Lääke niille, jotka sanovat olevani masentunut. "Ihminen elää mitä tapahtuu aivoissa"

> foorumit > Cafe almancax > Lääke niille, jotka sanovat olevani masentunut. "Ihminen elää mitä tapahtuu aivoissa"

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    vierailija
    281068.jpg
    Aivot ovat sellainen voima.

    Uskon, että jokainen päässäsi kulkeva ajatus on vaatimus... Jos haluat hyviä asioita ja ajattelet mukavia asioita, vastaus tulee juuri sellaisena, mutta jos elät aina pelon ja epäilyksen kanssa, kutsut näitä myös asioita.

    Liikenneonnettomuuksia pelkäävät ihmiset joutuvat aina onnettomuuksiin. Jos lähdet pelolla ja kuvittelet tätä jatkuvasti aivoissasi ja levität negatiivista energiaa ympärillesi, aiheutat varmasti kuljettajalle onnettomuuden, mutta jos ajat autoa ja sinulla on tällaisia ​​pelkoja, älä aja...

    Liian suojaavien vanhempien lapsille tapahtuu aina jotain, joten vaikka joku heittäisi kiven, se tulee.
    Lapsesi hämmentyy ja ajattelet: "Jos en suojele häntä, hänelle tapahtuu aina negatiivisia asioita."

    Ihmettelen miksi ?

    Eikö tämä kuulosta (munani tulee kanasta tai kanasta)?

    Meistä on tullut niin onneton yhteiskunta, että emme voi sanoa hyvää huomenta toisillemme, puhumme aina negatiivisista tapahtumista kokoontuessamme, pelkäämme sanoa, että olen kunnossa, jos joku sanoo kuinka voit, riippumatta siitä, kuinka he Sanomme, että valitamme heti ja sanomme, että kaikki pahenee ja pahenee, puhumme sairauksistamme ja kuolemastamme.

    Valitamme aina, ettei rahaa ole, ikään kuin se, joka pyytää tätä, pyytää meiltä rahaa.
    Jatka vain, mitä sanot EI, jatka tuhoamista, valittamalla jatkuvasti ja näyttämällä negatiiviselta ja säälittävältä, kaikki on kadonnut.
    kaipaat sen siunausta, ja huomaat, että kaipasit ystäviäsi kaiken tämän valituksen jälkeen.

    Ihmiset, jotka sanovat aina, ettei heillä ole rahaa, kaipaavat rahansa siunausta niin paljon, että jonain päivänä he tulevat ja näkevät, että rahat ovat todella loppuneet, mutta tämä voi johtua pakollisista menoista, joita ei ole tilillä, tai voi olla summia, jotka on käytettävä terveyteen.

    Ihmiset, jotka aina sanovat olevansa sairaita, ovat ehdottomasti sairaita. Anna aivojen saada hoitoa, mitä tahansa sairautta, jota pelkäät ja kutsut, tuo sen sinulle.

    Hetken kuluttua Luoja alkaa saada näitä siunauksia palvelijoiltaan, jotka eivät tiedä kuinka olla kiitollisia annetuista siunauksista.
    Katso ympärillesi ja näet monia esimerkkejä.

    Tule niiden luo, jotka sanovat, kuinka voit tästä lähtien
    Aloita sanomalla, että olen erittäin hyvä. :)

    Meistä on tullut sellainen yhteiskunta, että emme löydä aikaa rakastaa toista ihmistä, koska tuomitsemme hänet. joo :)

    Tarvitsemme kuitenkin rakkautta joka iässä.

    Jos rakkautta ei tarjota, se ei ole rakkautta.

    Mitä rakastat, mutta sisälläsi on voimakkaita rakkauden tunteita.

    Kun sanot rakkautesi jollekin ja vahvistat sitä eleillä, lähetät hänelle niin kaunista energiaa, että onnellisuutesi palaa luoksesi energian muodossa.
    Et löydä mitään positiivista mistään muusta.

    Jos äidillä, jolla on uusi vauva, on ongelmia tai hänellä on negatiivinen luonne, pidä vauvaa sylissään ja kosketa hänen paljaaseen ihoonsa, kun hän on positiivisin.
    Jos haluat vauvasi olevan rauhallisia ja terveitä, yritä kasvattaa heitä rauhallisessa, rauhallisessa ja positiivisessa ympäristössä.  
    Yritä olla pitämättä häntä sylissäsi, kun hän on vihainen, ja osoita hänelle rajatonta rakkauttasi.
    Suuduta, haista ja tiedä, että nämä päivät kuluvat nopeasti ja
    Tiedä, että ne kasvavat hyvin nopeasti.

    Vaikka jotkut vanhemmat rakastavat lapsiaan hyvin paljon, he eivät voi ilmaista ja näyttää tätä.

    Miksi niin ?

    Milloin näytät?
    Eikö olekin kiitos ja kiitos osoittaa rakkautta tätä Jumalan antamaa lahjaa kohtaan parhaalla mahdollisella tavalla?

    Aivot ovat sellainen voima, että

    Ihminen voi halvaannuttaa itsensä, tappaa itsensä tai voittaa syövän käyttämällä aivovoimaansa.
    Niin kauan kuin voit kunnostaa aivosi.
    Aivoissamme on lähes 13 miljardia hermosolua
    on. Jokainen solu vapauttaa noin 7.3 kilovolttia energiaa.
    Käytännössä se ei ole mahdollista, mutta teoriassa oletetaan, että kaikki aivojen hermosolut vapauttavat energiansa samanaikaisesti, noin 350 miljoonan kilovoltin energia vapautuu, mikä tarkoittaa suuren metropolin kaikkia sähkön tarpeita.
    on valta varaa siihen.
    Haluan kertoa sinulle tapahtumasta, joka tuli lääketieteellisiin kirjoihin,

    ”Lihan kuljettamiseen käytetty kylmäjuna pysähtyy asemalla siivoamaan.
    Työntekijät alkavat siivota vaunuja, kun taas yksi työntekijä puhdistaa vaunua, toinen työntekijä luulee vaunun olevan tyhjä ja lukitsee ovensa ulkopuolelta.
    Hetkeä myöhemmin juna lähtee ja pysähtyy myöhemmin pysähtyy asemalla ostamaan lihaa.
    Kun suljettuna pysyvän työntekijän vaunun ovi avataan, työntekijän
    Näyttää siltä, ​​että hän jäätyi kuoliaaksi.
    Mutta he näkevät, että vaunun lämpötila on normaalissa lämpötilassa, eli sitä ei ole siirretty pakastimeen.
    Mutta koska suljettuna pysynyt työntekijä ei tiennyt tätä ja ajatteli jäätyvänsä kuolleeksi, aivot valmistivat jäätymisedellytykset,
    Hän mukauttaa kehonsa tähän osoittamalla kaikki jäätymisen merkit.

    Kanavoi siis aivosi positiivisiin asioihin.
    Jotkut ihmiset haluaisin elää pidempään, kun he aina puhuvat
    Puhun siitä, kuinka voin elää vielä 1-2 vuotta ja teen tämän usein.
    he toistavat ja asettavat itselleen kuoleman ajan.
    Pelkään suuresti tätä sanaa, jos he sanovat tämän uskossa, he laittavat aivonsa niin, että he kuolevat, kun todella sanovat sen.
    Siksi, olitpa minkä ikäinen tahansa, sinulla on aina tavoite ja unelmat, jotta voit elää pitkään.
    Ihminen elää niin kauan kuin haaveilee.
    Mikä on oikea sanonta?

    Eilen se on ohi. Ei tapahdu eilistä, aivan kuten unet.
    Huomenna emme koskaan tiedä, onko se hyvä vai huono.

    Mutta tiedän hetkeni, jalkani on murtunut, kirjoitan tätä artikkelia, mutta vaimoni on kanssani, lapseni ovat elossa ja siksi olen maailman onnellisin ihminen ja koska en tiedä tulevaisuuttani, voin käytä tätä hetkeä parhaalla, miellyttävimmällä ja positiivisella tavalla.
    Arvioin.

    En voi pilata tätä hetkeä ajattelemalla tulevaisuutta, jota en tiedä.

    Tee sama ja jaa elämäsi kolmella, jos et sekoita sitä.

    Eilen tänään huomenna...

    Rakastamme äkillisiä stressiä.

    Koska äkillisessä stressissä adrenokortikotrooppinen hormoni (ACTH) lisääntyy kehossa ja muistissa, havainnosta ja energiasta tulee super.

    Toisin sanoen tämä hormoni on kehon vakuutus stressiä vastaan.

    Mutta jos muutat tämän stressin noidankehäksi, toisin sanoen, jos asetat sen jatkuvasti aivoihisi, jos ajattelet sitä aina, kaikki positiiviset asiat tulevat takaisin.

    Toisin sanoen unohdus, energian menetys, vastahakoisuus, migreeni, ruoansulatuskanavan vaivat, unettomuus, aivokasvaimet, verenpaineen vaihtelut, tunnottomuus eri kehon osissa, onneton olo, jopa masennus, sydämeen liittyvät
    Luot perustan valituksille ja syövälle.

    Miksi haluaisit nähdä nämä itse?

    Se riittää olemaan fiksu, hallittu ja positiivinen.

    Jos sinulla on paljon stressiä, etsi harrastuksia, eli puhdista mielesi.

    Kanavoi se muihin töihin niin, että stressitekijän vaikutus on vähäisempi, tai tee asioita, joita rakastat ja jotka tekevät sinut onnelliseksi.

    Jos et voi tehdä näitä, rukoile, rukousten mystinen vaikutus ihmisiin tekee niistä positiivisia.

    Toivon aina hyvää ja rukoilen hyvää, myös kotona ja kadulla... :angel:

    Kiitos Yildiz Batirbaygil

    ATAAN2
    osallistuja

    Ben OLEN ERITTÄIN HYVÄ Aloitan sanomalla: Sitten rakas yö, kiitos, kiitos, suuret jakoaplodit:) aplodit:) aplodit:)

    yö 2
    osallistuja

    taputtaa:) taputtaa:) taputtaa :)

    oliivi
    osallistuja

    Ben OLEN ERITTÄIN HYVÄ

    …mysteeri…
    osallistuja

    Luin tällaisen kirjan ja se toimi jonkin aikaa, mutta sen jälkeen se menetti vaikutuksensa kun en käyttänyt sitä, yritän uudelleen, en luovu yrittämisestä... hurraa :) sisko, sinä olet hienoa, kiitos tästä kauniista jakamisesta... :-*

    LOVE-40
    osallistuja

    okei :) okei :)

    …mysteeri…
    osallistuja

    Tämä on vain sinulle rakkaani... suosionosoitukset :) (olkaa hyvin ikuisesti... :-* )

    Älä missaa
    osallistuja

    Jumala siunatkoon sinua, että saat meidät ajattelemaan positiiviseen suuntaan. Kiitos ponnisteluistasi. Olen erittäin onnellinen. Luojan kiitos. Voin hyvin.

    yö 2
    osallistuja

    okei:) okei:) okei :)

    yö 2
    osallistuja

    Ben OLEN ERITTÄIN HYVÄ Aloitan sanomalla: Sitten rakas yö, kiitos, kiitos, suuret jakoaplodit:) aplodit:) aplodit:)

    Aloitan päivän myös huomenna näin ;)
    Luulen, että minun pitäisi lukea tämä artikkeli silloin tällöin, okei :)

    yö 2
    osallistuja

    Pidin sanani, ;)
    Ben Olen erittäin hyvä Aloitin päivän sanomalla, että hei :)

    …mysteeri…
    osallistuja

    taputtaa taputtaa :)

    yö 2
    osallistuja
    Eilen se on ohi. Ei tapahdu eilistä, aivan kuten unet.
    Huomenna emme koskaan tiedä, onko se hyvä vai huono.

    Mutta tiedän hetkeni, jalkani on murtunut, kirjoitan tätä artikkelia, mutta vaimoni on kanssani, lapseni ovat elossa ja siksi olen maailman onnellisin ihminen ja koska en tiedä tulevaisuuttani, voin käytä tätä hetkeä parhaalla, miellyttävimmällä ja positiivisella tavalla.
    Arvioin.

    taputtaa:) taputtaa:) taputtaa :)

    …mysteeri…
    osallistuja

    taputtaa taputtaa :)

    yö 2
    osallistuja
    Tule niiden luo, jotka sanovat, kuinka voit tästä lähtien
    Aloita sanomalla, että olen erittäin hyvä.

    taputtaa:) taputtaa:) taputtaa :)

    …mysteeri…
    osallistuja

    Jos en sanoisi, että olen ERITTÄIN HYVÄ... :haha: Eikö "I'm Super" lopettaisi sen? vaihtokurssi;) ;D

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 19)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.