AUSBULDING sekoitti pääni

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    caglarkayan
    osallistuja

    ARKADAŞLARIN EGE-YLIOPISTON KALASTUSTUOTTEET TEKNIIKAN VALMISTAJA JA DIPLOMAM BOLOGNA-PROSESSIN MUKAISESTI
    DEANimme ja opettajamme puhuivat meitä siitä, että se on voimassa Euroopassa, mutta minulla on kysyttäviä merkkejä päässäni,

    1 - PITÄkö minun hankkia diplooma, kun menen SAKSAan? MITÄ HAKEN, JOS ostan?

    2 - TAI PITEN PELKITTÄMÄN? (KESTÄÄ AINA 2 TAI 3 VUOTTA?)

    caglarkayan
    osallistuja

    Minulla on hallintaa kielellä, josta aion mennä kielikurssille ja opetella kieli kokonaan, kun muut ystävät suosittelevat ja haluan oppia seitsemän. O TYÖVIESTINTÄ erillisellä aineella

    Kaan
    osallistuja

    ensimmäinen
    https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/
    osoite auttaa sinua antamaan tutkintotodistuksen.

    Kuten toisessa kalastuslehdessä näet varmasti enemmän Saksassa kuin Turkissa.

    caglarkayan
    osallistuja

    Kiitos kaanK vastauksestani ystäväni.

    Tarkistan linkin. Kuten sanoitte, kun sanotte kalastusinsinööri, meistä tulee pilkkaa maassamme sanoen "Entä tuo vesi?" Opiskelin 4 vuotta, valmisteleva suunnittelu 5 vuotta. Minulla on hyvä englannin kielen taso ja olen myös kolmen tähden sukeltaja, että rannekorujani on paljon, mutta heidän sanotaan alkavan erityisesti 3 TL: n palkasta. Jos sanon anna minun tulla valtioon, minulla on kysymys KPSS: stä. Meitä on jo pilkattu ammattina, ja jokaisessa elokuvasarjassa on esimerkkejä. Mutta vaikka onkin todellinen tarve uskoa Turkin kalastuspolitiikkaan maassa, insinöörit jne. Tappavat tämän ammatin. Maamme ymmärtää tulevaisuudessa, että tämä ammatti on yhtä tärkeä asia kuin lääkäri. Luin ammattini mielelläni enkä koskaan kadu sitä. Toistaiseksi he sanovat, että tule ja aloita työ Saksassa 1300 euron palkalla. Katsotaanpa, katsotaan parhaiten.

    mallintaja
    osallistuja

    Hei siellä;
    https://www.kmk.org/kmk/information-in-english/statement-of-comparability-for-foreign-higher-education-qualifications
    Ehdotan, että katsot tätä linkkiä. Lisäksi 3000 € on luultavasti bruttopalkka, joka vastaa mielestäni netto 2100 €. Jos vuosipalkka on alle 49600 XNUMX euroa, et voi saada työlupaa. Voit tarkistaa sen alla olevasta pdf-tiedostosta.
    https://www.make-it-in-germany.com/fileadmin/content/make-it-in-germany/PDF/MiiG_Guide_to_Working_in_Germany.pdf

    caglarkayan
    osallistuja

    Hei siellä;
    https://www.kmk.org/kmk/information-in-english/statement-of-comparability-for-foreign-higher-education-qualifications
    Ehdotan, että katsot tätä linkkiä. Lisäksi 3000 € on luultavasti bruttopalkka, joka vastaa mielestäni netto 2100 €. Jos vuosipalkka on alle 49600 XNUMX euroa, et voi saada työlupaa. Voit tarkistaa sen alla olevasta pdf-tiedostosta.
    https://www.make-it-in-germany.com/fileadmin/content/make-it-in-germany/PDF/MiiG_Guide_to_Working_in_Germany.pdf

    mallikaverini, tämä tarkoittaa, saanko enemmän palkkaa? :D :D :D

    mallintaja
    osallistuja

    valitettavasti se ei tarkoita, että saat enemmän palkkaa. Kun löydät työpaikan ja teet sopimuksen, Saksan valtio tutkii, onko sinulle annettu palkka alhainen, jos työpaikka, jonka markkina-arvo on 6000, palkkaa sinut 5000: een, se ei ole sallittua. Syynä 49600 euron vähimmäisrajan asettamiseen tähän on varmistaa, että pätevät ihmiset tulevat maahan. Koska henkilö, jolla ei ole pätevyyttä, ei voi saada tätä palkkaa, hän on luonut automaattisen suojan. Nämä ehdot koskevat niitä, jotka ostavat EU: n sinisen kortin ja haluavat työskennellä Saksassa. EU: n sinisellä kortilla on monia etuja.

    Toinen vaihtoehto on ratkaista saksalainen työlupa ilman EU: n sinistä korttia. Häntä varten hänellä on oltava jokin alla luetelluista ammateista ja
    Sinun on saatava tämä saksalainen vastaavuus.
    https://www.make-it-in-germany.com/fileadmin/content/make-it-in-germany/PDF/whitelist.PDF

    Muista, että jos he löytävät jonkun, jonka äidinkieli on saksa, antamallesi palkalle, he mieluummin palkkaavat heidät. Jo tähän suuntaan laissa; Kun löydät työpaikan ja haet, he tarkastelevat kuinka kauan yritys on etsinyt henkilöstöä tähän tehtävään. Jos yritys on etsinyt paikkaa jonkin aikaa eikä löytänyt Saksan kansalaista, hakemuksesi hyväksytään. Tällä tavoin estetään työmarkkinoiden tylsistyminen tuomalla ihmisiä ulkopuolelta halvempaan hintaan.

    Minun neuvoni on unohtaa vastaavuustyö, jonka professorit sanoivat koulustasi; Hanki englanninkielinen transkriptio ja englanninkielinen tutkintotodistus. Oletan, että sinulla on alkuperäinen tutkintotodistus. Aiemmin antamissani linkeissä on kmk-osoite. Muistan, että laitos oli bohnin kaupungissa. Haet vastaavaa verkkoa. se saa sinut lataamaan lomakkeen. täytä se ja lähetä se vaadittujen asiakirjojen mukana postitse. Saapuessaan laitokseen he lähettävät sinulle pankkitiedot, joihin talletat 400-600 euron summan. Hanki vastaavuustodistus täältä ja liitä se ansioluettelosi.

    caglarkayan
    osallistuja

    Tein vitsi palkasta, mutta tiedän jo, että kun yhdistän perheeni, he antavat minulle oleskeluluvan. Katsoin lähettämiäsi linkkejä, löysin jopa vastaavan ammatin, luin myös tarvittavat. Vaikuttaa mahdottomalta saada tätä työlupaa yksin. Kirjoitan mihin tahansa kehitykseen, että teen lisää tutkimusta tästä aiheesta. Kiitos paljon huomiostanne.

    caglarkayan
    osallistuja

    Muuten, ystäväni opiskeli tätä POSITIVLISTE-ohjelmaa. Ammattini ei ole luettelossa, mutta kuten sanoitte, aloitan menettelyt vastaavuuden saamiseksi. Eikö olekin parempi, jos teen tämän vastaavuustyön Saksassa, kun olen suorittanut tarvittavat asiakirjat?

    mallintaja
    osallistuja

    Jos olet menossa perheenyhdistämiseen, sinulla ei ole paljon ongelmia. työsi on helppoa. Se on helpompaa, jos teet vastaavuusmenettelyt, kun olet asettunut Saksaan, ainakin annat Saksa-osoitteesi. Haluan muistuttaa teitä siitä, että koska ammatti on insinööri, se kuuluu säänneltyjen ammattien ryhmään. Reglementierten und nicht-reglementierten -nimiset ammatit on jaettu kahteen. Jotta voisit tehdä insinööri-ammattiasi, sinun on haettava KMK: ta ja saat vastaavuuden. Esimerkiksi koska ammattini ei ole säännelty, voin työskennellä ilman vastaavuutta. Voit saada EU: n sinisen kortin asettuessasi Saksaan tai voit hakea EU: n sinistä korttia toisessa EU-maassa. EU-kortti on erittäin kätevä niille, jotka työskentelevät eri maissa Euroopassa, sinun ei tarvitse hakea uudelleen jokaiseen maahan. Koska sinun on perhejuhla, jatkat todennäköisesti Saksassa.

    caglarkayan
    osallistuja

    Kiitos paljon ystäväni tiedoistasi ;)

Näytetään 10 vastausta - 1-10 (yhteensä 10)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.