He sanoivat, että sinun ei tarvitse työskennellä, mutta tuleeko siitä ongelma

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    paratiisini
    osallistuja

    Olen Saksan kansalainen, pyysin ulkomaalaisten poliisilta perheiden yhdistämistä, he sanoivat, ettei sinun tarvitse tehdä töitä, voit tuoda sen opiskeluaikana, etkö usko, että viime hetkellä tapahtuu mitään? ystävät? ???

    c3t1n
    osallistuja

    He sanoivat minulle saman asian, en usko, että se tulee ulos, katsotaan soittavatko minulle tällä viikolla, asiakirjat olivat käsittelyssä koko viime viikon...

    paratiisini
    osallistuja

    mitä asiakirjoja lähetit kalkkunaan, vaimoni hoitaa kaiken täältä, minun ei tarvitse edes ostaa taloa täältä, voiko hän näyttää minulle äitini talossa, koska olen siellä juuri nyt, mutta minun vaimo ei ole vielä aloittanut kurssia, ostan silti talon lähellä tenttiä vai aloitetaanko viisumimenettelyt?

    c3t1n
    osallistuja

    vaimosi antaa asiakirjoja, kun haet viisumia tai nämä asiakirjat tulevat tänne ja ne tutkitaan täällä. Hän keräsi ne kaikki ja jopa tapaamisen jälkeen he pyysivät minun maahantulo- ja maastalähtötietoja, me jopa korjaimme sen nopeasti.

    paratiisini
    osallistuja

    Kiitos, toivottavasti kaikki menee hyvin.

    c3t1n
    osallistuja

    kiitos inshallah kaikki menee hyvin

    Toivottavasti meillä ei toistaiseksi näytä olevan ongelmia, kestää vain hetken ennen kuin paperit tulevat ja menevät...

    kaanxnumx
    osallistuja

    Palkkaa asianajaja, ei ole tarvetta tenttiin, painosta, älä peräänny, tämä on perheen yhdistäminen, otat puolisosi vahingossa, mikä tentti on laillinen, tentistä ei kirjoiteta mitään, anna se asianajaja, puolisosi tulee viimeistään 1 kuukauden kuluttua...

Näytetään 6 vastausta - 1-6 (yhteensä 6)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.