fuk_18 veli voitko auttaa minua?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    soijainen
    osallistuja

    Hei Fuk_18 veli, minulla on kysymys. He sanoivat, että olet perillä tästä asiasta ja voit auttaa minua. Jumalan tähden, olisin iloinen, jos sinulla on tietoa ja voit auttaa minua... Vaimoni on Saksan kansalainen, mutta hänellä ei ole työtä, hän saa apua valtiolta ja hän palkkasi asianajajan ja sanoi, että hän auttaisi minua. Jos jokin menee pieleen. Haluan tietää, hylätäänkö vai hylätäänkö. Kiitos jo etukäteen. Toukokuu Jumala auttakoon meitä kaikkia. Amen.

    iloinen
    osallistuja

    Oikea ystäväni kysyi samaa kysymystä, he aina pyysivät minulta asiakirjoja, koska vaikka olen saksalainen, he halusivat palkkalaskelman, työsopimuksen, asunnonvuokrauksen ja kaiken. Minulla oli tänään kokous, toimitin asiakirjat, en sanonut mitään, älä sekoitu asianajajaan tai jotain. Menin tänään, annoin asiakirjat, näkemäni upseeri oli erittäin mukava henkilö, hän ei edes katsonut asiakirjoja, hän sanoi, että halusin ne juuri sellaisina. Hän sanoi: "Sinulla on paras mahdollisuus olla Saksan kansalainen tai et voisi koskaan tuoda vaimoasi, tulosi ovat riittämättömät." Lähetän hyväksynnän huomenna ankaraan, hän sanoi, että tuloviisumi kahden viikon kuluttua :))) älä paniikkia, mene upseerien luonteeseen ja anna heille mitä he haluavat :)

    odottaa
    osallistuja

    Sanon teille, että on suuri etu olla Saksan kansalainen, he pyytävät vain menettelyä.

    muratbdr
    osallistuja

    Oikea ystäväni kysyi samaa kysymystä, he aina pyysivät minulta asiakirjoja, koska vaikka olen saksalainen, he halusivat palkkalaskelman, työsopimuksen, asunnonvuokrauksen ja kaiken. Minulla oli tänään kokous, toimitin asiakirjat, en sanonut mitään, älä sekoitu asianajajaan tai jotain. Menin tänään, annoin asiakirjat, näkemäni upseeri oli erittäin mukava henkilö, hän ei edes katsonut asiakirjoja, hän sanoi, että halusin ne juuri sellaisina. Hän sanoi: "Sinulla on paras mahdollisuus olla Saksan kansalainen tai et voisi koskaan tuoda vaimoasi, tulosi ovat riittämättömät." Lähetän hyväksynnän huomenna ankaraan, hän sanoi, että tuloviisumi kahden viikon kuluttua :))) älä paniikkia, mene upseerien luonteeseen ja anna heille mitä he haluavat :)

    Pidä silmällä, toivottavasti asiakirjani saapuvat pian.

    omerumutes
    osallistuja

    Hei Fuk_18 veli, minulla on kysymys. He sanoivat, että olet perillä tästä asiasta ja voit auttaa minua. Jumalan tähden, olisin iloinen, jos sinulla on tietoa ja voit auttaa minua... Vaimoni on Saksan kansalainen, mutta hänellä ei ole työtä, hän saa apua valtiolta ja hän palkkasi asianajajan ja sanoi, että hän auttaisi minua. Jos jokin menee pieleen. Haluan tietää, hylätäänkö vai hylätäänkö. Kiitos jo etukäteen. Toukokuu Jumala auttakoon meitä kaikkia. Amen.

       
          Sanoin, että ei ole mitään hyötyä palkata asianajajaa ensimmäisessä viisumihakemuksessasi, ei ole oikeudellista tilannetta, jossa asianajaja voi astua sisään. Jos viisumisi hylätään 3 kertaa eikä sinulle ilmoiteta kuuden kuukauden määräajassa viisumihakemus, asianajaja voi puuttua asiaan ja poikkeuksellisena raskaana oleva vaimosi voi astua sisään.

    soijainen
    osallistuja

    Vealeykum, tervehdys, Mery, veljeni. Jumala siunatkoon sinua, olet saanut mieleni rauhoittumaan. Toivon, että se tapahtuu niin kuin sanoit, eikä mikään mene pieleen. Kuinka kauan kesti, että he ilmoittivat sinulle? Se on ollut yli 2 viikkoa siitä, kun tulin Ankarasta, mutta vaimolleni ei ole tullut mitään uutisia. :)

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Hei Fuk_18 veli, minulla on kysymys. He sanoivat, että olet perillä tästä asiasta ja voit auttaa minua. Jumalan tähden, olisin iloinen, jos sinulla on tietoa ja voit auttaa minua... Vaimoni on Saksan kansalainen, mutta hänellä ei ole työtä, hän saa apua valtiolta ja hän palkkasi asianajajan ja sanoi, että hän auttaisi minua. Jos jokin menee pieleen. Haluan tietää, hylätäänkö vai hylätäänkö. Kiitos jo etukäteen. Toukokuu Jumala auttakoon meitä kaikkia. Amen.

    Jos puolisosi on Saksan kansalainen, he eivät pyydä puolisoltasi tulotodistusta. Vaikka sitä pyydettäisiin, he kysyvät sitä muodollisuutena. Älä huoli, viisumi myönnetään pian.

    soijainen
    osallistuja

    :) :) Toivon, että veljeni Tuğçe, olen nyt todella onnellinen, tietysti, onnea, Herrani tietää parhaiten, toivon, että me kaikki saamme pian omamme.  :)

    onnellrr
    osallistuja

    :) :) Insha'Allah, veljeni Tugce, olen todella onnellinen nyt, tietysti parhaimmiltaan, Herrani tietää parhaiten, Insha'Allah, me kaikki tulemme pian ulos.  :)

    SOYER WIFE on SAKSAN KANSALAISTEN WAIVER PAYROLL -TYÖSOPIMUS VUOKRASOPIMUS PYYTETTY, PALVELIMME, KOSKA VAIMENI TOIMI, hän meni tapaamaan, TOIMISTO sanoi, että halusimme kohtuullisen muodon.

    soijainen
    osallistuja

    :) :) Tule, toivon, että sinulla on onnea, veli. Jumala siunatkoon sinua, tunnen oloni helpottuneeksi, toivottavasti asia on niin kuin sanot... Joten, saitko viisumin?

    onnellrr
    osallistuja

    :) :) Tule, onnea veli, Jumala siunatkoon sinua, olen helpottunut, toivon, että asia on niin kuin sanot... Joten, saitko viisumin?

    Upseeri sanoi ei, lähetän hyväksynnän huomenna.En tiedä kuinka kauan kestää viisumin lähettäminen Ankarassa. Jumala antakoon kaikille kärsivällisyyttä.

    soijainen
    osallistuja

    amen amenn toivottavasti milloin hait? Joten kuinka kauan siitä on kulunut?

    onnellrr
    osallistuja

    ammin aminn inshallah milloin hait? niin kuinka kauan se oli?

    Hain 05.01.2015, 16 päivää myöhemmin, asiakirjat saapuivat Saksaan.

    soijainen
    osallistuja

    Hain 13.01.2015, ei vielä uutisia, katsotaan meneekö hyvin, toivottavasti menee hyvin. :) Toivottavasti omasi tulee mahdollisimman pian. :)

    odottaa
    osallistuja

    Ystävät, ei ole vielä edes kuukautta kulunut, olemme täyttäneet 1 päivää:cryla: olkaa kärsivällisiä, se tapahtuu inshallah.

    muratbdr
    osallistuja

    Ystävät, ei ole vielä edes kuukautta kulunut, olemme täyttäneet 1 päivää :cryla: olkaa kärsivällisiä, se tapahtuu, insha'Allah.

    En ymmärrä miksi se kestää niin kauan, veljeni, normaalisti asiakirjat saapuvat 2 viikossa. Jos haet ne, niin niiden pitäisi saapua 1 kuukaudessa. Visa ei ole Saksan kansalainen puolison tilanteen vuoksi. Onko sinulla ongelmia esim. laki tai kouluasema jne.? Katson joitain osia, on niitä, jotka ovat odottaneet 4 kuukautta, se tuntuu minusta niin naurettavalta, miksi se on niin pitkä?

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 19)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.