Palaa unohtuneeseen kieleen (Mitä tehdä)

> foorumit > Yleiset saksan- ja saksankieliset A1-perheiden yhdistämiskurssit > Palaa unohtuneeseen kieleen (Mitä tehdä)

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Mentat
    osallistuja

    Hei!

    Näin saksan lukiossa, ei väliä kuinka katsot sitä, on kulunut 6 vuotta, sitten minulla oli myös b1-todistus.Muistan kieliopin hyvin, osaan kääntää tiettyjä tekstejä vaikeuksin. (Varoitukset, oikeudelliset lausunnot ovat kuin sopimuksia, mutta kuten sanoin, minulla on paljon vaikeuksia, sana on liian lyhyt). Jos osaan sujuvasti saksaa paikassa, jossa työskentelen nykyään, paikkani on erilainen.

    Mistä minun pitäisi aloittaa, jotta muistan kielen ja parannan puhumistani? Mikä kurssi minun pitäisi suorittaa? Asun Istanbulissa, katsoin Goethe-instituuttia, mutta mielestäni ilmoittautumisajat ovat vanhentuneita, en tiedä muita kursseja. En voi ymmärtää, onko se laatua vai ei, se on luultavasti aloittamani kurssi. Mitä tehdä?

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Jos olet oppinut saksan hyvin, parasta on lukea kirjoja, katsella televisiota ja puhua. näiden avulla voit muistaa kielen uudelleen. Opittu kieli ei ole unohtumaton, se vain sokeutuu. Kuunnellessasi se tulee takaisin puhuessasi.

    Voit mennä Istanbulin kielikeskukseen. Heidän antama todistus on voimassa ja erittäin hyvä. Menin sinne läpäisemällä 91: llä. Aloitin tenttini tietämättä saksaa.

Näytetään 1 vastaus (yhteensä 1)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.