Saksa, Saksa Tapataan ... - SAKSA

Tanışalım ...

• 690 Vastaa
  • 213862-näyttökerrat

0 jäsen ja 2-kävijä tarkastavat.

Poissa Nazira

• almancax Fanatiker
  • Viesti: 1860
  • Taso 243
  • Sukupuoli: Naiset
Re: Tapaamme ...
« Vastaus #33: 19 klo 2006:04:33 »
Ich heiße Omer. Ich bin 19 Jahre alt und ich bin hier neu registiert (tai ich bin neu auf diese Kotisivu), Das ist eine sehr schöne Kotisivu.
Sitä voidaan kutsua myös Site = Homepage tai Webseite, mutta sitä puhutaan kotisivuna.
Meine Freund / innen, verbessert mich wenn ich Fehler habe.

Liebe Grüße
Rukouksen tarkoitus on Jumalan Kaikkivaltias ja Allahin ylistys. Toisin sanoen sanoa, että orja celalia ja tosiasiallista SubhânAllahia vastaan; helma, nimittää Allahu akbar kemalia vastaan ​​sanoakseen; helma, yhteisö ja sydän ja kieli ja Alhamdullah sanottavaa.
Risale-i Nur (sanat)

Poissa Nazira

• almancax Fanatiker
  • Taso 243
« Vastaus #34: 19 klo 2006:04:35 »
Älä ymmärrä väärin, pidän Ömerin kirjoituksista erittäin paljon, mutta on erittäin mukavaa kirjoittaa, vaikka bravo olisi väärässä, mutta voit oppia näin, kirjoittaa ilman pelkoa, epäröimättä, ja jos ystävät korjaavat sen, jatka hyvin hienoja, todella läsnäolevia kirjoituksia.

Liebe Grüße
Rukouksen tarkoitus on Jumalan Kaikkivaltias ja Allahin ylistys. Toisin sanoen sanoa, että orja celalia ja tosiasiallista SubhânAllahia vastaan; helma, nimittää Allahu akbar kemalia vastaan ​​sanoakseen; helma, yhteisö ja sydän ja kieli ja Alhamdullah sanottavaa.
Risale-i Nur (sanat)

Poissa Sanem

• Voll Mitglied 2
  • Viesti: 158
  • Taso 18
« Vastaus #35: 19 klo 2006:11:09 »
Hallo Nalan;
Kiitos paljon ehdotuksistasi. Annoit minulle paljon moraalia, kuten sanoit kyllä, eläminen tarvitsemalla muita on erittäin huono, vaikka tämä perhe olisi
danke viel mals (olen ehkä kirjoittanut sen väärin)
Jokainen, joka rakastaa uskoa, voi Allah rakastaa sinua

Poissa kamil_sezer

• Tulokas
  • *
  • Viesti: 1
  • Taso 0
  • Sukupuoli: Lahti
« Vastaus #36: 23. huhtikuuta 2006, 05:33:39 »
hei olen kamil sezer. Olen 21-vuotias, olen kotoisin Eskisehiristä. ;) Asun tällä hetkellä Itävallassa Linzissä, olen taloustieteen opiskelija ja käyn saksan kursseilla, toivon, että sivusto on hyödyllinen meille kaikille .. mutta en osaa puhua saksaa hyvin .. : '(
hej .. ich bin kamil sezer.ich bin 21 jahre alt. ich wohne linzissä aber bin ich eskisehir geborenissa. ich besuche wirtschaftswissenschaften studieren und besuche ich deutschkurs .. aber kann ich nicht gut deutsch sprechen ..

Poissa omerxnumx

• Junior Mitglied 1
  • **
  • Viesti: 15
  • Taso 2
« Vastaus #37: 25. huhtikuuta 2006, 08:50:24 »
Alle Danke Schön
Ich neue Lernst Deutsche ok

Poissa omerxnumx

• Junior Mitglied 1
  • **
  • Viesti: 15
  • Taso 2
« Vastaus #38: 25. huhtikuuta 2006, 08:51:21 »
HALUAN, ETTÄ Tämä sivusto on erittäin kaunis

:D Kiitos kaikille etukäteen .......:D

Poissa pellokaani

• Tulokas
  • *
  • Viesti: 5
  • Taso 0
« Vastaus #39: 28. huhtikuuta 2006, 02:07:52 »
haloo

ich habe neu gefunden ıhre -sivusto ja bin ich sehr freunde. :)
ıch wohne Bodrumissa ja arbeite im -hotellissa ...

die deutsch sprache ist sehr himo !!

rakas

koiruoho

Poissa nalanw

• almancax Fanatiker
  • Viesti: 460
  • Taso 161
  • LEBEN JA LEBEN LASSEN
« Vastaus #40: 28 klo 2006:02:26 »
Tervetuloa....

Täällä voit yrittää parantaa saksaasi kirjoittamalla saksaksi sivujen väliin ... Autamme sinua ainoassa ... rakkaudessasi

Poissa intuitio

• Tulokas
  • *
  • Viesti: 1
  • Taso 0
« Vastaus #41: 05. toukokuuta 2006 klo 06:28:27 »
Hei kaikille

En puhu saksaa, mutta tilasin tyttäreni sivuston, toivottavasti et haittaa. Olen 50-vuotias ja eläkkeellä oleva yritysjohtaja. Tyttäreni valmistautuu yds-tenttiin tänä vuonna ja hänellä on vaikeuksia löytää saksalaisia ​​testilähteitä, etenkin viime vuosien yds-kysymyksiä. Ikään kuin ydit tehdään vain englanniksi.
 He suosittelivat sivustoasi toisesta sivustosta, olisin iloinen, jos voisit auttaa.

turkan

• vierailija
« Vastaus #42: 05. toukokuuta 2006 klo 07:03:11 »
HALLOOOO ;)

Ich heiße turkan.ich bin zwanzig jahre alt, bin verheiratet..ich wohne in Hamburg..und ei voi oppia germanuuuuuuuuuuuuuum : - \
  aber ich will lernen, muss lernen ... Olen päättäväinen, opin. ;D

Poissa Nazira

• almancax Fanatiker
  • Taso 243
« Vastaus #43: 05. toukokuuta 2006 klo 10:40:49 »
olette kaikki tervetulleita
Risale-i Nur (sanat)

Saksan käännös | Saksan oppiminen | Saksan numerot | Esittelyssä saksankielinen
Saksan päivät | Saksalainen Kelimeler | Saksalaisia ​​lauluja | Saksan värit | Foorumin arkisto

TUETUT KIELET: Afrikaans Albanian Amharic Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bengali Bosnian Bulgarian Catalan Cebuano Chichewa Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Corsican Croatian Czech Danish Dutch English Esperanto Estonian Filipino Finnish French Frisian Galician Georgian German Greek Gujarati Haitian Creole Hausa Hawaiian Hebrew Hindi Hmong Hungarian Icelandic Igbo Indonesian Irish Italian Japanese Javanese Kannada Kazakh Khmer Korean Kurdish (Kurmanji) Kyrgyz Lao Latin Latvian Lithuanian Luxembourgish Macedonian Malagasy Malay Malayalam Maltese Maori Marathi Mongolian Myanmar (Burmese) Nepali Norwegian Pashto Persian Polish Portuguese Punjabi Romanian Russian Samoan Scottish Gaelic Serbian Sesotho Shona Sindhi Sinhala Slovak Slovenian Somali Spanish Sudanese Swahili Swedish Tajik Tamil Telugu Thai Turkish Ukrainian Urdu Uzbek Vietnamese Welsh Xhosa Yiddish Yoruba Zulu