Pikkubussin sylkeminen (uloskäynti)

> foorumit > Cafe almancax > Pikkubussin sylkeminen (uloskäynti)

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    …mysteeri…
    osallistuja

    Millaisia ​​outoja ihmisiä siellä on? Mitä aiot tehdä sylkemällä ulos minibussista? Mitä hyötyä siitä on??.. ::)

    Tapaus, joka tapahtui Barbaros Boulevardilla...

    Kävelimme ystäviemme kanssa Barbaros Boulevardilla. Yhtäkkiä minibussi ohitti meidät täydellä nopeudella. Ennen kuin pystyimme sanomaan "Jarrut räjähti" tai jotain vastaavaa, minibussi törmäsi päätäpäin lyhtypylvääseen.
    Juoksimme heti voidaksemme auttaa.

    Kun saavuimme minibussiin, näkymä oli seuraava: Osalla matkustajista oli turvonneet lihakset, osalla huulet repeytyneet... Toisin sanoen ne olivat hajallaan.

    Mutta on jotain outoa. Koska mielentilastaan ​​huolimatta he nauravat kyynelillä silmissä.

    Olimme yllättyneitä siitä, mitä tehdä.

    'Mitä tapahtui?' ' kysyimme. Yksi tai kaksi heistä vastasi vaikeasti.
    "kuljettaja, kuljettaja..."

    mutta he alkavat nauraa uudelleen. Kesti 2-3 minuuttia oppia tämän upean maiseman todellinen luonne.

    Kävi ilmi, että kuljettaja putosi pakettiautosta, kun hän sylki, mikä on tyypillistä kuljettajillemme, kun hän aikoi avata oven ja sylkeä ulos.

    Kuljettaja ei pystynyt pitämään tasapainoa ja kaatui jyrähtäen ja sylkeen. Minibussi karkasi hallinnasta ja törmäsi pylvääseen."

    (lainaus)

    dielosch
    osallistuja

    :haha: Olen hukassa, et tarvitse beiträgeä, mutta annan sen silti +1 beiträge :angel:

    …mysteeri…
    osallistuja

    :haha: kyllä, näyttää siltä, ​​ettei sitä ole olemassa, mutta se on ok... häpeä :) Ajattelen itse asiassa ihmisiä bussissa, en mitään, mikä sääli noille kavereille.. :- Joudu onnettomuuteen ja saa naurukohtauksen..::) Mutta en löydä kuljettajasta mitään sanoja, itse asiassa ne kaikki ovat niin naurettavia sylkeä lattialle kerran ja miksi sylkäät ovelle? ;D

    dielosch
    osallistuja

    En tarvitse sellaista henkilöä, niele niin ensinnäkin mitä inhottavaa visuaalista pilaantumista :-

    (LALEZAR)
    osallistuja

    nämä asiat ovat minulle hyvin tuttuja :)

    Ihmettelen mitä tapahtui kuljettajalle?_Onko sinulla tietoa hänen terveydentilastaan?:)

    Sillä välin näemme, että türkürkissä ei ole mitään puolustettavaa.

    Jos sylkeminen on sairas, on väistämätöntä, että se kulkee sekoittamastaan ​​maaperästä tuulen ja hengityksen kautta muille ihmisille.

    Olen varma, että monilla minun kaltaisillani on vatsa ylös kohtausten lopussa, joita näet kävellessäsi tiellä.

    Kuten edellä on kuvattu, on kuitenkin mahdollista saada monien päivättömien ihmisten oikeus.

    Mutta on väistämätöntä nähdä edelleen huonoa käyttäytymistä turkkilaisessa yhteiskunnassa :(

    Jos haluamme joidenkin asioiden muuttuvan, meidän on aloitettava itsestämme.

    Jumala siunatkoon sinua, mitä voimme sanoa? :)

    …mysteeri…
    osallistuja

    Olen samaa mieltä kanssasi, lalezar, mutta mielestäni ei ole uutisia siitä, mitä miehelle tapahtui... ::)

    Luulen, että sylkeminen osoittaa persoonallisuushäiriötä... En tunne itseäni puhtaaksi ja terveeksi, nämä paikat eivät saa pysyä puhtaina, ne likaantuvat ja... :- (Ihmettelen, mistä hölynpölystä olen puhunut. Jälleen kerran, nämä eivät ole minun ajatuksiani. Älä ota toisen ihmisen ajatuksia sisälläni vakavasti. Älä ymmärrä minua väärin, en ole skitsofreeninen... ;D vain leikkiä, mutta tosissaan en vain kirjoittanut ajatuksiani .. ;D )

    (LALEZAR)
    osallistuja

    :)))))))

    Muuten, ei ole mahdollista olla eri mieltä mielipiteesi kanssa, vaikka väität kuinka paljon vitsi se on :)

    Nykypäivän ihmisten yleisimmät ja yleisimmät sairaudet ovat persoonallisuushäiriöt, psyykkiset traumat... Tekniikan kehittyessä evoluutio ikääntyy, eläinten liha ruiskutetaan huumeita, eläimille annetaan syöpää aiheuttavia injektioita kehityksen nopeuttamiseksi, vihannekset ja hedelmät, joita ostamme. markkinat ovat kaikki hormonaalisia, ei ole mahdollista löytää ja syödä jotain luomua. Jonkin ajan kuluttua... kaikkeen löytyi ratkaisu, mutta kun ongelmat kasvavat lumivyörynä, on vaikea paikata reikää. luulet, että edistymme, emme ole edes tietoisia, että olemme taantumassa. Kysytkö koskaan itseltäsi, miksi luulet ihmisten eliniän lyhenevän vuosien varrella? Oletko koskaan kuullut perheesi vanhimmilta, että isovanhempasi kärsivät henkisestä masennuksesta?

    Onneksi en ole kuullut siitä... Muuten, mistä toin tämän aiheen, no, siinä se minulta riittää. :))))))) ::) häpeissään:)

    Muuten, ajatus kuuluu sinulle vai ei, puhumattakaan siitä, mitä joku muu ajattelee, rajoittaisitko vapauttasi muille, ystäväni?:)
    tervehdi ..

    lenge on
    osallistuja

    Se on eräänlainen kuljettajan aiheuttama onnettomuus, joka on klassinen luola, joka onneksi ei aiheuta vakavia vammoja tai kuolemaa.

    Valitettavasti olemme kiinnittyneisyydessä hyvin edistyneitä maita. Me kohtaamme päivittäin tapahtumiemme kaltaisia ​​tilanteita. Joskus edessäsi nousee valtava sylkä, joskus ohi rakennuksen ohi aurinkoisella säällä, neste tippuu pää ei ole taivaan siunaus.  ;D Ymmärrämme inhoamalla, että magentan sylkeminen rakennuksen parvekkeelle.

    Joten mitä on Magandaismi, jota kutsutaan yleisesti häissä satunnaisesti ampujiksi? Joillakin sanakirjasivustoilla "Sillä välin: töykeä, "matala neuroni" mies, joka ei ole saanut evoluutiotaan päätökseen (mielestäni magismi ei kuitenkaan tunne sukupuolta   :) ) lajike” ja joissakin "Pellon kehittymätön osa, eli ihmiset pitävät häristä."Jälleen näiden sivustojen mukaan;

    Magandat jaettiin neljään;

    1. Hääkello Magandas = He ovat magandoja, jotka suihkuttavat heitä iloon mielihyvin häät.

    2. kaupunki Magandals = Ne ovat magandoja, jotka puhaltavat ilmaan juhlissa ja juhlissa.

    3. koulun magandalit = Nämä ovat tyypit, jotka terrorisoivat koulua,

    4. Kurssilehdet = Nämä ovat magandoja, jotka heittävät kaiken, mitä he saavat ystävälleen oppitunnin aikana.

    Meidän on myös lisättävä sylkevät valitukset näihin. :)

    …mysteeri…
    osallistuja

    Lalezar ja lengur Olen täysin samaa mieltä kanssanne…

    Valitettavasti kun ajattelemme, että menemme eteenpäin, jäämme jälkeen. Olemme koulutettuja, mutta he eivät voi kouluttaa ihmistä ihmisen sisällä. Olen kuullut sanonnan...

    "Koulutus vie tietämättömyyden, mutta ylimielisyys jää"

    Luulen, että tämä lausunto selittää hyvin näiden ihmisten tilanteen. Lupaan, että tämä ei ole kuorma-autonkuljettaja. Hän ei ehkä ole saanut hyvää koulutusta, mutta on ihmisiä, jotka ovat saaneet hyvän koulutuksen ja tekevät sen. :- 

    purjuu
    osallistuja

    Mikä sääli bussissa oleville... :( Miksi ihmiset sylkevät? Se on naurettavaa... />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” />

    …mysteeri…
    osallistuja

    Minusta se on erittäin naurettavaa... />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” />

    dielosch
    osallistuja

    Mikä sääli bussissa oleville... :( Miksi ihmiset sylkevät? Se on naurettavaa... />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” /> Se on heille kertomisen ongelma vai pitäisikö minun sanoa heidän ymmärryksessään :-

    adse
    osallistuja

    Kuka sanoi, että evoluutiota ei ole; yhteiskunta kehittyy maurisuuden suhteen joka päivä.

    dielosch
    osallistuja

    Kuka sanoi, että evoluutiota ei ole; yhteiskunta kehittyy maurisuuden suhteen joka päivä.

    ehdottomasti kunnossa :) he tarvitsevat hyvän :zopa: mutta tullaan :haha:

    …mysteeri…
    osallistuja

    se on ongelma kertoa heille :- vai pitäisikö minun sanoa heidän ymmärryksessään :-

    Tuossa vaikeassa työssä kaikki työ päättyy aivoihin... ;D

    purjuu
    osallistuja

    se on ongelma kertoa heille :- vai pitäisikö minun sanoa heidän ymmärryksessään :-

    kyllä ​​ehdottomasti... okei :)

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 15)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.