YSTÄVÄT!… ANNA MINUN VEHDÄ SYVÄÄN HENGITYKSI!… VIISANI ON SAAPUNUT!…

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    darudigy
    osallistuja

    Olen yleensä osallistunut katsojana, koska olen ollut tähän asti hyvin pessimistinen... Olet kuitenkin auttanut minua paljon... Varsinkin A1-kokeen suhteen... Läpäsin helposti, kiitos sinun... Voin auta ketään, joka tarvitsee apua minun ajassani... Nyt haluan kiittää teitä kaikkia epäröimättä... Ketään ei saa masentaa... On vain odottelua, on kaipuuta, on pettymystä, on kärsivällisyyden koe... Lyhyesti sanottuna kaikki on itse asiassa olemassa... Tähän yhteen vuoteen on pakattu niin paljon... Valmistelua häihin ympäri vuoden, sillä välin työskentelyä työssäsi, stressiä ja hermoja, miten selittäisin. .. Tiedän, että ymmärrät... Mitä minä sanon... Ystävät pitävät... Rentoudu... Tee mitä haluat, ei mitään muuta... Anna puolisosi palkka ja talo, joka on päällä se... Anna tenttisi, loput on vain passi ja leima, jossa on valokuva passissa VISUM... Aiotteko sanoa, että tämä on kaikki mitä kaipaan... Odotan edelleen aviomies... Kaipaan häntä niin paljon .. en voi selittää sitä sinulle... Häät elokuussa, sitten häämatka kaiken tämän stressin lievittämiseksi, ja sitten matka... Ainoalle ihmiselle, jolle mitään voidaan tehdä puolestani... Vaimoni... Loppukoon kaikkien kaipaus... Kiitos vielä kerran kaikille... VEEEEEEEEEEE! NYTIIIIIIIII!:::::: TULE TÄTI!!!!!!! halayy:) halayy:) halayy:) hiihi:) hiihi:) hiihi:) yuppie:) yuppi:) taputtaa:) taputtaa:) taputtaa:) tanssi:) tanssi:) tanssi:)

    sininen_mavis
    osallistuja

    rakas ystäväni, luin mitä kirjoitit, kirjoititko hyvin, toivon, että seuraava elämäsi on vapaa stressistä, rakkaudella ja onnella

    Jumala siunatkoon sinua ja auttakoon sinua :)

    hymy 35
    osallistuja

    Koen kaiken, mitä sanoit, ystäväni, olen yksi niistä, jotka hakivat huhtikuussa, kuten sinä, odotan edelleen 8. huhtikuuta, ei ole juonittelua, ei ole asiakirjoja, kaikki on saatavilla.. Onnea minun ystäväni, olen erittäin iloinen puolestasi, toivottavasti se tekee sinulle hyvää, mainitsit palkan ja talon, kuinka paljon palkkasi oli?

    inhoaa
    osallistuja

    Ole nyt selvä, ystäväni, hirssi, ystävillesi, jotka odottavat viisumia

Näytetään 3 vastausta - 1-3 (yhteensä 3)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.