Yhteenveto 1 valtavasta vuodesta Täältä, hanki tietoa... Mutim!

> foorumit > Cafe almancax > Yhteenveto 1 valtavasta vuodesta Täältä, hanki tietoa... Mutim!

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    anonyymi
    vierailija

    Yhteenveto valtavasta vuodesta täältä, hanki tietoa…

    Ennen kuin aloitan linjojani, tiedän, että olen kokenut samoja asioita, joita monet meistä ovat kokeneet... En halua hämmentää teitä ja kertoa huonoja asioita Saksasta.. Ihmisen on muokattava oma elämänsä itse. . Sen sijaan, että etsit tekosyitä, etsi ratkaisuja..!! Toivon, että se, mitä aion kertoa sinulle, on sinulle opas ja hyödyllistä saadaksesi edes vähän tietoa.

    Kun tulin Saksaan, ensimmäiset kuusi kuukautta olivat minulle kuin kurja sekä perheen, ympäristön että talouden suhteen.
    He halusivat minun kävelevän ja puhuvan, aivan kuten he halusivat lapsen, joka ei osannut puhua tai kävellä. Uskokaa minua, minä kirjaimellisesti kamppailin monien ongelmien ja monien ihmisten kanssa. Heti kun saavuit, ihmiset, jotka sinulla oli asua täällä heti halusi sinun olevan sama, heidän omien ajatustensa ja elämänsä mukaan. Koska olet uusi täällä, sinulla ei ole oikeutta valita! , sinulla ei ole oikeutta tehdä mitä haluat! Se saa sinut ajattelemaan... Siellä missä olin niin paljon ilkeitä ihmisiä, että minun piti kitkeä heidät pois... Kaikesta, mitä tein, alkoi tulla kaikkien huomion kohteeksi, ikään kuin se tekisi kaikua... Koska tulin morsiameksi, jouduin etsimään talon itselleni, ja Turkin jälkeen minun piti pitää häät täälläkin...

    Joka tapauksessa aloitin kurssin ensin 3 kuukautta saapumiseni jälkeen. Sillä välin löysin talon, tein häät, tein taloni ylös .. Sen lisäksi käsittelin ylimääräistä työtä, jonka halusin tehdä .. menin lisenssiin .. Kävin sellaisella kurssilla, yksi päivä viikossa kahdessa heistä. Minulla oli voimakkuus ja stressi, jotta en voinut nähdä ainoien ihmisten kasvoja ja olla poissa kaikista. 2 1 tuntia päivässä. Kouluun aamulla, yritykselle iltapäivällä, ajokortille illalla, opiskelemaan kotona yöllä .. jopa raapin hiukseni, jotta voisin paremmin.
    Koska kaikki alkoi tuntua raskaalta, jopa hiukseni alkoivat tuntua raskailta. Kaipuuteni, mitä minun piti tehdä, mitä minun piti oppia ja mitä tekisin... Kaikki kasautui päähäni, olin kuin pommi, joka oli valmis räjähtämään.
    Koska kukaan ei välitä, oletko uusi täällä, olet mies, teet kaiken, teet kaiken, kaikkien tietämättömien ihmisten logiikan ..

    * Kaikesta huolimatta halusin aina kärsivällisyyttä Herraltani. En tehnyt sitä, mitä kukaan sanoi. En asunut sen mukaan, mitä kukaan ajatteli .. taistelin ..

    1 vuosi on kulunut...

    Sain lisenssin. Olen suorittanut kurssini .. Sain autoni. Aloitin, jos olin uusi kansainvälisessä yrityksessä. Tein häät. Menin talooni. Nyt odotan vauvaa .. Olen tekemisissä muiden asioiden kanssa ..

    Olen kertonut sinulle monia asioita lyhyesti. Mitä tulee Saksaan, jos voit lisätä jotain itsellesi asuinpaikassasi. Kuinka onnekas oletkaan.. Se on sääntöihin perustuva ja liberaali paikka. En halua paisuttaa tai hämmentää sinua... Ajattele vain tätä.. Ole ensin rehellinen! itsellesi ja edessäsi olevalle henkilölle (koska monet tänne tulevat ihmiset pelkäävät miehiä/naisia, koska he joutuvat eurooppalaiseen ilmapiiriin ja käyttäytyvät typerästi)
    Ota sitten ihanteita, jos sinulla on tavoite, keskity ja sano aina, että onnistut. Ei väliä minkä ongelman kohtaatkin, laita silmälasit päähän ja tee mitä haluat. Jos sinulla on muuta tekemistä sen lisäksi, yritä saada se pois tieltä. Täytä tyhjät kohdat asioilla, jotka sinun on tehtävä… 

    Ehkä se on vaikeaa, ehkä pidät poissa paljon yhteisöllisyydestä, mutta se loppuu hyvin, sinun on valmistauduttava maaperään hyvän elämän elämiseen ..

    Ehdotukseni:

    * Kun tulet Saksaan, etsi itsellesi AWO (paikka, joka tarjoaa ilmaisia ​​neuvontapalveluja turkkilaisille). He tekevät kaiken sinulle laillisesti, asiakirjoina, kaikesta ... Mitä vain tulee mieleesi työstä, koulusta, oppitunneista, kirjeistä .. Tällä tavoin ainakin suuri osa taakastasi vähenee. Teet oman työnsä ilman ketään.

    * Älkää pettäkö sitä, mitä ihmiset tekevät ja kuinka he elävät, kuten edellä sanoin, voit muokata omaa elämäntyyliäsi itse itse.

    * On tavoitteita ja ihanteita. Älä lopeta tekemästä sitä, mitä sinun on tehtävä tekemällä kokemaasi ongelmia.

    * Todista itsesi ja mitä aiot tehdä juoksematta tyhjien unelmien jälkeen ja kertomatta tarinoita.

    * Älä välitä ihmisten mielipiteistä äläkä päästä presidentin mielipiteitä talosi 2. Älä tarvitse kolmansien osapuolten ideoita ..

    * Keskustele usein puolisosi kanssa, antaen itseluottamusta estääksesi ihmisiä ahmimasta ja tukemaan sinua rauhallisessa ympäristössä, ole kärsivällinen ja olet siellä ja teet hyviä asioita. Anna itseluottamusta ..

    * Kirjoitan sinulle jakeen Kaikkivaltiaasta Jumalasta opastamaan sinua ..

    Joka luottaa Allahiin, Allah huolehtii hänestä odottamattomista paikoista. Älä epäile uudelleen, että Allah täyttää käskynsä. Sillä Allah on määrittänyt suunnitelman, termin ja mittapuun kaikelle (Surat al-Talaq, 3. jae).

    Jos sinulla on jotain mielessäsi ja on aihe, jonka haluat kysyä, kirjoita se epäröimättä .. Haluaisin jakaa tietoni kanssasi.

    Kunnioittaa ..

    Mutim ..

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Olen onnellinen, että kirjoitit erittäin kauniisti, ja onnittelen sinua, ystäväni, kuinka paljon saavutit yhden vuoden aikana. Jos en ymmärrä väärin, tarkoitatko siellä asuvia turkkilaisia? Koska ystäväni kertoi minulle, että uudet tulokkaat pakotettiin paljon kovemmin siellä, missä turkkilaiset olivat. Suoraan sanottuna, sain sen hyvin pakkomielle.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Onnittelen sinua, olen onnellinen, lyhyessä ajassa, seisot omilla jaloillasi lyhyessä ajassa ja liitän sinut loppuun asti. Ajattelematta sinua, täällä on työtä ja siellä on työtä, mene mene nukkua tai leipää ei ole kenellekään, joka on tyhjä, tyhmät ajatukset ovat hyvin yleisiä. Tiedän mitä tarkoitat. Asun edelleen, tiedät tilanteeni, ymmärrät ... ja tulee hetki, sinä olet hukkua, olet hukkua, olet hukkua, olet tehnyt parhaani, Jumala antaa meille kärsivällisyyttä ja rohkeutta, jonka hän antoi sinulle, ja voimme lähestyä pikku puoliasi. Kiitos paljon.

    mutim2
    osallistuja

    Onnittelen sinua, olen onnellinen, lyhyessä ajassa, seisot omilla jaloillasi lyhyessä ajassa ja liitän sinut loppuun asti. Ajattelematta sinua, täällä on työtä ja siellä on työtä, mene mene nukkua tai leipää ei ole kenellekään, joka on tyhjä, tyhmät ajatukset ovat hyvin yleisiä. Tiedän mitä tarkoitat. Asun edelleen, tiedät tilanteeni, ymmärrät ... ja tulee hetki, sinä olet hukkua, olet hukkua, olet hukkua, olet tehnyt parhaani, Jumala antaa meille kärsivällisyyttä ja rohkeutta, jonka hän antoi sinulle, ja voimme lähestyä pikku puoliasi. Kiitos paljon.

    Sallikaa minun tehdä selväksi, veljeni, en vihaa yhtään ihmisyhteiskuntaa yhtä paljon kuin vihaan täällä olevia turkkilaisia. Minulla on ystäviä, joiden kanssa teen hyviä ystävyyssuhteita ja joiden kanssa teen liiketoimintaa, tarkoitan miesyhteisöjä, jotka elävät naapurivaimoina .. Ihmiset, jotka tunnetaan vaimoni perheestä tai jostain. Joten koska olet tuotu sulhanen, saat uteliaisuutta ja kiinnostusta :).. Joten koska he ovat häviäjiä, he haluavat olla vastuussa kaikesta mitä teet. :) Kiitos Jumalalle, annan Herrani ja sen, joka ansaitsee paikkansa .. Yksi asioista, joita vihaan eniten elämässä, on se, että tyhjät ihmiset haluavat olla mukana sellaisten ihmisten elämässä, jotka haluavat tehdä jotain .. Tietysti, olemme outoja, koska emme ole tottuneet sellaisiin asioihin ..

    Esimerkiksi yksinkertainen esimerkki .. Tulin Saksaan .. Kävin ylellisellä kuntosalilla, menen myös ..

    Yksi näiden murskattujen ihmisten perhesiteistä sanoi:

    Entä jos tämä kaveri juuri saapui, miksi hän menee niin kalliille paikalle ???

    – Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan..

    On paljon häviäjiä.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Veli, anna minun kertoa teille, että jotkut turkkilaiset Euroopassa elävät maassamme, itäiset ihmiset, jotka ovat syrjäytyneitä tai jopa pahempia kuin he, en pidä samasta, en pidä joistakin turkkilaisista, jotka asuvat täällä, me olemme juoruissa ykkönen, vaikka täällä tulevat asuvat turkkilaisissa, he ymmärtävät mitä tarkoitamme kaikilla turkkilaisilla.

    mutim2
    osallistuja

    Onnittelen sinua, olen onnellinen, lyhyessä ajassa, seisot omilla jaloillasi lyhyessä ajassa ja liitän sinut loppuun asti. Ajattelematta sinua, täällä on työtä ja siellä on työtä, mene mene nukkua tai leipää ei ole kenellekään, joka on tyhjä, tyhmät ajatukset ovat hyvin yleisiä. Tiedän mitä tarkoitat. Asun edelleen, tiedät tilanteeni, ymmärrät ... ja tulee hetki, sinä olet hukkua, olet hukkua, olet hukkua, olet tehnyt parhaani, Jumala antaa meille kärsivällisyyttä ja rohkeutta, jonka hän antoi sinulle, ja voimme lähestyä pikku puoliasi. Kiitos paljon.

    Rakas veljeni, ymmärrän sinua niin hyvin, ettei ehkä ole ketään joka ymmärtäisi sinua paremmin kuin minä.Tässä psykologiassa on erittäin vaikeaa olla.Ihminen ei voi ilmaista itseään sellaisena kuin se on.Hänen on tehtävä ne asiat, jotka hänellä on Hänen on hyväksyttävä asiat, joita hän ei halua. Ajatukset muuttuvat, asenteet muuttuvat. Jokaisessa asiassa on monia ongelmia.. Mutta jätä nämä sivuun! Pidä mielessä, mitä aion kertoa sinulle. Mitä tahansa teetkin, ole opportunisti, veljeni... En tietenkään sano, että sinun pitäisi hyväksyä kaikki, vaan keskittyä asioihin, joista on sinulle hyötyä ja hyötyä. ympärilläsi olevat ihmiset, mitä sinä voit tehdä, mitä voit löytää... Joten katso ensin omia mahdollisuuksiasi, sitten muiden mahdollisuuksia. Noudata neuvojasi, vaikka sinun pitäisi noudattaa jonkun muun neuvoja, kehity uusia alueita itsellesi tehdessäsi sitä.. Yritä saada uusia ystäviä ja ajan myötä eliminoit ne.. Olen saavuttanut sen, mitä olen tehnyt Allahin luvalla, turvautumalla Häneen ja rukoillen.. Olen sulkenut monia asioita avoimesti..

    mutim2
    osallistuja

    Veli, anna minun kertoa teille, että jotkut turkkilaiset Euroopassa elävät maassamme, itäiset ihmiset, jotka ovat syrjäytyneitä tai jopa pahempia kuin he, en pidä samasta, en pidä joistakin turkkilaisista, jotka asuvat täällä, me olemme juoruissa ykkönen, vaikka täällä tulevat asuvat turkkilaisissa, he ymmärtävät mitä tarkoitamme kaikilla turkkilaisilla.

    Ajan myötä kaikki paljastavat värinsä, veli, olen tavannut niin epärehellisiä ihmisiä .. Onko työympäristössä vai ystävyydessä .. !! Joskus ajattelin jopa hukuttaa heidät vihollani .. Mutta ajattelin aina esitystä, he ovat matalan tason ihmisiä. Koska he ovat yllättyneitä nähdessään unelmat asioista, joihin he eivät voineet tavoittaa vuosia.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Kyllä veli, ymmärrät minua jo hyvin, se on juuri niin kuin sanoit, katsotaan, veli, Jumala avaa suuren oven eikä anna meidän murskata, kaikkea hyvää.

    kysy tyttäreltä :)
    vierailija

    Veli Mutim, ensinnäkin onnittelut vauvasta, kirjoituksesi ovat erittäin mukavia, kiitos niistä kaikista...

    kysy tyttäreltä :)
    vierailija

    horisontti veli tulitko Saksaan ??

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Kyllä tulin, koska tulin ennen kuin tunnen Saksassa asuvat ihmiset ja kaikki.

    horisontti veli tulitko Saksaan ??

    kysy tyttäreltä :)
    vierailija

    Milloin tulit???

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Tarkistin sisään 11. elokuuta ..

    EinUndAlles
    osallistuja

    Ystävät, voitko kertoa minulle, kuinka kauan viisumit ovat saapuneet? Kiitos etukäteen

    mutim2
    osallistuja

    Keskiarvo vaihtelee 1-3 kuukauden välillä.

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Olen onnellinen ja olen samaa mieltä kanssasi. Täällä asuvat turkkilaiset ovat todella erilaisia. ihmiset tarvitsevat ystäviä aika ajoin. En löytänyt ystävää huolehtimaan iloistani ja kaipuistani. Olen ystävällinen ihminen, mutta nyt menetän tämän ominaisuuden. En voinut ymmärtää kaikkia, yhtä ilmaa ja yhtä tafraa. Ymmärrät ihmisistä paenneita persoonallisuuksia, jotka asettavat toisilleen kriteerit. erittäin oikea kommentti. Suoraan sanottuna, en välitä siitä, kuka valitaan. Kerron tosiasiat, jotka näen myös. Tulin kuitenkin pääkaupunkiseudusta kuten sinäkin. On paljon persoonallisuuksia, jotka nauravat kasvoillaan ja juoruttavat takaapäin. Valitettavasti olen kokenut nämä henkilökohtaisesti.

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 16)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.