Mikä on ammatini paluu sinne?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Break4Love
    osallistuja

    Olen leipuri, työskentelin kuuluisissa paikoissa täällä, astmani jälkeen lopetin jonkin aikaa, sitten PC. Olen käsitellyt asioita, kuten korjaus jne. Nyt, riippumatta ammatistani, voitto -osuus on suuri.

    Jos työskentelen uunissa, ansaitsen Turkissa 2500 nettotuloa.

    Minulla ei ole paljon odotuksia tietokoneelta, kuten 1800, näistä töistä on maksuja

    Kuinka paljon tuloja näillä ammateilla on Saksassa ja mikä niistä on kannattavaa?

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Jos sinulla ei ole tutkintotodistusta, sinulla ei ole tuloja. Voit työskennellä 1300 eurolla. 80 prosenttia Turkista tulevista, 90 prosenttia ei tee työtään, älä ajattele heitä jo , saatat olla pettynyt, koska ne ovat suuria ajatuksia, näet itse, kun paras on poissa

    Break4Love
    osallistuja

    Sir, olen normaalisti leipuri, mutta minulla on alainen, mutta olen siinä tilassa, että voin tehdä sen milloin hän haluaa, joten ei ole mitään ongelmaa ja olen depPC: n teknisessä palvelussa, minulla on todistus tällaisista töistä.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Älä ajattele niitä nyt, mene ensin Saksaan, niin löydät työn itsesi mukaan, kuten sanoit, älä mene, koska teet työsi, et löydä työtä joka tapauksessa, mutta voit työskentelemällä sinulle sopivassa työpaikassa, hinta on 8 9 euroa tunnilta.

    lwntygt
    osallistuja

    Tai voit löytää työpaikan turkkilaisista leipomoista, konditorioista ja tuhannesta työpaikasta ilman tutkintotodistusta, olen kokki, minulla on tutkintotodistus jne. En ole vielä käynyt, mutta ajattelen sitä.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    ajattelet ennen lähtöäsi, mutta mitä sanoin alussa, älä tule suurilla unelmilla, edes turkkilaiset leipurit tai jopa turkkilaiset kampaajat eivät ota turkkilaisia ​​mukaansa, he työllistävät saksalaisia, mielestäni kurinalaisuus tuntuu paremmalta saksalaiset ovat kurinalaisuudeltaan parempia, en pidä saksalaisista, älkää loukkaantuko minusta, älkää loukkaantuko uutisista maasta, johon aiotte nähdä, koskaan näkemättä sitä

    Tai voit löytää työpaikan turkkilaisista leipomoista, konditorioista ja tuhannesta työpaikasta ilman tutkintotodistusta, olen kokki, minulla on tutkintotodistus jne. En ole vielä käynyt, mutta ajattelen sitä.

    EL-TURCO
    osallistuja

    Työn löytäminen liittyy hieman asuinalueeseesi. Palkka muuttuu tietysti automaattisesti. Koska turkkilaiset leipurit oppivat yleensä turkkilaisen maun mukaan, he eivät löydä työtä saksalaisesta konditoriasta. Idässä on ero ja etelässä ja kaupungin keskustassa saadut rahat. Sitä tehdään yöllä. Työn löytäminen ei ole niin helppoa. On hyödyllistä kuunnella, mitä veljeni Ufuk sanoo.

    tugce_doerj on
    osallistuja

    En tiedä lännestä tai etelästä, mutta he haluavat ehdottomasti tutkintotodistuksen, jotta voit työskennellä leipomossa Itä -Saksassa. Täällä ei ole työtä niille, jotka eivät ole saaneet ammatillista koulutusta ja joilla ei ole tutkintotodistusta.

    Horisontti on oikeassa. Älä tee suunnitelmia ennen kuin tulet, tulet myöhemmin olemaan surullinen. et voi työskennellä vuoden ajan tullessasi joka tapauksessa, koska sinun on mentävä kielikurssille. Tämä tarkoittaa, että kurssin suorittaneet voivat työskennellä vain puoli päivää. Ensinnäkin, teet suunnitelmasi morsiamen tilanteen mukaan.

    lwntygt
    osallistuja

    ajattelet ennen lähtöäsi, mutta mitä sanoin alussa, älä tule suurilla unelmilla, edes turkkilaiset leipurit tai jopa turkkilaiset kampaajat eivät ota turkkilaisia ​​mukaansa, he työllistävät saksalaisia, mielestäni kurinalaisuus tuntuu paremmalta saksalaiset ovat kurinalaisuudeltaan parempia, en pidä saksalaisista, älkää loukkaantuko minusta, älkää loukkaantuko uutisista maasta, johon aiotte nähdä, koskaan näkemättä sitä

    Se ei ole kuulo, olen asunut Saksassa ennenkin, vaikka en hetkeksi, näin paikan päällä, että turkkilaiset ovat turkkilaisia ​​kaikkialla. Sanot kurinalaisuutta, mutta kun katsot tavallista saksalaista katua ja menet sitten turkkilaiselle kadulle, ymmärrät jo eron, jos asut siellä, tiedät jo, että turkkilaiset ovat turkkilaisia ​​kaikkialla.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Ymmärsin, sanoin kirjoittaessani, että puhuin yleisesti, jotta et loukkaantuisi. Muuten, en tiedä kuinka kauan olit. Minun on pysyttävä pitkään oppiakseni tuntemaan 10 vuotta, 15 vuotta tai 5 vuotta, ja työmahdollisuudet ovat jo syntyneet

    Se ei ole kuulo, olen asunut Saksassa ennenkin, vaikka en hetkeksi, näin paikan päällä, että turkkilaiset ovat turkkilaisia ​​kaikkialla. Sanot kurinalaisuutta, mutta kun katsot tavallista saksalaista katua ja menet sitten turkkilaiselle kadulle, ymmärrät jo eron, jos asut siellä, tiedät jo, että turkkilaiset ovat turkkilaisia ​​kaikkialla.

    Break4Love
    osallistuja

    Mitä jos en löydä työtä?

    fuk_xnumx
    osallistuja

    kun menet kurssille, jos puolisosi ei ole työssä, olet äitiyslomalla, olet äitiyslomalla, menet kurssille, valtio auttaa sinua kurssin päätyttyä jos lähetät kirjeen kotoa toiseen ja lähetät CV: n heidän lähettämiinsä töihin, valtio huolehtii sinusta, kunnes löydät työn.

    Break4Love
    osallistuja

    Valtio on jo löytänyt talon vaimolleni, hän antaa sen vaimolleni 3 viikon kuluttua, ihmettelen, kuinka paljon he antavat minulle ja vaimolleni, näen rakentajan ja ystävän, kuinka se olisi, jos teen töitä

    tugce_doerj on
    osallistuja

    arbeitsamt lähettää sinulle työpaikkailmoituksia, kunnes löydät pysyvän työn. Mainoksia tulee sinulle tehtävien mukaan, joita voit tehdä, ja sinun on lähetettävä heille CV: si.

    EL-TURCO
    osallistuja

    Valtio on jo löytänyt talon vaimolleni, hän antaa sen vaimolleni 3 viikon kuluttua, ihmettelen, kuinka paljon he antavat minulle ja vaimolleni, näen rakentajan ja ystävän, kuinka se olisi, jos teen töitä

    Tietenkin voit juosta karkuun ja tehdä töitä. Ajattele rouvaasi, joka odottaa sinua tulevan tänne kirjoittamasi kovan työn takia.

    Break4Love
    osallistuja

    Tietenkin voit juosta karkuun ja tehdä töitä. Ajattele rouvaasi, joka odottaa sinua tulevan tänne kirjoittamasi kovan työn takia.

    Eywallah doğru diyorsunda devlet ne kadar verecekti yetermiki hocam

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 19)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.