Kuinka kauan peltojen lähtöpäivä Saksaan?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    cemcakar
    osallistuja

    Ystävät, lähdin Istanbulista 17. lokakuuta, mutta paperini eivät vieläkään ole olleet Saksassa.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    On konsulaatti, josta voit selvittää, lähetetäänkö sinut Saksaan vai ei, he lähtevät, kun he ovat yrittäneet soittaa sinne 3 4 tuntia.

    kadirxnumx
    osallistuja

    Tietääkseni se menee ohi aikaisintaan 2 viikon sisällä ja pidennys on täysin sattuman varassa.Sikäli kuin seuraan foorumilla, olen nähnyt ihmisiä jotka menevät 4 päivää. Suosittelen odottamaan 2 kuukautta ja mieti loput...  :)

    cemcakar
    osallistuja

    YSTÄVÄT TULEVAT TÄNÄÄN NIMIKIRJEKIRJALLA VAIMOLLEEN No, mitä tapahtuu seuraavaksi? Kun vaimoni tapasi aiemmin, ulkomaalaisten haara sanoi, että palkkatodistusta ei tarvita, hän sanoi, että heillä oli ennen asiakirjoja, vaikka he halusivatkin Viime viikolla on kuitenkin asiakirjoja, mutta nyt viisumini tulee minulle, kun he hyväksyvät sen, passi

    Alles_für_ediz
    osallistuja

    Olen iloinen puolestasi, toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset yli tästä vaikeasta prosessista mahdollisimman pian... Mutta olen surullinen itseni puolesta, teimme hakemuksen Istanbulin konsulaatista yhden päivän välein, mutta asiassa ei ole edistytty. asiakirjani vielä, mikä osavaltio on sinun...

    Alles_für_ediz
    osallistuja

    Muuten, mitä he haluavat lähettämässään kirjeessä? Minulla on kasvotusten tapaaminen kuten täällä, tai jälleen, heitä pyydettiin lähettämään nämä asiakirjat postitse.

    Roye
    osallistuja

    Asiakirjani olivat kadonneet 3 viikossa… Mitä tulee viisumiin, se myönnettiin heti, kun vaimoni otti asiakirjat ja sain ne 3 päivän sisällä…

    Alles_für_ediz Luulen, että joskus he soittavat ja joskus eivät... Vaimoni otti asiakirjat ja poliisi sanoi, että voit jättää ne ja mennä... Viisumini saapui ilman haastattelua...

    cemcakar
    osallistuja

    vaimoni asuu mönchengladbachissa, kirje tuli tänään, vaimoni menee ulkomaalaisten haaraan. Kun vaimoni kysyi asiakirjoista viime viikolla, hän sanoi, että asiakirjoja ei tarvita, he sanoivat, nyt me ota selvää huomenna, katsotaan, haluavatko he jotain, tiedän, mitä kirjeessä on kirjoitettu, kun vaimoni on töissä, kysyn sinulta huomenna, kerron vaimoni tapaamisesta ulkomaalaisten haaratoimiston kanssa.

    Roye
    osallistuja

    Kun kirje saapuu, ne asiakirjat, jotka sinun pitää tuoda, on jo kirjoitettu kirjeeseen... Meillä oli sellainen, eli vaimoni sai kirjeen, hän valmisteli asiakirjat ja vei ne...

    Alles_für_ediz
    osallistuja

    Luulen, että osavaltiossamme on kiireinen valtio tai siellä oli herbstferien viime viikkoina, joten sanon, että valtion virastot olivat lomalla, ehkä siksi.

    adaizm on
    osallistuja

    On konsulaatti, josta voit selvittää, lähetetäänkö sinut Saksaan vai ei, he lähtevät, kun he ovat yrittäneet soittaa sinne 3 4 tuntia.

    Eikö ystäväsi vaimon tarvitse yleensä painostaa rathausia?

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Asiakirjat olivat jo saapuneet, hän olisi voinut pidentää menettelyjä, vaikka hän olisi painanut, koska he olivat savi -ihmisiä, ulkomaalaisten toimistossa olevat olisivat voineet reagoida kielteisesti, mutta lopulta asiakirjat tulivat.

    Alles_für_ediz
    osallistuja

    tänään on kulunut 35 päivää, mutta asiakirjoistani ei edelleenkään kuulu ääntä

    Asiakirjat olivat jo saapuneet, hän olisi voinut pidentää menettelyjä, vaikka hän olisi painanut, koska he olivat savi -ihmisiä, ulkomaalaisten toimistossa olevat olisivat voineet reagoida kielteisesti, mutta lopulta asiakirjat tulivat.

    Olemme myös huolissamme siitä, pitäisikö meidän alkaa koputtaa ulkomaalaisten toimiston oviin, vai tuleeko se vastapalaksi! Jos soitan konsulaattiin täältä, he sanovat, että lähetimme asiakirjat... Millaista tapaa suosittelisitte? Paitsi odottaa!

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Jos et ole koskaan käynyt tähän asti, aloita ulkomaalaisten toimisto tästä lähtien, sanon, että heidän on hyväksyttävä viisumi ennen lomalle lähtöä, tai se on ensi vuonna.

    9289
    osallistuja

    Olin Ankarassa 27. marraskuuta haastattelussa. :( Ihmettelen kauanko asiakirjojen saaminen kestää???

    cemcakar
    osallistuja

    viimeistään 1 kuukausi, hain 17., se tuli 13

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 20)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.