
« Vastaus #33: 29. helmikuuta 2008, 01:39:09 »
Valmisteletko kysymyksiä etukäteen .. : '( En pelaa. Kirjoitan täydellisen vastauksen lähetetty dioo : '(

Joten sinun on oltava nopeampi, ystäväni ;D  Kirjoitan ensimmäisen mieleeni tulevan kysymyksen .. ;D
Sitten ripustan, kun ketään ei ole, kun olen työtön. : - \

Kuinka se sana Timur on, siitä ei voi nauttia ilman ketään, katso, aioin mennä nukkumaan, kun näin tämän pelin, uni oli nopea .. ;D  Pelataan yhdessä, valmistellaan kysymyksesi nyt. :)

197

• vierailija
« Vastaus #34: 29. helmikuuta 2008, 01:42:14 »
Warum schreiben wir nicht auch bei "Cagrisim Game" ?? :D

Jentzsch

• vierailija
« Vastaus #35: 29. helmikuuta 2008, 01:48:04 »
ok HONOR  ;D

meine Antwort ist Pasific Ozean ..

Oliko ist großte Alb von der Türkei? (KImya on ohi, uusi oppitunti on maantiede) ;D

197

• vierailija
« Vastaus #36: 29. helmikuuta 2008, 01:51:04 »
ok HONOR  ;D

meine Antwort ist Pasific Ozean ..

Oliko ist großte Alb von der Türkei? (KImya on ohi, uusi oppitunti on maantiede) ;D

Mutta kysyin järvestä .. :( :(

197

• vierailija
« Vastaus #37: 29. helmikuuta 2008, 01:54:23 »
Joten mitä Alb tarkoittaa? Bulamadim sanakirjassa ..   : - \

Jentzsch

• vierailija
« Vastaus #38: 29. helmikuuta 2008, 01:56:41 »
 ;D Kaspianmeri tai järvi ... Minulle on kunnia ... pyydän teiltä samaa. Ihmettelen, olisiko minun pitänyt sanoa "berg" ..

Poissa rakkaus

• almancax Fanatiker
  • Viesti: 447
  • Taso 15
  • Sukupuoli: Naiset
« Vastaus #39: 29. helmikuuta 2008, 01:58:25 »
;D Kaspianmeri tai järvi ... Minulle on kunnia ... pyydän teiltä samaa. Ihmettelen, olisiko minun pitänyt sanoa "berg" ..
Sinun olisi pitänyt sanoa "Alp", ei "Alb" ;D :D
"Jos aiot puhua siitä, puhu niin, niin uskon sen,
Jos aiot saada minut itkemään niin itkemään, etten ole hiljaa
Jos olet menossa, unohdan kuoleman.
Mutta jos rakastat tällaista lähetystä,
Aihe $ sanda & Aglatsanda & Kun menet, anna minun heittää sinut sydämeeni ....

Jentzsch

• vierailija
« Vastaus #40: 29. helmikuuta 2008, 02:02:04 »
Olet oikeassa, kirjoitin sen väärin. Pomoni nimi on '' alb '' -lajissa ;D Tule, hyvää yötä, kaikki, olen huomenna kanssasi erittäin vaikeilla kysymyksillä .. ;D

Poissa rakkaus

• almancax Fanatiker
  • Viesti: 447
  • Taso 15
  • Sukupuoli: Naiset
« Vastaus #41: 29. helmikuuta 2008, 02:06:08 »
Olet oikeassa, kirjoitin sen väärin. Pomoni nimi on '' alb '' -lajissa ;D Tule, hyvää yötä, kaikki, olen huomenna kanssasi erittäin vaikeilla kysymyksillä .. ;D
Hyvää yötä. En voi ottaa sitä vastaan, luulet kuka tekee tällaisia ​​kysymyksiä ;D :D
"Jos aiot puhua siitä, puhu niin, niin uskon sen,
Jos aiot saada minut itkemään niin itkemään, etten ole hiljaa
Jos olet menossa, unohdan kuoleman.
Mutta jos rakastat tällaista lähetystä,
Aihe $ sanda & Aglatsanda & Kun menet, anna minun heittää sinut sydämeeni ....

197

• vierailija
« Vastaus #42: 29. helmikuuta 2008, 02:17:35 »

Der höchste Berg (vuori) der Türkei ist Ağrı Berg. Der Berg ist 5165 Mittarilukema.

Kuva: Ağrı Berg (Am besten als Hintergrund ;D):

Araratin vuori; Edessä näkyvä rakennus on Hor Virap -kirkko.

Die nächste Frage:

Wie viele Knochen hattu Mensch durchschnittlich? ;D

197

• vierailija
« Vastaus #43: 29. helmikuuta 2008, 02:18:30 »
Hyvää yötä. En voi ottaa sitä vastaan, luulet kuka tekee tällaisia ​​kysymyksiä ;D :D

Älä sano niin, joskus syntyy helppoja kysymyksiä .. ;D

Saksan käännös | Saksan oppiminen | Saksan numerot | Esittelyssä saksankielinen
Saksan päivät | Saksalainen Kelimeler | Saksalaisia ​​lauluja | Saksan värit | Foorumin arkisto

TUETUT KIELET: Afrikaans Albanian Amharic Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bengali Bosnian Bulgarian Catalan Cebuano Chichewa Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Corsican Croatian Czech Danish Dutch English Esperanto Estonian Filipino Finnish French Frisian Galician Georgian German Greek Gujarati Haitian Creole Hausa Hawaiian Hebrew Hindi Hmong Hungarian Icelandic Igbo Indonesian Irish Italian Japanese Javanese Kannada Kazakh Khmer Korean Kurdish (Kurmanji) Kyrgyz Lao Latin Latvian Lithuanian Luxembourgish Macedonian Malagasy Malay Malayalam Maltese Maori Marathi Mongolian Myanmar (Burmese) Nepali Norwegian Pashto Persian Polish Portuguese Punjabi Romanian Russian Samoan Scottish Gaelic Serbian Sesotho Shona Sindhi Sinhala Slovak Slovenian Somali Spanish Sudanese Swahili Swedish Tajik Tamil Telugu Thai Turkish Ukrainian Urdu Uzbek Vietnamese Welsh Xhosa Yiddish Yoruba Zulu