über die liebe

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Lehrer
    osallistuja

    Es war einmal eine Insel, wo all verschiedenen Gefühle lebten.
    Das Glück, die Traurigkeit, das Wissen und all die Anderen, die Liebe natürlich auch.
    Eines Tagesin meldete das Schicksal den Gefühlen, dass die Insel untergehen wird.
    Joten kerro ihan Schiffe und verließen die Insel.
    Nur die Liebe wollte bis zum letzten Moment bleiben.
    Als es fast zu spät war und die Insel unterering, rief sie um Hilfe.
    Der Reichtumin sota nähdessään mit einem Luxusschiff.
    Die Liebe fragte ihn: "Reichtum, kannst du mir helfen? – Nein, weil ich zu viel Geld und Gold auf
    meinem Schiff habe, so ist für dich kein Platz hier!”
    Die Liebe fragte sodann den Hochmut um Hilfe, der auch mit seinem
    wunderschönen Boot vorbeifuhr. "Ich kann dir nicht helfen, du bist ganz nass und
    “Könntest mein Schiff beschmutzen!”
    Als die Traurigkeit nicht weit vorbeisegelte, fragte die Liebe: "Traurigkeit, lass
    mich mit dir gehen. – Oooh… Liebe, ich bin so traurig, ich möchte besser alleine bleiben.”
    Das Glück ist auch weitergefahren. Es war soo glücklich, dass es die Liebe nicht hörte….
    Und plötzlich hörte die Liebe eine Stimme: "Komm, komm doch, ich nehme dich mit!"
    Da war ein alter Mann, der gesprochen hatte. Die Lieben sota niin glücklich, niin
    zufrieden, dass sie nicht nach seinem Namen gefragt -hattu.
    Als beide wieder festen Boden unter from Füßen hatten und gerettet waren, ging der Alte weg.
    Die Liebe merkte, wie viel sie dem Alten schuldete, der aber war schon fort.
    Sie fragte daraufhin das Wissen: "Wer hat mich gerettet, wer hat mir geholfen?"
    "Das war die ZEIT" - Wissenin kirjoittaja.
    "Die Zeit?!?" fragte die Liebe, "aber warum hat mich die Zeit gerettet?"
    Meidän on tiedettävä seuraavat asiat:
    “WEIL NUR DIE ZEIT VERSTEHEN KANN, WIE WICHTIG DIE LIEBE IM LEBEN İST….

    luonnos
    osallistuja

    Für die Geschichte danke ich Ihnen :::: Liebe Kollege

    elwin
    osallistuja

    super danke schön ..

    esineitä
    osallistuja

    danke schön es war sehr schön wenn du andere olet lähettänyt unser :) Danke wıeder mein schone lehrer :)

    calhazal
    osallistuja

    eine sehr schöne geschichte danke schön: D

    Menetelmä
    osallistuja

    Olisi mukavaa, jos kirjoittaisit turkiksi.Olen keskiluokka saksaksi

    Ichberna
    osallistuja

    Luulen, että yaaaa kirjoittaa turkkiksi.

    malkaya
    osallistuja

    Vielen dank für alles

    Nachtigall
    osallistuja

    von mir auch ein “super”

    kaksintaistelu
    osallistuja

    danke schön turkki nerdeeeeeeeeeee

    anonyymi
    vierailija

    Olen uusi jäsen tällä sivustolla ja haluan todella oppia saksaa, mutta en tiedä mistä aloittaa. Haluan oppia sen tyttöystävälleni. Mielestäni tämä artikkeli on hyvä, mutta en ymmärrä sitä osoitteessa kaikki. Olisin erittäin kiitollinen, jos voisit kirjoittaa sen myös turkkiksi... =)

    esma 41
    osallistuja

    Turkki myös minulta... vähintään  :)
    Se on todella kaunis tarina.

    Askinin tarina

    Oli kerran saari, jolla kaikki tunteet elivät:
    Onni, suru, tieto ja kaikki muut, mukaan lukien rakkaus.

    Eräänä päivänä vajoava saari sai tiedon tunteista. Sen jälkeen he kaikki valmistelivat veneensä lähtemään saarelta. Rakkaus oli viimeinen tunne, joka jäi saarelle, koska se halusi odottaa viimeiseen mahdolliseen hetkeen. Kun saari melkein upposi, Rakkaus päätti pyytää apua. Rikkaus kulki ohi hyvin suuressa veneessä. Rakkaus sanoi: "Rikas, voitko ottaa minut mukaasi?" Richness sanoi: "Ei, en voi saada sitä. Veneessäni on liikaa kultaa ja hopeaa, sinulle ei ole tilaa." Rakkaus pyysi apua Vanityltä, joka oli kauniissa purjeveneessä. "Ylimielisyys, auta minua!", Turhamaisuus "En voi auttaa sinua, rakkaus. Olet märkä ja voit tuhota purjeveneeni." hän vastasi. Suru oli lähellä ja Rakkaus pyysi apua: "Surullisuus, anna minun tulla mukaasi." Suru "Voi rakas, olen niin surullinen, minun täytyy olla yksin." Onnellisuus on myös ohittanut rakkauden; Mutta hän oli niin onnellinen, ettei hän kuullut Rakkauden kutsua. Rakkaus, yhtäkkiä kuuli äänen. "Tule rakkaus! Otan sinut mukaani…” Tämä oli joku vanhempi kuin Aşk. Rakkaus tunsi itsensä niin onnelliseksi ja onnelliseksi, ettei hän voinut ajatellakaan saavansa tietää, kuka vei hänet mukaansa. Kun he saavuttivat uuden maan, Rakkautta auttanut jatkoi matkaansa. Tajuttuaan, kuinka paljon hän oli hänelle velkaa, Aşk kysyi Bilgiltä: "Kuka auttoi minua?" Knowledge vastasi: "Se oli aika." "Aika? Miksi hän auttoi minua?" kysyi Rakkaus. Tieto hymyili:

    "Koska vain aika voi ymmärtää kuinka suurta rakkaus on"

    285
    osallistuja

    siunaa kätesi ..:):)

    allyxnumx
    osallistuja

    Ich löytää paljon maksuja! Wenn sie noch sowas Geschichte haben schreiben sie bitte weiter, damit wir die neu lernenden Freunden motivieren können! Myös nochmal SUPER! Danke!

    puolikuu_gh
    osallistuja

    Kiitos, se on erittäin mukavaa. Opin juuri saksaa. En osaa edes tehdä lauseita lauseeseen. Ymmärrän vain ne sanat, jotka tiedän. Kiitos paljon osallistumisestani. :::::::: :::::))

    Todellinen
    osallistuja

    dankeschön :)

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 21)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.