Mikä voi olla syy viisumin epäämiseen?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    melo1903melo
    osallistuja

    Vaikka ystäväni sulhanen lähettivät kaikki hänelle ulkomaiden sivukonttoreille lähetetyt asiakirjat kirjeitse, hän totesi, että asiakirja oli valmis ja lähetettiin takaisin Izmiriin 15 päivän kuluttua ja lopullinen päätös tehtiin Saksan konsulaatissa Izmirissä, mutta morsiameni sanoman mukaan tilanne oli kielteinen, jos se annettiin kielteisenä hylkäävänä asiana. Voin antaa siitä tietoja. Nälkää ei ole mahdollista tehdä tällä hetkellä pääsääntöisesti. Nyt ajattelemme, mikä on syy? Kihreäni asuu äitinsä ja isänsä kanssa, ja jos hänen isänsä on syöpäpotilas, hän maksaa kotinsa vuokran, saa isänsä ja sosiaalisen avun. Muuten, morsiameni ei ole Saksan kansalainen

    fuk_xnumx
    osallistuja

    mikä huhtikuun kansalainen

    melo1903melo
    osallistuja

    Opettajani, jos tiedät, haluaisin todeta, että tapasin morsiameni Makedoniassa, kun opiskelin yliopistossa, se oli alun perin makedonialainen ja on asunut useita vuosia Saksassa, meidän välillämme on 9 vuoden ero, meillä oli hyvä vierailu konsulaatissa. olin Saksassa jopa 16 päivää jopa 20 kuukautta olen ollut kihloissa vierailun I ondada ennenkuin taas HamburgTr mukana minulle hänen tyyppi kalkkuna kylkeeni löytyi he löysivät, kuten ihmettelen epäilty, eivät ymmärtäneet minun ayriyetten eilen kotimaan rahdin sms nimellisarvoltaan mainitsi laivaliikenteen matkalla rakas, mutta ei yltänyt enemmän käsiä kuolen uteliaisuudesta uskovat hylkäämisestä Mietin jos he kieltäytyivät, mistä syystä ..

    kova mutta kova
    osallistuja

    SLM,
    Mikä on inspirointisi, kuinka paljon tulosi ovat?

    Ylä-Franconia
    osallistuja

    Hei,

    Jos vaimollasi ei ole tuloja oman yön tarjoamiseksi, hylkääminen tulee. (He haluavat keskimäärin noin 1400 nettotuloa.)
    Jos vaimosi oleskelee vanhempiensa kanssa, hänellä ei ole tuloja, ja jos hänen perheensä tarjoaa yön Arbeitsamtista, hylkääminen tulee jälleen.

    Lisäksi, jos asuttavan talon neliömetriä pidetään riittämättömänä, valitettavasti taas hylkääminen tulee.

    Itse asiassa Saksan tai Turkin kansalainen, riippumatta siitä, missä pysyn edelleen, olen melko tärkeä kahdesta Turkin pisteestä ja miten toimeentulon saamiseksi?
    Voit parantaa näitä ehtoja ja yrittää uudelleen.

Näytetään 4 vastausta - 1-4 (yhteensä 4)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.