Saksa Visa on saapunut, lyhyet jaksot

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    hasanxnumx
    osallistuja

    Kyllä, ystävät, luulen olevani yksi odotetuimmista keskuudestanne.Hakin Ankarassa 04.10.2013, 14.03.2014, joten tänään sain viisumin. Minulla oli sotilaallinen ongelma, avasin paljon asioita, nyt soitin armeijaan, en voi tehdä mitään täältä, mene luokseni, jos matkalla on ongelma, allekirjoitetaan paperi mene Turkin konsuliin siellä 15 päivässä. Ostin lipun tiistaille. Seuraan tätä sivustoa sieltä ja yritän auttaa uusia ystäviä.

    Konyali42
    osallistuja

    onnea :) :) Turvallista matkaa tästä eteenpäin, aplodit:) aplodit:) aplodit:) aplodit:)
    Aivan oikein, soitin lentokentälle, jos lähtöselvitys tehdään vapaa-aikana, vain paperi on allekirjoitettu. He vievät sen armeijalle työaikana ja allekirjoittavat sen. Sitten tanssista poistuessa ei ole ongelmaa:) tanssi:)
    No veli, miksi viisumin saaminen kesti niin kauan? Kun seurasin sinua, puolisosi toimitti paperit ulkomaalaisten toimistoon joulukuussa. Olenko kyllästynyt sen jälkeen ??

    hasanxnumx
    osallistuja

    kiitos hirssi, toin vaimoni Turkkiin, hän jäi tänne noin 2 kuukaudeksi, tiedostoni oli melkein suljettu, lähetin vaimoni uudelleen tällä kertaa, he pyysivät liikepaperia joka kuukausi, odotin 3 kuukautta. Jos ongelma ei ole täällä, minun oli mentävä tammikuussa

    Gzm243
    osallistuja

    Hei ystävät, hain perheenyhdistämistä Ankarasta 18.03.2014. Vaimoni soitti tänään ulkomaalaisille poliisille ja sanoi, että asiakirjat on käsiteltävä ensin konsulaatissa. Tietääkö kukaan millaista prosessia konsulaatissa tehdään ja kuinka kauan se kestää?

    serkantaani
    osallistuja

    Se kestää keskimäärin 2 tai 4 viikkoa. Sitten he pyytävät tarvittaessa asiakirjoja puolisoltaan.

    Hei ystävät, hain perheenyhdistämistä Ankarasta 18.03.2014. Vaimoni soitti tänään ulkomaalaisille poliisille ja sanoi, että asiakirjat on käsiteltävä ensin konsulaatissa. Tietääkö kukaan millaista prosessia konsulaatissa tehdään ja kuinka kauan se kestää?

    PyrO1250
    osallistuja

    Onnea, ensinnäkin tietysti me kaikki kävimme tämän prosessin läpi niin, että odotin viisumia 6 kuukautta, se on erillinen keskustelu, mutta todellinen asia alkaa tästä, asiat tulevat olemaan vahvoja, sanoin kunnes se tulee, loppu ei ole ollenkaan helppoa, suurin ongelma on se, että olet työtön, tämä on hyvin erilainen maailma, Jumala siunatkoon sinua.

    Gzm243
    osallistuja

    Se kestää keskimäärin 2 tai 4 viikkoa. Sitten he pyytävät tarvittaessa asiakirjoja puolisoltaan.

    Serkantan, mistä konsulaatista hait Turkissa ja missä Saksan kaupungissa asiakirjoja käsitellään?

    serkantaani
    osallistuja

    Hain Ankarasta .. paikkaa nimeltä Ismaning .. lähellä Müncheniä

    Serkantan, mistä konsulaatista hait Turkissa ja missä Saksan kaupungissa asiakirjoja käsitellään?

    Gzm243
    osallistuja

    Hain Ankarasta .. paikkaa nimeltä Ismaning .. lähellä Müncheniä

    Vaimoni soitti tänään ulkomaalaisten poliisille ja he sanoivat, että vaimosi asiakirjat saapuvat ensi viikolla, soita uudelleen huhtikuun alussa, niin kerromme, jos asiakirjaa tarvitaan. Vaimoni sanoi mitä tarvitset, olen jo valmis, mutta he sanoivat myös, että vaadittavat asiakirjat vaihtelevat henkilöstä toiseen. Vaimoni on Saksan kansalainen ja saksalainen upseeri sanoi vaimolleni, että ei ole syytä huolestua liikaa, koska olet saksalainen. Katsotaan mitä tapahtuu, toivottavasti asiakirjani lähetetään ja hyväksytään mahdollisimman pian.. :-X

    Break4Love
    osallistuja

    Kuka hakee Berliiniin Istanbulista?

    Gzm243
    osallistuja

    Pojat, minulla on kysymys. Haluaisinko, että ulkomaalaisen poliisi haluaisi avioliitotodistuksen alkuperäisestä Saksasta? Ja onko muita asiakirjoja, jotka minun on lähetettävä?

    serkantaani
    osallistuja

    He eivät halua avioliitotodistustasi .. sinun ei tarvitse lähettää sitä missään asiakirjassa.

    Pojat, minulla on kysymys. Haluaisinko, että ulkomaalaisen poliisi haluaisi alkuperäisen avioliitotodistuksen Saksaan? Ja onko muita asiakirjoja, jotka minun on lähetettävä?

    Gzm243
    osallistuja

    Ystävät, konsulaatti soitti tänään ja sanoi, että viisumini on hyväksytty ja minulla on passi 3 tai 4 päivän kuluttua. Viisumihakemuspäiväni on 18.03... Kesti alle kuukauden.Virallisesti :)

    serkantaani
    osallistuja

    Soittiko konsulaatti? Soititko konsulaattiin? Luulen, että ne vain ärsyttivät minua. Olen odottanut tammikuun 24. päivästä lähtien. Hain Ankarasta. ei vieläkään vastausta. Toivon, että saat passin ja viisumin mahdollisimman pian. Olisin iloinen, jos voisit ilmoittaa meille.

    Ystävät, konsulaatti soitti tänään ja sanoi, että viisumini on hyväksytty ja minulla on passi 3 tai 4 päivän kuluttua. Viisumihakemuspäiväni on 18.03... Kesti alle kuukauden.Virallisesti :)

    Gzm243
    osallistuja

    Soittiko konsulaatti .. soititko konsulaattiin? Luulen, että he vain suututtivat minut. Olen odottanut 24. tammikuuta lähtien. Hain Ankarasta. ei vieläkään vastausta. Inshallah saat passin viisumin kanssa mahdollisimman pian. Olisin kiitollinen, jos voisit ilmoittaa meille.

    Luulen, että konsulaatti soitti testaamaan saksan taitoani, koska kävin kurssin Wienissä 2 vuotta sitten ja asuin siellä 2 vuotta. Otin sieltä saamani B2-asiakirjani viisumihaastatteluun. Tänään soitti saksalainen nainen konsulaatti. Puhuimme täysin saksaa. Hän kysyi minulta, kuinka kauan olin Wienissä kurssillani. Koska minulla ei ole A1-asiakirjaa, se on yksi pakollisista kursseista, joten olenko siis saksa? Haluaisitko mitata sen ... Viisumisi on hyväksytty ja lähetän sinulle passisi heti. Kysyin kuinka kauan sen saapuminen kestää. Hän sanoi, että se on kädessäsi 3 tai 4 päivän kuluttua. Katsotaanpa... I pitää sinut ajan tasalla kehityksestä.

    lepakko
    osallistuja

    Kuinka hitaasti tämä ankara toimii, ystävä .. odotamme vähintään 3 viikkoa kaikenlaisissa asioissa, vai mitä?

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 27)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.