Maailman kallein passi nostaa vastausta ..

> foorumit > Saksan ja muiden Euroopan maiden pääosasto > Maailman kallein passi nostaa vastausta ..

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    fuk_xnumx
    osallistuja

    Passimaksujen nousu uuden vuoden kanssa järkytti kansalaisia. 2012–162 vuotta voimassa olleet passit, jotka olivat 4 euroa vuonna 10, nousivat 49 euroon 211 euron korotuksella, mikä vahvisti asemaansa maailman kalleimpana. Korotettuihin maksuihin reagoineet kansalaiset pyysivät, että vaellukset peruutettaisiin välittömästi.

    Kansalaiset, jotka ovat käyneet Euroopan pääkonsulaateissa hakemassa passeja uutena vuonna, kokivat '' shokin ''. Uutta 10-vuotista passia korotettiin 49 eurolla. Uusi 2012–162 vuotta voimassa oleva passi, joka oli 4 euroa vuonna 10, nousi 211 euroon. Saksan kansalaiset maksavat 10 vuoden passista 59 euroa, espanjalaiset 25 euroa, italialaiset 42.50 ja talouskriisissä kamppailevat kreikkalaiset 84 euroa. Saksa saa myös vain 26 euroa 10-vuotisesta passista alle 37.50-vuotiailta kansalaisilta. Kansalaiset, jotka reagoivat voimakkaasti kohtuuttomaan vaellukseen, kysyivät: "Onko niin kallista olla Turkin kansalainen". Tässä on reaktioita vaellukselle:

    MITEN TYÖTTÖMÄT MAKSUT
    Hakan Büyükkaya (Düren): ”Tulin hakemaan uuden passin. Olin järkyttynyt kuullessani, että maksu korotettiin 162 eurosta 211 euroon. Annamme naisen passin ensi vuonna. Siellä on myös kaksi lasta. Kuinka työttömät ja eläkkeellä olevat ihmiset maksavat tämän rahan. "

    OPETETTU KOTELOSSA
    Ramazan Kalay (Burscheid): ”Kuulin kassalla, että uusi passi on noussut 211 euroon. Haluan välittää viranomaisille, ettei kukaan ole tyytyväinen korotukseen. En tiedä, onko kaikilla valta maksaa tämä maksu. "

    VIRALLINEN MÄÄRÄ
    Özgür Çetinkaya (Köln): “Minulla on kolme lasta. Vaimoni osti sen vanhaan hintaan viime vuonna. Katsoin eilen uutisissa passimaksujen hinnannousua. Tämä on virallinen ryöstö. Sotilasmaksu on jo korkea, nyt passi nostetaan. Luulevatko viranomaiset, että ulkomailla asuvilla on paljon rahaa. "

    EI VANHA SAKSA
    Ali Yamak Olpen kaupungista, Haydar Taşkıran Refrathista ja Kemal Yılmaz Olpesta totesivat myös, että passimaksujen korotusta konsulaateissa ei voitu hyväksyä. Yılmaz ja Yamak totesivat, että heillä on kolmen hengen perheitä, ”Me maksamme jokaisesta perheestä noin 150 euroa enemmän. Talouskriisi iski kaikkia. Saksa ei ole enää vanha Saksa. Kuinka köyhät lapsiperheet maksavat tämän maksun? "

    Olen voittanut Hüseyin Koçin (Bochum): "Mikä on syynä tähän nousuun? En tiedä mistä se tuli? Korotus on tehty jopa 30 prosenttia. Tuomitsen ja tuomitsen. "

    NIIN PALJON Fikret Afat (Dortmund): ”Ei niin paljon. Työttömänä kansalaisena minulla on viiden hengen perhe. Myös kolme lastani opiskelee. Kuinka pääsemme pois tältä vaellukselta? Tätä on liikaa Euroopan talouskriisissä. "

    KIPU UUDEN VUODEN LAHJA Fahrettin Ertürk (Dortmund): ”Lähellä 50 euroa oli vaellus. Kuin tuskallinen uudenvuoden lahja. Tuomitsen tämän vaelluksen ja pyydän viranomaisia ​​harkitsemaan tilannetta uudelleen. Yrittääkö valtiomme sulkea budjettivajeen meiltä turkkilaisilta? "

    EI OLE MITÄÄN SANOTTAVAA
    Volkan Afat (Dortmund): ”Ei ole mitään muuta sanottavaa. He kiduttavat sinua. Tuomitsen tämän vaelluksen. Euroopan talouskriisi on jo taivuttanut selkäämme. Pyydämme osavaltiomme viranomaisia ​​ymmärtämään, että lähes 50 euron vaellus on epäoikeudenmukainen. Olen opiskelija, kuinka voin maksaa niin paljon rahaa? "

    En ota turkkilaista passia
    Mehmet Koç (46) Berber: ”Passien korotus on merkityksetöntä. Tämä on ajattelutapa nähdä ulkomailla asuvat kansalaiset hanheksi, kuten sotilaspalvelussa maksua vastaan. Minä, vaimoni ja lapseni, joilla on Belgian kansalaisuus, menen Turkkiin ottamaan 150 AuroIN 10-vuotisen Belgian passin. Emme saa enää Turkin passia. "

    Valtamme on vääryyttä
    Mehmet Topkaya (58) eläkkeellä: ”Konsulipalveluja lisätään päivittäin. Tämä hinta on ainutlaatuinen maailmassa. Onko se tällainen passi? Onko tällaista kansalaisuutta? Kun Lafa saapuu, sanotaan, että minulla on kansalaisia ​​Euroopassa. Kuten asepalveluksessa, mielestäni valtio on kohdellut turkkilaisia ​​Euroopassa epäoikeudenmukaisesti. "

    VAKAVA TAI VITSA
    Mithad Serhadlıoğlu (62) proviisori: "Suurin osa turkkilaisista, joille olen puhunut, ovat" Onko tämä vakavaa vai onko se vitsi? " sanoi. Olen tyytyväinen tähän vaellukseen hymyillen, se on keino onnea! "

    PITÄÄ TAKAISIN
    Zübeyde ja hänen jalkapalloilijan poikansa Demircan Dikmen sanoivat: "Uuden vuoden myötä televisio- ja radiovero on noussut. Vaikka vuokrat, sähkö ja elinolot kasvavat päivä päivältä, passimaksujen lisääminen asettaa meidät vaikeaan tilanteeseen. Vaellukset tulisi ottaa takaisin mahdollisimman pian. "

    EIVÄT TARKOITA Yusufia ja hänen poikaansa Alaaddin Kaplania: Isä ja poika, joilla ei ollut järkeä korottaa passimaksuja: ”Täällä ihmisillä on jo vaikea aika. Elinolot kallistuvat joka päivä. He sanoivat: "Kuinka tungosta perheet maksavat tämän maksun?"

    TALLENNETTU 49 EUROA Mehmet Şahin: Maksaen 2012 euroa uuden passin hakemisesta pääkonsulaattiin joulukuussa 162, Mehmet Şahin ilmaisi ilonsa sanomalla "Olen iloinen, että muutin etukäteen, säästin 49 euroa".

    Minulla ei ole niin paljon kanssani
    Gönül Turgut: Gönül Turgut, joka tuli pääkonsulaattiin uuden passin saamiseksi, ilmoitti tulleensa toimeen sosiaaliavun kanssa ja sanoi: "Valitettavasti en tiennyt. mitä teen nyt Hän sanoi: "Minulla ei ole 211 euroa mukanani" ja pyysi jotakuta tuomaan rahaa puhelimitse.

    Emme ole hanhi
    Hayati Aktürk (kalastaja): ”Meitä pidetään edelleen hanhena, jota on kynittävä. Kun nämä kymmenvuotiset passit julkaistiin äskettäin, palkkiot olivat kohtuuttoman korkeat, ja tätä alennettiin hieman kansalaisten reaktiolla ja tiedotusvälineiden tuella. nyt en voi ymmärtää, että minut herätettiin uudestaan. "

    Emme odottaneet niin kauan
    Orhan Yanık, joka tuli passin jonoon Münchenin konsulaatin eteen poikansa Gökhanin ja vaimonsa Fatman kanssa, sanoi: "Odotimme passimaksujen nousua vuoden alussa. Mutta emme odottaneet niin paljon. Nyt maksamme 150 euroa enemmän kolmelle henkilölle. Lisäksi sillä on sivukustannuksia, kuten käyminen täällä kahdesti ja kuvien ottaminen, se on vähän armoa ”, hän sanoi.

    MITEN se on mahdotonta
    Zafer Aksüt sanoi odottaessaan vuoroaan pitkässä jonossa konsulaatin edessä, "Kuinka se on, mahdotonta. Katsoin eilen Internetistä ja siinä luki 162 euroa. Miksi he eivät ilmoita tästä etukäteen. Ainakin heidän pitäisi muuttaa palkkamerkkiä Internetissä, ja ihmisten tulisi tulla vastaavasti. Mahmut Türkoğlu, joka tuli konsulaattiin toiseen menettelyyn, sanoi: "Se oli jo kallista, nyt se oli super." Näemme, mikä yllätys odottaa meitä, kun menemme yläkertaan ", hän sanoi.

    MAKSETTU VUONNA 2012 TARIFF
    Kolmen lapsen äiti İlknur Savam, joka sai passin viime vuonna Frankfurtin pääkonsulaatista ja maksoi 2012 euroa 10 vuoden passista vuoden 162 tariffista, löysi paljon 10 euroa maksettavaksi 211 vuoden passi uuden vuoden hakemuksia varten. "On monia turkkilaisia, joilla ei ole varaa tähän", sanoi Savam. Hänen veljensä Semra Savam kiinnitti huomiota siihen, että kolmen lapsen perheen oli maksettava tuhat 55 euroa viidestä passista ja sanoi: ”Sisareni säästyi 162 eurolla, koska hän teki hakemuksen viime vuonna. Hän kuitenkin hakee lapsiaan uudelleen lähipäivinä. "Meillä on suuri määrä kansalaisia, jotka eivät voi maksaa tästä."

    ONKO KRIISIN AIKA
    Famil Aras, joka tuli poikansa kanssa uuden passin saamiseksi, sanoi: ”Tulimme viime viikolla, koska ennen uudenvuodenaattoa korotettaisiin. Vanhat palkat olivat voimassa. Puuttuvan asiakirjan takia minun ja poikani liiketoimia ei voitu suorittaa. Hän liukastui uuteen vuoteen. Virkailijat sanoivat, että korotus tulee, mutta ei tiedetty kuinka kauan se kestää. Olen oppinut sen täällä nyt. Naisen passi on vanhasta palkasta, jonka me uudesta palkasta. 50 euron korotus per passi. Onko tällainen korotus kriisin aikana. "

    Missä tämä raha menee
    Jonossa odottavat Mustafa Akyol, Seyfettin Bozkurt ja İlhan Gümüş reagoivat pitkiin odotusaikoihin sekä vaelluksella että talvella. Sanoen: "Sotilaspalvelua on lisätty, passi on nostettu, mikä tämä hännän koettelemus on?" Mustafa Akyol sanoi: "Kansalaisilta kerätään niin paljon rahaa, mihin se sitten käytetään. Olen tullut ja mennyt tähän konsulaattiin vuosia, järjestys on edelleen sama. "Tule, olemme vähän nuoria, jonossa on vanhapäisiä ihmisiä."

    Konsulaatti: se oli ohi
    Sveitsin Zürichin konsulaatin virkamiesten mielestä korotusaste on korkea, aivan kuten kansalaistenkin. Konsulivirkailija ilmoitti tehneensä eilen 40 passipidennystä ja soveltaneensa uusia maksuja, ja sanoi: "Ihmiset eivät tietenkään ole tyytyväisiä, mutta emme ole toistaiseksi saaneet kovaa valitusta. On kuitenkin varmaa, että valitukset alkavat ”, hän sanoi.

    MEIDÄT ovat järkyttyneitä
    Volkan ja Sibel Erçin: ”Olimme virallisesti järkyttyneitä uudella vuonna ilmoitetuista passimatkoista. Sveitsi on rikas maa, mutta me turkkilaiset emme kerää rahaa puista. Neljän hengen perhe maksaa yli tuhat frangia passin jatkamisesta. Ei ole mahdollista ymmärtää millaista logiikkaa tämä on. "

    MAKSAMME VUOKRAAMME VAHVAT
    Selma Özcan: “Palkkamme pysyvät siellä, missä ne ovat. Talouskriisi on jo kohdannut kaikkia. Myös konsulitoimien lisääntyminen tekee kansalaisistamme huolestuneempia. Emme tuskin maksa talomme vuokraa. Kukaan ei ole tyytyväinen passin korotukseen. "

    Ajattele meistä
    Mehmet Özkan: ”Vietin 1500 kruunua tullakseni Arhusista Kööpenhaminaan. Tämä johtuu siitä, etten ole töissä. Työntekijät menettävät työpaikkansa, kun he saavat lomaa. Jos väkevä perhe tulee Arhusista, heidän on käytettävä 5-6 tuhatta kruunua. Luulen, että palkkiot olivat jo korkeat, nyt ne ovat korkeammat. Miksi meidän on aina ajateltava valtioamme. Anna valtiomme avata konsulaattihaara Arhusissa ajattelemalla meitä vähän. "

    EMME VOITA, ETTÄ Uskot
    Erol Tınas: “Minulla on vaikeuksia ymmärtää korkean vaelluksen syytä. Vaikka ulkomailla palvelevat konsulaatimme tarjoavat meille parempaa palvelua, meidän on pakko maksaa korkeampia maksuja. Ihmisten taloudellinen tilanne ei ole niin hyvä kuin valtiomme ajatteli. "

    EI EIVÄT MISSÄÄN MAASSA
    Yusuf Can Çayır ja Yusuf Çayır: ”Yhdessäkään muussa maassa Euroopassa ei ole niin korkea passimaksu. Emme voi ymmärtää korotuksen soveltamista inflaation yläpuolelle. Kuten tiedetään, taloudelliset ongelmat ovat Euroopassa äärimmäisyyksiä. Työttömyys taivuttaa kansalaisten vyötäröä. Monet kansalaisistamme yrittävät elää vain sosiaalilisistä. Vaelluksia tulisi harkita uudelleen. "

    Allekirjoitimme levyn
    Hakan Karakaş: “Olin hämmästynyt passin korotuksesta. Viiden hengen perheen on maksettava 5 euroa uudesta passista. Turkki on allekirjoittanut ennätyksellisen korotetun maksun. Työttömät ja sosiaalietuuksia saavat henkilöt eivät pysty maksamaan näitä palkkoja. Nämä vaellukset aiheuttavat kansalaisuuden hylkäämisen. Turkin kansalaisjärjestöjen ei pitäisi pysyä välinpitämättöminä asiaan. "

                                                                                                                              Eurooppa on kultaa vapaudesta.

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    On tarpeen toteuttaa tiettyjä toimenpiteitä. He haluavat rahaa, jos astut Turkin konsulaattiin Saksassa. Minut altistettiin samanlaisille ongelmille. He pettivät minut virallisesti passikuvasta. :) He eivät pitäneet ulkona ottamastani biometrisestä valokuvasta (joka oli tavallinen valokuva), ja pyysin sitä ottamaan valokuvasta itsessään. Samaan aikaan siellä oleva upseeri ei pitänyt siitä ja pyysi sitä ottamaan uudestaan ​​ja uudestaan ​​3 erillistä kuvaa, jotka vanhempi eläkkeellä oleva setä otti konsulaatissa. Kun kuulin tämän, otin setä mukaani ja menin hänen johtoonsa ja valitin, mutta he eivät palauttaneet käytettyä rahaa. He sanoivat myös, että oli hauskaa, että toinen työskentelevä upseeri ei tarvinnut valokuvaa minulle. Suoraan sanottuna se tuli tyhmyydeksi. Koska jatkoin vain passiani  ;D . mutta nämä ovat hyvin ruma asioita. En koskaan enää menisi Mainzin konsulaattiin.
    Horizon, minun on uusittava passi tämän vuoden lopussa. aika on loppumassa. Menen Turkkiin toukokuussa. Ihmettelen halvemmalla, saanko sen Ankarassa .. Eikä ole konsulaattia, missä asun. niin kaukana. Joten passini vanhenee marraskuussa 2013. tämä prosessi ei ole Saksassa, menin lomakeskukseen, olurmu ihmettelen, tekikö Turkissa?

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    vain maksu, jonka ulkomaalaisten toimisto pyysi sähköisestä oleskeluluvasta, oli minulle kallista. Minulla on huomenna kokous. Palkkio oli 135 euroa.  :-

    EL-TURCO
    osallistuja

    Voit myös pidentää kalkkunaa, mutta tietysti kalliimpaa kalkkunassa! Katso. Google

Näytetään 3 vastausta - 1-3 (yhteensä 3)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.