Miten voin parantaa Turkin kohtuuhintaisten tavaroita?

> foorumit > Saksan ja muiden Euroopan maiden pääosasto > Miten voin parantaa Turkin kohtuuhintaisten tavaroita?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Hei ystävät. Minulla on 4-5 matkalaukkua tavaraa vietäväksi Turkkiin. Minulle tulee paljon maksamaan sen kuljettaminen lentokoneella. Voitko kertoa hinnat toimituskuluineen? (Rehellisesti sanottuna en löytänyt kuljetusajoneuvoja, koska asuinpaikkani on pieni. Sain tietoa vain turkkilaiselta torilta, joka kertoi minulle kuljetusajoneuvoista, jotka kuljettavat hedelmiä ja vihanneksia Saksasta Turkkiin, mutta sanoi myös, että siellä saattaa olla olla vaarassa tavaroideni katoamisesta.) Tai kun ostat ylimääräisiä tavaroita ostaessasi lentolipun, maksat 2 euroa kilolta. Kuulin, että sinulla on oikeus kuljettaa 46 kiloa, mutta en tiedä kuinka totta se on Tiedän myös, että jos matkustan Lufthansalla, minulla on oikeus kuljettaa 100 kiloa. Mutta matkalaukkuni painaa noin XNUMX kiloa. Otan myös kannettavan tietokoneeni mukaan. Mitä minun pitäisi tehdä hänen hyväkseen? Näytän sinulle laskuni, minulla ei ole tietoa tästä asiasta, koska en ole koskaan aiemmin tuonut tietokonetta. :) Olisin erittäin onnellinen, jos joku tietää näistä asioista.

    https://www.almancax.com/almanca-alfabesi-das-deutsche-alphabet.html

    guru
    osallistuja

    hei REYYA, onnea. Palaatko takaisin TR: ään?

    Toin kuljetusasiat, kun tulin Turkista Saksaan. He saavat 1 euroa jokaisesta kilosta lentokoneella.

    Toin noin 15 vakiokokoista pakettia, mukaan lukien ruokailuvälineet, silitys- ja kahvinkeittimet sekä sähkölaitteet, maksoin yhteensä 300 euroa.

    Voit soittaa turkkilaiselle yritykselle Internetissä
    google enter TUBAY TRANSPORT BRUCHSAL

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Sinun ei tarvitse antaa laskua kannettavasta tietokoneesta. Jokaisella on mukanaan kannettava tietokone, kätevä tai tyyny. TV: n on oltava matkalla tai suuremmalle omistukselle Saksassa, joka tekee sähköisiä laskuja oluyor.turkiye täytyy hänen kaltaisensa. Minulla on 2 kannettavaa tietokonetta joka kerta, kun menen, mitään ei ole tullut ulos vasta tänään.

    Varustamot kysyvät paljon rahaa 100 kilolta. Koska ne antavat sinulle yhden kontin. Sama hinta, joka kuljettaa 1 kg kyseisessä kontissa, on sama hinta kuin 1 kg. Pidä mukanasi sohvaryhmä, jos haluat, 100 levy, jos haluat.

    dejavu1347
    osallistuja

    Hei ystävät. Minulla on 4-5 matkalaukkua tavaraa vietäväksi Turkkiin. Minulle tulee paljon maksamaan sen kuljettaminen lentokoneella. Voitko kertoa hinnat toimituskuluineen? (Rehellisesti sanottuna en löytänyt kuljetusajoneuvoja, koska asuinpaikkani on pieni. Sain tietoa vain turkkilaiselta torilta, joka kertoi minulle kuljetusajoneuvoista, jotka kuljettavat hedelmiä ja vihanneksia Saksasta Turkkiin, mutta sanoi myös, että siellä saattaa olla olla vaarassa tavaroideni katoamisesta.) Tai kun ostat ylimääräisiä tavaroita ostaessasi lentolipun, maksat 2 euroa kilolta. Kuulin, että sinulla on oikeus kuljettaa 46 kiloa, mutta en tiedä kuinka totta se on Tiedän myös, että jos matkustan Lufthansalla, minulla on oikeus kuljettaa 100 kiloa. Mutta matkalaukkuni painaa noin XNUMX kiloa. Otan myös kannettavan tietokoneeni mukaan. Mitä minun pitäisi tehdä hänen hyväkseen? Näytän sinulle laskuni, minulla ei ole tietoa tästä asiasta, koska en ole koskaan aiemmin tuonut tietokonetta. :) Olisin erittäin onnellinen, jos joku tietää näistä asioista.

    Hei Reyya,

    Ensinnäkin, suosittelen, että kannat kannettavan tietokoneen mukanasi matkoilla kuten käsimatkatavarat. Vahinkoja ei makseta, kun elektronisia esineitä ladataan lentokoneen tavaratilaan. Periaatteessa on kiellettyä ladata elektronisia esineitä tavaratilaan. Voit tietysti ladata sen, mutta jos olet ladannut sen paperille, lentoyhtiöt ovat asettaneet tällaisen tuotteen välttääkseen vaivaa maksaa sinulle sanomalla, että ongelma on sinun.

    Toiseksi lentoyhtiöiden kansainvälinen matkatavaramäärä on 30 kg. Käsimatkatavaroiden määrä on 8 kg. Tietenkin halpoja lippuja, kuten Pegasus ja Sun Express, myyvien lentoyhtiöiden tavoitteena on tuottaa voittoa vähentämällä matkatavaroiden 20 kg: ksi ja maksamalla ylimääräinen matkatavara.
    Jos sanot 100 kiloa matkatavaroita; Jos tulet Turkkiin sellaisen yrityksen kanssa, joka tunnustaa oikeutuksen 30 kg: n matkatavaroiden (Turkish Airlines jne.) Lentolähettäjiin, korkeintaan 33 kiloa, ei kuulosta jo, jos enemmän Türkhavayol 2-3 kiloa. Valmista käsimatkatavarat 8 puntaa käsiksi matkatavarat.
    Voit siis tuoda mukanasi noin 40-45 kiloa.

    Suosittelen, että lähetät jäljellä olevat tuotteet postitse tai rahtina. Jos lähetät Turkista Saksaan, suosittelen PTT: tä. Mutta en tiedä mikä laitos siellä toimii tällä tavalla, mutta se on todennäköisesti DHL. Sinun on saatava hinta DHL: ltä.
    Tietenkin matkatavaroiden sisältö on myös tärkeä. Jos sinulla on elektronisia tuotteita, älä lähetä niitä tällä tavalla. Mutta jos sinulla on vain henkilökohtaisia ​​tavaroita, voit lähettää ne postitse ilman mitään ongelmia. Jotta ei olisi ongelmia, kuten jumittuminen tulliin, ei pitäisi olla elektronisia tuotteita.

    Jos teet varman palautuksen, muista hankkia "lopullinen palautuspaperi" konsulaatista. Tämä paperi antaa sinulle jopa oikeuden muuttaa asunnon maksamatta tullimaksuja. Vaikka tavarasi olisivat juuttuneet Turkin tulliin, voit noutaa ne tällä paperilla ilman ongelmia.

    1963
    osallistuja

    pegasus-yritys maksaa 5 TL kilolta, voit ostaa ylimääräisiä matkatavaroita ostaessasi lippuja.

    dejavu1347
    osallistuja

    pegasus-yritys maksaa 5 TL kilolta, voit ostaa ylimääräisiä matkatavaroita ostaessasi lippuja.

    5 TL kotimaan lennoille.
    Kansainvälisillä lennoilla, jos lisäät matkatavaroita tällä hetkellä, ostat lipun, 5.50 TL, joka jos ostat huoneen varauksen yhteydessä. Jos he sanovat, että sinulla on liikaa matkatavaroita lentokentällä ja haluat maksaa, maksat 6 euroa kilolta.

    1963
    osallistuja

    En sanonut mitään erilaista, ostin lippuni 5 TL: ksi, nyt se on 5.5, joten eroa ei ole paljon :) dhl-lasti kestää noin 1-5 euroa / kg ja saavuttaa määränpään hyvin pitkään, kestää 6-1 kuukautta.

    dejavu1347
    osallistuja

    En sanonut mitään erilaista, ostin lippuni 5 TL: ksi, nyt se on 5.5, joten eroa ei ole paljon :)

    Voi okei, ajattelin, että sanoit anteeksi, että olen lisännyt sen kenttään.

    Hän ei voi lisätä enempää kuin 20 kiloa ylimääräistä matkatavaraa yksin. Hänellä on 100 kiloa matkatavaroita, eikä hän voi vieläkään tehdä töitä ottaakseen 40 kiloa + käsimatkatavarat. Sen pitäisi kestää posti tai eri reitti. Jos hän sanoo maksavansa ylimääräiset 60 kiloa, hänen on käytettävä 10 kertaa enemmän kuin sisällä olevien esineiden arvo. :)

    1963
    osallistuja

    kyllä ​​se lepää, jos 60 vaikka kiloyu-rahtiyhtiöt, jotka lähettävät liian kalliita tulemaan, käyvät kauppaa tullissa Turkkiin tulevissa elektronisissa esineissä, on myös erittäin tärkeää. Jos lähetin Saksassa halvinta kuin PTT DHL Turkissa, menin 3 päivää ennen lähetettyä pakettia 32 kg paino 18 euroa maksoi 1 kg paperipakkaus 18 päivää menin ja maksoin 9 euroa 
    PS3: tä kadonnut taustalla, ei löydy

    dejavu1347
    osallistuja

    kyllä ​​Saksassa menin 60 päivää paketin, jonka lähetin ennen 3 kg: n painoa, kuten liian kallista PTT: tä tullaan käsittelemään tullia sähköisessä esyalarissa, jos juuri silloin saan halvimman turkkiin saapuvan lastin DHL Turkki, jos lähetän vaikka jäljellä olevat 32 kiloyu-rahtiyritykset maksoivat 18 euroa 1 kg: n paperipakkauksesta, menin 18 päivässä, maksoin 9 euroa 
    PS3: tä kadonnut taustalla, ei löydy

    Reyya, sinun on parasta tuoda matkalaukku pala palalta, jos aiot mennä tänne uudestaan. Muuten kaikenlaiset kustannukset ovat kalliita. Turkki menee tutulle ajamiselle tuomaan loput niistä pyydettäessä. Toisin sanoen riippumatta siitä, menevätkö he toiseen kaupunkiin kuin määränpääsi, he lähettävät heidät kaupunkiin, jossa olet lastilla Turkissa. Loput matkalaukut ovat riittävän helppoja päästä TR: ään

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Kiitos henkilökohtaisesti kaikille kommenteista. kyllä ​​guru, luulen. Aion palata Turkkiin tämän vuoden lopulla. Vaikuttaa edullisemmalta olla kotimaassani liike-elämän ja yksityiselämän kannalta.

    Sähköisesti ei ole sellaista asiaa kuin vaatteeni matkalaukuissani. Hmm on totta, se maksaa enemmän viemällä kommenteista ymmärretyt tavarat kuin matkalaukkujen sisällön. Vaikuttaa loogisimmalta ottaa se kahdessa puolueessa. Viime vuonna menin Luftansan kanssa ja sen kantamisoikeus oli 23 23 erilaista matkalaukkua ja 46 kiloa. Mutta tämän vuoden onnettomuuksista Lufthansanilla ei ollut suoria lentoja Ankaraan. saapui suoraan Istanbuliin. halpa lähettää paketteja Saksasta Turkkiin Saksasta Turkkiin, mutta erittäin kallista. Etsin.

    guru
    osallistuja

    Kuten sanoin, tulet ja menet 1 * 2 kertaa, mikä oli lentolippu tai jotain muuta.
    Luulen, että voit ottaa mitä voit ottaa lentokoneella ja käsitellä loput kuljetuksella.
    Minulla oli 15 laatikkoa, mielestäni minulla oli paljon tavaraa sisällä, puolet talosta oli joka tapauksessa maksanut noin 300 euroa. se tuli ilman mitään ongelmia

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Hei Reyya,

    Ensinnäkin, suosittelen, että kannat kannettavan tietokoneen mukanasi matkoilla kuten käsimatkatavarat. Vahinkoja ei makseta, kun elektronisia esineitä ladataan lentokoneen tavaratilaan. Periaatteessa on kiellettyä ladata elektronisia esineitä tavaratilaan. Voit tietysti ladata sen, mutta jos olet ladannut sen paperille, lentoyhtiöt ovat asettaneet tällaisen tuotteen välttääkseen vaivaa maksaa sinulle sanomalla, että ongelma on sinun.

    Toiseksi lentoyhtiöiden kansainvälinen matkatavaramäärä on 30 kg. Käsimatkatavaroiden määrä on 8 kg. Tietenkin halpoja lippuja, kuten Pegasus ja Sun Express, myyvien lentoyhtiöiden tavoitteena on tuottaa voittoa vähentämällä matkatavaroiden 20 kg: ksi ja maksamalla ylimääräinen matkatavara.
    Jos sanot 100 kiloa matkatavaroita; Jos tulet Turkkiin sellaisen yrityksen kanssa, joka tunnustaa oikeutuksen 30 kg: n matkatavaroiden (Turkish Airlines jne.) Lentolähettäjiin, korkeintaan 33 kiloa, ei kuulosta jo, jos enemmän Türkhavayol 2-3 kiloa. Valmista käsimatkatavarat 8 puntaa käsiksi matkatavarat.
    Voit siis tuoda mukanasi noin 40-45 kiloa.

    Suosittelen, että lähetät jäljellä olevat tuotteet postitse tai rahtina. Jos lähetät Turkista Saksaan, suosittelen PTT: tä. Mutta en tiedä mikä laitos siellä toimii tällä tavalla, mutta se on todennäköisesti DHL. Sinun on saatava hinta DHL: ltä.
    Tietenkin matkatavaroiden sisältö on myös tärkeä. Jos sinulla on elektronisia tuotteita, älä lähetä niitä tällä tavalla. Mutta jos sinulla on vain henkilökohtaisia ​​tavaroita, voit lähettää ne postitse ilman mitään ongelmia. Jotta ei olisi ongelmia, kuten jumittuminen tulliin, ei pitäisi olla elektronisia tuotteita.

    Jos teet varman palautuksen, muista hankkia "lopullinen palautuspaperi" konsulaatista. Tämä paperi antaa sinulle jopa oikeuden muuttaa asunnon maksamatta tullimaksuja. Vaikka tavarasi olisivat juuttuneet Turkin tulliin, voit noutaa ne tällä paperilla ilman ongelmia.

    Hei, vaaditaanko konsulaatista saamani lopullinen palautuspaperi vain sähköisille lähetyksille? En ymmärrä tätä!! Minulla ei kuitenkaan ole mitään elektronisia tavaroita mukana. Ajattelin myydä ne kaikki tänne. TV, jääkaappi, pesukone... jne. Tietysti olisi mukavaa, jos minulla olisi vaihtoehto, kuten viedä se Turkkiin, mutta se tuntuu vaikealta. Mitä muita asiakirjoja minun on hankittava konsulaatista, kun palaan? Mietin, tiedätkö?

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Kuten sanoin, tulet ja menet 1 * 2 kertaa, mikä oli lentolippu tai jotain muuta.
    Luulen, että voit ottaa mitä voit ottaa lentokoneella ja käsitellä loput kuljetuksella.
    Minulla oli 15 laatikkoa, mielestäni minulla oli paljon tavaraa sisällä, puolet talosta oli joka tapauksessa maksanut noin 300 euroa. se tuli ilman mitään ongelmia

    Olet oikeassa, anna minunkin tutkia tämä. Luulen, että kaikki ratkeaa kerralla. Sinulla ei varmaan ollut mitään isoja taloustavaroita, eikö niin? (jääkaappi, pesukone jne.) Tutkin lähettämääsi lähetystä. Kiitos guru. Lisäksi kysyn paljonko tuotteesi painaa, koska ihmettelen, veloitetaanko he ylimääräisestä toimituksesta, kun tietty paino ylittää tietyn painon.  :) Kysyn, koska minulla ei ole tietoa näistä asioista.

    guru
    osallistuja

    Ei, otin vain vaatteet ja pienet keittiövälineet ruokailuvälineisiini. peitotyyny tai jotain.
    Muistan, että he ostivat sen pahvin koon, ei painon mukaan.

    dejavu1347
    osallistuja

    Hei, vaaditaanko konsulaatista saamani lopullinen palautuspaperi vain sähköisille lähetyksille? En ymmärrä tätä!! Minulla ei kuitenkaan ole mitään elektronisia tavaroita mukana. Ajattelin myydä ne kaikki tänne. TV, jääkaappi, pesukone... jne. Tietysti olisi mukavaa, jos minulla olisi vaihtoehto, kuten viedä se Turkkiin, mutta se tuntuu vaikealta. Mitä muita asiakirjoja minun on hankittava konsulaatista, kun palaan? Mietin, tiedätkö?

    Pohjimmiltaan "Lopullinen paluu Turkkiin" on laki koko talosi muuttamisesta. Mutta en voi väittää omaavani kovin yksityiskohtaista tietoa. Uskon, että saat parhaan tiedon konsulaatista henkilökohtaisesti. Lisäksi, jos olet työskennellyt siellä yli 5 vuotta, sinulla on oikeus tuoda yksi auto Turkkiin ilman tullia, jos aiot palata takaisin. Jos haluat, voit myös tutkia tätä. Luulen, että jos kirjoitat Googleen "auton tuominen Turkkiin Saksasta", näet sivustoja, joista voit saada yksityiskohtaista tietoa. Toisin sanoen se ei kata yhtä sähköistä tuotetta.

    Saksassa on myös palauttamislaki. Ne tarjoavat palauttamistukea palanneille turkkilaisille. Tämä laki lähetettiin myös televisiossa. Vain siksi, että saksalaiset ryhtyvät toimiin turkkilaisten palauttamiseksi. Luulen, että voit saada tämän työkeskuksesta tai mistä tahansa laitoksesta, josta saat apua yksityiskohtaisina tiedoina. Tietenkin he etsivät joitain ehtoja, mutta on hyödyllistä oppia, ehkä se on jotain, josta voit hyötyä.

    Jos aiot tehdä tietyn paluun, tutki niitä hyvin, mielestäni edessäsi voi olla muita vaihtoehtoja, lukuun ottamatta matkatavaroiden kantamista matkatavaroiden kanssa. Tiedän, että vaikka olisit työskennellyt siellä, jopa nimesi vakuutuslisät voidaan siirtää Turkin sosiaaliturvalaitokselle vetoomuksella. Toisin sanoen, tilanne on muu kuin tavaroiden kuljettaminen, mielestäni sinulla on joitain lisäoikeuksia, koska olet palaamassa. Ehdotan tutkimusta.
    Jälleen yritän auttaa, jos jotain tiedämme

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 22)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.