Muurarinmestarisi Ahmet….

> foorumit > Cafe almancax > Muurarinmestarisi Ahmet….

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    emosh
    osallistuja

    Mielestäni tämä on maailman hauskin onnettomuus. ;D

    Arvoisa Emin Batur, pääkaupunkiseudun KIPTASin varatoimitusjohtaja, kertoi yhdellä rakennustyömaalla tapahtuneesta hauskasta onnettomuudesta ja lähetti kirjeen, jonka muurari kirjoitti päällikölle tästä tapauksesta.

    Arvoisa rakennuspäällikkö,

    Kirjoitin sen työtapaturmaraporttiin suunnitteluvirheenä.
    Et pitänyt tätä riittävänä ja pyysit minua selittämään sen yksityiskohtaisesti. Tapahtumat, jotka saivat minut joutumaan sairaalaan tällä hetkellä, olivat täsmälleen sellaisia ​​kuin kuvasin alla.

    Kuten tiedätte, olen muurari.
    Kun lopetin työni rakennuksen kuudennessa kerroksessa, oli tiilijäämiä. Nämä tiilet oli laskettava, joiden arvelin olevan noin 250 kg.

    Menin alakertaan, löysin tynnyrin, sitoin siihen vahvan köyden ja nousin kuudennelle kerrokselle.
    Pujotin köyden pyörivän pyörän läpi ja ripustin päät alas.
    Menin taas alakertaan ja vedin köyden tynnyriä ylöspäin kuudenneen kerrokseen.
    Sidoin köyden pään kiinteään paikkaan ja vedin sen ylös.
    Täytin kaikki tynnyrissä olevat tiilet.

    Menin alakertaan, irrotin sitomani köyden päät.

    Kun irrotin köyden, huomasin yhtäkkiä olevani ilmassa.
    Miten en löydä sitä? Olen noin 70 kiloa. Hän veti minut ylös, kun 250 kilon tynnyri putosi kasvot alas.
    Jännityksestä ja yllätyksestä en voinut ajatella, että päästän köyden irti.

    Puolivälissä törmäsimme tynnyriin.
    Luulen, että oikeat kaksi kylkiluutani olivat murtuneet tänä aikana.

    Juuri kun nousin ylös, kaksi sormeani juutuivat pyörivään pyörään köyden kanssa.
    Myös sormeni olivat murtuneet tänä aikana.

    Sillä välin maahan osunut tynnyrin pohja tuli ulos ja tiilet olivat hajallaan.
    Kun tynnyri keveni, tällä kertaa aloin laskea ja tynnyri alkoi nousta ja törmäsimme tynnyriin jälleen puolivälissä.
    Myös vasemman jalkani sääriluut olivat murtuneet tänä aikana.

    Päätin jättää köyden pelastuspyyhkeen kanssa. Kun nostin pääni ylös, näin tyhjän tynnyrin edessäni.
    Luulen, että se halkeili pääkallossani.

    Pyörtyin, avasin silmäni sairaalassa. Pyydän Kaikkivaltiasta Allahia suojelemaan kaikkia palvelijoitaan tällaisilta näkymättömiltä onnettomuuksilta, suutelen käsiänne kunnioittavasti.

    Muurarimestarisi Ahmet…

    jentzsch2
    osallistuja

    Jumala suokoon sinulle pikaista paranemista. Mitä voin sanoa? Se on kuin sarjakuva...

    rakkaus
    osallistuja

    Se on todella hauska onnettomuus, mutta sanotaan vain, että paha onnettomuus on ohi ;D ;D

Näytetään 2 vastausta - 1-2 (yhteensä 2)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.