Klikkaa tästä edulliseen saksankieliseen käännökseen

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    fuk_xnumx
    osallistuja

    Hei ystävät, syy, miksi toin tämän kysymyksen perheenyhdistämiseen Visa-hakemus Marmaran alueella asuville ihmisille
    Istanbulin konsulaatti haluaa kääntää Yleensä luemme sivustosta ja tiedämme perheen hinnat täällä
    Nämä hinnat ovat liian liioiteltuja minulle, joten tavoitteena on saada tulkki vannotun kääntäjän kanssa

    Yleensä vaaditut asiakirjat käännöksen koko näytteen asianajajan rekisteröinti, ne ovat kanssa 2 perheen kanssa toinen perheen kanssa toisen perheen kanssa perheen ajatuksia osassa on täytettävä molemmilla puolilla paperia ei pitäisi nähdä toistensa nimet, mutta avioliiton päivämäärä on kirjoitettu vanhassa maassa Niille, jotka ovat naimisissa.

    Tavoitteenani on, että nämä käännökset muunnettaisiin kohtuullisempiin hintoihin kuin liioiteltuihin hintoihin ja että ne voisivat sulkea viisumivaiheen alhaisin kustannuksin.
    Tästä syystä riittää, että ystävilleni, jotka ovat viisumivaiheessa, on käännösongelma tai luopua korkeista hinnoista ja ota yhteyttä minuun.

    Käännökset lähetetään Marmaran alueella.

    Kiinnostuneita ystäviä pyydetään ottamaan yhteyttä minuun

    quarizma_ist
    osallistuja

    Vakavasti, ystävät, suosittelen vahvasti, etenkin ystäviä, joilla on tapaaminen Istanbulin konsulaatissa, olen itse tehnyt käännökseni, kiitos siitä, mitä veljeni horisontista sanoo, he ovat hyvin kiinnostuneita hinnasta, jotkut paikat haluavat merkkipuristimen, mutta tämä sivu on tulostettava, et voi päästä yli siitä, jos painat hahmoa, se on myös käsissäsi ajoissa tskler UFUK

    fuk_xnumx
    osallistuja

    mitä se tarkoittaa

    dejavu1347
    osallistuja

    Onko horisontti aktiivinen?

    fuk_xnumx
    osallistuja

    kyllä ​​kaikki tässä on aktiivinen

    dejavu1347
    osallistuja

    kyllä ​​kaikki tässä on aktiivinen

    Tarvitsen virallisen kääntäjän, mutta se ei ole laillista väestörekisteriä varten, kuten täällä. Todistuksia varten… Kirjoitan yksityisesti.

Näytetään 5 vastausta - 1-5 (yhteensä 5)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.