Puolisoni passi myönnetään maaliskuuhun 2010 asti, nykyinen istuntoni vuoteen 2010 asti?

> foorumit > Asiat, kuten Saksan perheen yhdistäminen, passi, Saksan viisumi, Saksan oleskelu- ja työluvat, vakuutus, ajokorttien käyttö Saksassa > Puolisoni passi myönnetään maaliskuuhun 2010 asti, nykyinen istuntoni vuoteen 2010 asti?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    hurrikaani66
    osallistuja

    Hei kaverit

    Kuten yllä on kirjoitettu, vaimoni passi oli voimassa maaliskuuhun 2010 asti

    nyt otan esimerkiksi istunnon

    Vaimoni 9 kuukauden istunto päättyy 3 kuukauden kuluttua

    Oletetaan, että upseeri antaa 2 vuotta, mutta passi on voimassa maaliskuuhun 2010 asti, sitten se antaa 6 kuukautta "?

    Jos näin on, pidennän passia heti saapumiseni jälkeen.

    sekada
    osallistuja

    Mitä pidempi passi, sitä enemmän aikaa voidaan antaa. Tietenkin pidennä sitä, kun sinulla on mahdollisuus ja tilanne. Jatkoin sitä 50 vuodeksi 3 eurolla, älä epäröi, kun se on niin halpaa. 303 TL Turkissa.

    dejavu1347
    osallistuja

    Olisin kiitollinen jos joku osaisi kirjoittaa aiheesta jotain. Olen samassa tilanteessa saapuessani Saksaan, passini on voimassa noin vuoden, ja on järkevämpää pidentää passia ensin. Mutta jos muutan passia ennen oleskeluluvan pidennystä, voimmeko jatkaa sen voimassaoloa sen ollessa viisumissa, jossa on 1 kuukauden viisumi? Tarkoitan, että he antavat minulle saman passin viisumilla, eikö he anna minulle uutta?

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    vanhoja kommentteja, mutta laitan silti  :D  Muista pidentää passiasi ennen oleskeluluvan jatkamista.

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Olisin kiitollinen jos joku osaisi kirjoittaa aiheesta jotain. Olen samassa tilanteessa saapuessani Saksaan, passini on voimassa noin vuoden, ja on järkevämpää pidentää passia ensin. Mutta jos muutan passia ennen oleskeluluvan pidennystä, voimmeko jatkaa sen voimassaoloa sen ollessa viisumissa, jossa on 1 kuukauden viisumi? Tarkoitan, että he antavat minulle saman passin viisumilla, eikö he anna minulle uutta?

    Jos en erehdy, selitän tulkintasi seuraavasti. Tiedän, että siihen kirjoitetulla viisumikaudella ei ole väliä. Passin kesto on jotain muuta. jo vanhat passit on poistettu ja nyt ne ovat siirtyneet jeepeillä järjestelmään. Pidennä passiasi 10 vuodeksi, se on sinulle parempi ja kannattavampi. He myöntävät ensiksi viisumin 3 kuukaudeksi. Saapuessasi Saksaan menet ulkomaalaisten toimistoon ja he jatkavat sitä uudelleen. Kun tulin ensimmäisen kerran Saksaan, he antoivat minulle 3 kuukautta, heti kun tulin, menin ulkomaalaisten toimistoon ja he antoivat 3 vuoden oleskelun. mutta minulla oli passi vanhentunut 3 vuotta sitten. Voi kaverit, muistutan teitä tästäkin. Älä unohda, että ulkomaalaisten toimisto ei koskaan anna sinulle oleskelulupaa niin kauan kuin passi on vanhentunut, mutta sinulle on suuri etu, että se on pitkäaikainen passia myönnettäessä, ainakin silloin, kun aika päättyy konsulaatti, pääset eroon uudestaan ​​ja uudestaan. Maksoin 10 euroa 210 vuoden pidennyksestä. Lisäksi, kuten sanoin, kun jatkat oleskelulupaasi, jonka ulkomaalaisten toimisto pitää lyhyenä, joka kerta, kun passi vanhenee, pääset eroon 138 eurosta, jotka annetaan toisen ja kolmannen kerran.

Näytetään 4 vastausta - 1-4 (yhteensä 4)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.