Turistiviisumin vaadittavat asiakirjat

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    fuk_xnumx
    osallistuja

    TÄRKEÄÄ: Asiakirjat on toimitettava postitusjärjestyksessä
    2. [ ] Asiakirjat on toimitettava henkilökohtaisesti
    3. [ ] 2 biometristä passin kokoista valokuvaa
    Kuvan ominaisuus;
    * Viimeinen 6 tulee peruuttaa kuukaudessa, jotta se vastaa uusinta ulkoasua
    * 45: n koko X X NUMX mm.
    * Reunojen on oltava kehyksetön
    * Kasvojen pitäisi heijastua edestä, pääsi auki ja silmäsi näkyvät kaikki

    4. [ ] TR-passi, joka on voimassa vähintään 10 kuukautta, ja ensimmäinen myöntämispäivä on enintään 6 vuotta
    Ainakin 2-sivujen on oltava tyhjiä, jotta viisumi voidaan tulostaa passiin.

    5. [ ] Passin valokopio
    6. [ ] 1 Schengen-viisumihakemuslomake
    Täysin luettava 1-hakemuslomake, jonka hakija on allekirjoittanut omalla kädellään. Ennen kuin haet lomaketta, voit saada ilmaisen pääsyn viisumiosaston sisäänkäynnistä tai konsulaatin sivulta.

    7. [ ] Alkuperäinen ja valokopio kutsuvan henkilön turistikutsusta, enintään 6 kuukautta
    Kutsu on annettava Saksan oleskelulain 68 artiklan mukaisesti.
    Kutsussa on oltava ilmoitus siitä, että kutsutun taloudellinen tilanne on tutkittu.
    Sitä ei sovelleta Saksassa notaarin lähettämiin kutsuihin ulkomaalaisvirastoa lukuun ottamatta.

    8. [ ] Kaikissa Schengen-maissa voimassa olevan matka- ja sairausvakuutuksen alkuperäinen ja valokopio.
    Vakuutuksen tulisi kattaa seuraavat palvelut;
    – On oltava voimassa kaikissa Schengen-maissa.
    – Takuurajan tulee olla vähintään 30.000 XNUMX,- euroa.
    – Vakuutusyhtiöllä tulee olla sivuliikkeitä Schengen-maissa ja Liechtensteinissa.
    – Sen on sisällettävä kustannukset kiireellisestä lääketieteellisestä toimenpiteestä, sairaalahoidosta sairaalassa ja kotimaahan palauttamisesta sairauden sattuessa.
    – Vakuutuksen on katettava vaadittu viisumikausi
    – Vakuutuksessa on oltava maininta, että vakuutus kattaa kaikki Schengen-maat. Ei riitä, että vain kirjoittaa Euroopan mittakaavassa.
    – On tärkeää varmistaa, että yli 65-vuotiaiden hakijoiden ottamissa vakuutuksissa ei ole myöntämis- tai ikärajoituksia.
    Vakuutuksen ei pitäisi määrittää mitään aikaväliä.

    9. [ ] Alkuperäinen ja valokopio Fully Accumulated Population Registration -näytteestä
    Alkuperäinen ja valokopio hakijan täysin hyväksytystä kollektiivisesta väestörekisteröintinäytteestä, jonka ajatukset-osio on täytetty kokonaan.
    Äiti, isä, kaikki sisarukset, puolisot ja lapset olisi sisällytettävä paperityöhön.

    10. [ ] Alkuperäinen ja valokopio työasiakirjasta, jonka valtuutettu allekirjoittaja on allekirjoittanut kirjelomakkeella
    Asiakirjan sisällössä olisi mainittava työjakso ja toimielimen velvollisuus.

    11. [ ] Alkuperäinen ja valokopio työpaikalta viisumiaikana
    (Opettajille luvan on oltava opetusministeriöltä)

    12. [ ] Alkuperäinen ja valokopio allekirjoituskiertokirjeestä TAI yrityksen leima ja allekirjoitus valokopiossa
    Hyvin poikkeustapauksissa, jos allekirjoituspiirin alkuperäiskappaletta ei voida toimittaa, paperityöt voidaan toimittaa valokopiona.
    Tässä tapauksessa valokopiossa on kuitenkin oltava yrityksen leima ja allekirjoittajan allekirjoitus.
    Allekirjoittajan on allekirjoitettava se, muuten paperityötä ei hyväksytä.

    13. [ ] Alkuperäinen ja valokopio kauppakamarin rekisteröinnistä TAI yrityksen leima ja allekirjoitus valokopiossa
    Erittäin poikkeuksellisissa tapauksissa, jos kauppakamarin alkuperäistä rekisteröintiä ei voida toimittaa, paperityöt voidaan toimittaa valokopiona.
    Tässä tapauksessa valokopiossa on kuitenkin oltava yrityksen leima ja allekirjoittajan allekirjoitus.
    Allekirjoittajan on allekirjoitettava se, muuten paperityötä ei hyväksytä.

    14. [ ] Alkuperäinen ja valokopio kuluvan vuoden verotodistuksesta TAI yrityksen leima ja allekirjoitus valokopiossa
    Hyvin poikkeustapauksissa, jos alkuperäistä verotodistusta ei voida toimittaa, paperityöt voidaan toimittaa valokopiona.
    Tässä tapauksessa valokopiossa on kuitenkin oltava yrityksen leima ja allekirjoittajan allekirjoitus.
    Allekirjoittajan on allekirjoitettava se, muuten paperityötä ei hyväksytä.

    15. [ ] SSI-palvelun valokopiossa on oltava SSI-leima
    Internet voidaan tulostaa.

    16. [ ] Valokopio SSI-työilmoituksesta. Yrityksen leima ja valtuutetun allekirjoittajan allekirjoitus valokopiossa
    17. [ ] Alkuperäinen ja valokopio uusimmasta palkkalaskelmasta
    18. [ ] Alkuperäinen ja valokopio kaikista asiakirjoista, jotka osoittavat taloudellisen ja taloudellisen tilanteen
    (Talojen, maa-alueiden, asuntojen, vuokratuottoja osoittavien vuokrasopimusten, ajoneuvon lisenssien, tilien erittelyn ja maahantulon ja poistumisen todistusasiakirjat)

    19. [ ] Alkuperäinen ja valokopio sen talon asiakirjasta tai vuokrasopimuksesta, jossa hakija oleskelee
    Jos maata koskeva asiakirja esitetään ja ei ole selvää, että maalla on talo, on toimitettava asiakirjat, jotka osoittavat, että se on talo tai asunut. Esimerkiksi: Sähkö, vesi tai puhelinlaskut.

    Vuokrassa on oltava vuokra.

    20. [ ] Hakijan henkilötodistuksen alkuperäinen ja valokopio
    21. [ ] Terveystodistus, jos saatavilla TAI alkuperäinen ja valokopio Bağkurin kirjeestä
    22. [ ] Viisumin käsittelymaksu, 60 euroa
    Euroa, ja se on saatettava kokonaisuudessaan

    23. [ ] Jos hakija on naimisissa ja hänen puolisonsa on työssä, hänen tuloistaan ​​on esitettävä asiakirjat.
    Työntekijöiden palkanlaskenta, eläke-asiakirjat jne.

    24. [ ] Jos saatavilla, vanhat passit on esitettävä

    varoitus:
    Tulkaa konsulaattiin 15 minuuttia ennen nimittämistäsi.
    Ennen kuin haet viisumitoimistoon, ota yhteyttä viisumipalvelun sisäpihalla sijaitsevaan UPS-palveluun ja hanki kaikki passiesi palauttamista koskevat tiedot.
    Kun siirryt sovellukseen, ota matkapuhelin. Älä tuo suuria laukkuja, tietokoneita, tavaroita, ei ole paikkaa, johon voit luottaa.
    Sinun pitäisi tuoda kaikki mainitsemamme yleiset asiakirjat kokonaan sinulle, mutta kun siirryt hakemukseen, konsulaatin virkamies voi pyytää ylimääräisiä asiakirjoja erityisolosuhteiden vuoksi.
    Hakulomake on maksuton viisumiosaston sisäänkäynnistä tai pääset konsulaatin sivulle ennen hakemuksen tekemistä. Lomake on täytettävä ja allekirjoitettava ennen nimittämistä.
    Saatuaan viisumin tarkista heti viisumin tietojen oikeellisuus, erityisesti viisumin voimassaoloaika ja nimi ja sukunimi. Jos virheitä on, ota välittömästi yhteys viisumiosastolle.

    vilpittömästi,
    Saksan suurlähetystö / pääkonsulaatti Viisumitieto- ja nimityspalvelu

    fuk_xnumx
    osallistuja

    varsinainen

    damlaözdem on
    osallistuja

    Hei, voitko auttaa minua? Haluan kutsua minun äitini-in-lawn matkailijaksi itse calısmıyorum.esimin saada hyvin vähän. vaimoni ckarkarin kutsu olisi vaimoni työpaikan omistaja, jotta voisin saada aikaan hyvän bı: n hyötyä siitä, autaako aacaba sımdıden tsk ederim.bu: ta, mutta olen itse Saksan kansalainen esim. turkki vatandası.esim patronada saksalainen.
    />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” />

    EL-TURCO
    osallistuja

    Hei, voitko auttaa minua? Haluan kutsua minun äitini-in-lawn matkailijaksi itse calısmıyorum.esimin saada hyvin vähän. vaimoni ckarkarin kutsu olisi vaimoni työpaikan omistaja, jotta voisin saada aikaan hyvän bı: n hyötyä siitä, autaako aacaba sımdıden tsk ederim.bu: ta, mutta olen itse Saksan kansalainen esim. turkki vatandası.esim patronada saksalainen.
    />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” /> Ei oikeastaan ​​ole väliä kuka kutsun on antanut. Kerran sain kutsun saksalaiselta jota en ole koskaan tavannut. Kutsu on helppo. Jos tätini menee liian lujasti konsulaatissa, tyttäreni pomo lähetti sen, hän kertoo totuuden. Mitään ei tapahdu, siellä olevat virkamiehet ovat tekemisissä satojen kaltaisten ihmisten kanssa joka päivä. He saavat totuuden joka tapauksessa kiinni, kun valehtelevat. Rentoudu. Kenellä on valta lähettää kutsu, sen tulee tehdä. Onnea.

    adaizm on
    osallistuja

    kuka ei väliä paljon, kun kutsu poistetaan. kuka voi varaa siihen.

    Jotta päästäisiin eroon hänen äitinsä neljäkymmentä synersaultia, tämä hullu tietämätön jatkoi yrittää tuoda seuraavaksi, hasbınAllah

    EL-TURCO
    osallistuja

    ............

    damlaözdem on
    osallistuja

    Pyydämme kiinnittämään huomiota sanoisiimme! Minulla on äiti ja äiti ei ole äitini canım.aramımız jo jo kokeillut tätä työtä, mutta olemme kuin kaksi ystävää oman äitini kanssa ei ole eroa minulle. Kiitos kommenteistasi.

    3,14
    osallistuja

    –> Älkäämme käyttäkö yksityiselämää häiritseviä sanoja ja lauseita.

    adaizm on
    osallistuja

    Pyydämme kiinnittämään huomiota sanoisiimme! Minulla on äiti ja äiti ei ole äitini canım.aramımız jo jo kokeillut tätä työtä, mutta olemme kuin kaksi ystävää oman äitini kanssa ei ole eroa minulle. Kiitos kommenteistasi.

    Vitsailin, mutta en tajunnut, että sinä ja se toinen (kuvassa oleva nuori poika, jolla on silmälasit, jonka lempinimeä en tällä hetkellä muista) olette uusia ja aggressiivisia ihmisiä. Älä ota minuun yhteyttä, veli Jos olet niin hyvä kuin Batu ja Ufuk sanovat, pysy siellä…….onnea..

    Paras vastaus on hiljaisuus, jonka tein seuraavien sekuntien aikana…………………………………………………………

    esma 41
    osallistuja

    Vitsailin, mutta en tajunnut, että sinä ja se toinen (kuvassa oleva nuori poika, jolla on silmälasit, jonka lempinimeä en tällä hetkellä muista) olette uusia ja aggressiivisia ihmisiä. Älä ota minuun yhteyttä, veli Jos olet niin hyvä kuin Batu ja Ufuk sanovat, pysy siellä…….onnea..

    Paras vastaus on hiljaisuus, jonka tein seuraavien sekuntien aikana…………………………………………………………

    Hyvä Adaismir,

    luvallasi 'vietän sinut keskustelukumppanin luokse', toivottavasti et ole hiljaa minulle.

    Sinun vitsituntuksesi, pitäisikö minun sanoa tyylisi vai "ilmaisunne"...

    Jotta päästäisiin eroon hänen äitinsä neljäkymmentä synersaultia, tämä hullu tietämätön jatkoi yrittää tuoda seuraavaksi, hasbınAllah

    tämä ei ole asia, johon olemme tottuneet tässä foorumissa.
    Siksi voi ilmetä väärinkäsityksiä ja nämä väärinkäsitykset voidaan korjata kunnioittavasti.

    Mutta tämä lausuntosi…

    mutta tunkeutunut ja piristynyt (en muista pseudonimeä tällä hetkellä, nuori poika gozlukin kuvassa) uusi ja aggressiivinen lääketiede, jota et ymmärrä, ettet ota vastaanottajia.Jos olet niin paljon kuin batun ja horisontti sanovat, pysy siellä…….onnea..

    Mielestäni se ei koskaan tapahtunut.
    Jotkut jäsenistä, joita kutsut "aggressiivisiksi tyypeiksi", ovat tehneet paljon työtä tässä foorumissa.
    Ehkä näiden veteraanien jakaminen ei ehkä pidä horisontista ja lännestä,
    se ei ole järkevää. mutta jos (Haluan määrittää kultaa)
    ufuk ile batu ei olisi oikein, että nämä ihmiset 'halveksivat heitä ja ilmoittavat olevansa aggressiivisia' tulokkaalle (vain koska he eivät ole samaa mieltä).
    Jos olen väärässä viimeisessä virkkeessäni, korjaa se.

    Tätä nuorta miestä, jota kutsut silmälaseiksi, kutsutaan kunniaksi (3,14), ja kuten olen kirjoittanut edellä, työ on hyvin foorumi.
    Hänellä on paljon työtä tällä foorumilla Ufugunissa.
    En tiedä kuka Batu on.

    Vesi on,

    Tämä on foorumi, kaikilla on jonkinlaista työtä.
    Horizon-perheiden yhdistäminen, Visa
    Hän yrittää auttaa.
    Honorilla on paljon työtä saksalaisten aiheiden parissa,
    Aiheen lisäksi "cafe almancax'de": lla on paljon vaivaa.

    Annanpa esimerkin...

    Horisontti muuten joskus `` vihainen '' vanhojen ongelmien (kuten hän kutsui) "kummituksesta" (päivityksestä).
    Ehkä hän on oikeassa, mutta tällaista sääntöä ei ole tässä foorumissa.
    Kuka tahansa voi "herätellä" tai päivittää vanhoja aiheita milloin tahansa.
    Tämä on kysymys Honorin ja Horizonin välillä, anna heidän olla keskenään.
    en puutu…
    Minulla ei ole tapana sekaantua jäsenten välisiin "riippuihin"...
    Kuten sanoin, kaikkien mielipide on minulle tärkeä...
    Mutta jos tyyli on foorumia vastaan... silloin puutun asiaan... kuten nyt.
    velahsl ..
    Olen sanonut sen monta kertaa, mutta sanon sen uudelleen....
    Kaikilla ei ole samaa mieltä.
    Jos näin olisi, foorumi olisi minulle sietämätön ja tylsä ​​paikka.
    Mutta kaikki, kunnioituson oltava suvaitsevainen.
    Sen ei tarvitse rakastaa, se ei todellakaan ole.
    Riippumatta siitä, mitä mieltä olet, puolustakaa loppuun asti.
    Mutta en ymmärrä, miksi tyylistämme tulee 'ruma' ja henkilökohtainen tätä tehdessämme?

    Tieto on parempaa, kun sitä jaetaan...
    mutta meidän tyyli, taso ja kunnioitus
    kauniimpi ja kirkkaampi.

    Kunnioitan.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    tai esma täällä Kerron teille kaiken meidän ja kunnian välillä ja kunnian välillä meidän ja keskustelun välillä, koska emme voi väittää taistelua tällaisessa tilanteessa Haluaisin arvostaa arvokkuutta, jota pidän vanhojen asioiden kunnioittamisen puolesta En usko, että mielestäni vain vanhat kysymykset 3 4 vuosittaiset kysymykset ovat yhä kuumimpia Minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka tahansa, joka voi löytää ja pudota käänteensä kuka tahansa minun kanssa, enkä ole kommentoinut mitään saaren jäsentä, en tiennyt ketään saarelta, en tiedä mistä hän kuuli, mitä hän sanoi, mutta mielestäni en ottanut mitään viestejä saaresta, mutta kuten sanoin, Minulla ei ole aavistustakaan, henkilökohtaisia ​​tai muita ongelmia kenenkään kanssa

    3,14
    osallistuja

    Vitsailin, mutta en tajunnut, että sinä ja se toinen (kuvassa oleva nuori poika, jolla on silmälasit, jonka lempinimeä en tällä hetkellä muista) olette uusia ja aggressiivisia ihmisiä. Älä ota minuun yhteyttä, veli Jos olet niin hyvä kuin Batu ja Ufuk sanovat, pysy siellä…….onnea..

    Paras vastaus on hiljaisuus, jonka tein seuraavien sekuntien aikana…………………………………………………………

    -> Batu ja horisontti sinulle "yksityisesti!" En taida tietää mitä hän sanoi... Ainoa mitä voin sanoa on tämä: kylä joka näkyy ei halua opasta.

    Kunnioittavasti………….

    3,14
    osallistuja

    tai esma täällä Kerron teille kaiken meidän ja kunnian välillä ja kunnian välillä meidän ja keskustelun välillä, koska emme voi väittää taistelua tällaisessa tilanteessa Haluaisin arvostaa arvokkuutta, jota pidän vanhojen asioiden kunnioittamisen puolesta En usko, että mielestäni vain vanhat kysymykset 3 4 vuosittaiset kysymykset ovat yhä kuumimpia Minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka tahansa, joka voi löytää ja pudota käänteensä kuka tahansa minun kanssa, enkä ole kommentoinut mitään saaren jäsentä, en tiennyt ketään saarelta, en tiedä mistä hän kuuli, mitä hän sanoi, mutta mielestäni en ottanut mitään viestejä saaresta, mutta kuten sanoin, Minulla ei ole aavistustakaan, henkilökohtaisia ​​tai muita ongelmia kenenkään kanssa

    -> Veli, vastasin juuri ennen kuin luin viestisi. Et kirjoittanut yksityisesti, pyydän anteeksi ennakkoluulostani. En halua sanoa muuta. Sydämien särkeminen on jotain, josta en pidä, joten anteeksi, jos pidin.

    Sevgiler ..

    esma 41
    osallistuja

    tai esma täällä Kerron teille kaiken meidän ja kunnian välillä ja kunnian välillä meidän ja keskustelun välillä, koska emme voi väittää taistelua tällaisessa tilanteessa Haluaisin arvostaa arvokkuutta, jota pidän vanhojen asioiden kunnioittamisen puolesta En usko, että mielestäni vain vanhat kysymykset 3 4 vuosittaiset kysymykset ovat yhä kuumimpia Minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka tahansa, joka voi löytää ja pudota käänteensä kuka tahansa minun kanssa, enkä ole kommentoinut mitään saaren jäsentä, en tiennyt ketään saarelta, en tiedä mistä hän kuuli, mitä hän sanoi, mutta mielestäni en ottanut mitään viestejä saaresta, mutta kuten sanoin, Minulla ei ole aavistustakaan, henkilökohtaisia ​​tai muita ongelmia kenenkään kanssa

    Hyvä Ufuk,

    Olet myös tämän foorumin veteraani.
    Autat ja ohjaat monia jäseniämme.
    Haluan kiittää teitä tässä yhteydessä.

    Uskokaa minua, minulla ei ole mitään ongelmaa kanssanne
    Enkä häiritse niitä, jotka ovat sinun ja kunnian välillä
    Kuten edellä totesin. Käsittele se keskenänne... jos olette tehneet niin.

    Koska aihe on avoin, vähän
    Haluaisin "neuvoa" luvallasi.

    Tietosi ja apu ovat korvaamattomia meille kaikille.
    Mutta joskus tyylisi on hyvin 'ankara', jos sanon miten.
    Minulla ei ole ongelmia kovien menetelmien kanssa,
    Päinvastoin, rakastan ihmisiä, jotka ovat ulkona.
    Todellisia ajatuksia, ei sitä, mitä ihmiset haluavat kuulla
    Ihmiset, jotka osaavat ilmaista selvästi, on valitettavasti hyvin vähän.
    Olet yksi näistä ihmisistä.
    Mutta kaikki eivät pysty "nostamaan" tätä tyyliä, he ovat herkkiä ja ymmärtävät väärin. :)
    Uskokaa, tiedän hyvin, mitä kirjoitin, koska kerran
    Minulla oli 'sotava' leima 'tällä foorumilla.

    Tarkoituksesi on hyvä, tiedän sen hyvin, mutta
    Joskus haluat liian kovaa (et löytänyt toista termiä)  :D

    Kuten sanoin, se ei ole minulle ongelma, mutta... kaikki eivät ole minua.  :D

    Toivon, että hän voisi selittää mitä tarkoitan.

    Taas…
    Anteeksi, jos satun toista tahattomasti.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Kyllä, se on totta, joskus loistan yhtäkkiä, ehkä se on psykologiani vaikutus sillä hetkellä, yritän kiinnittää huomiota näihin, silloin tällöin kuulen ihmisten puhuvan kuin he yrittäisivät hallita minua, tämä saa Olen hermostunut, se on ollut vasta viimeinen yö, olen edelleen hyvässä kunnossa, Baybarsin ajokortista, siellä oleva henkilö sanoo, että on typerää työskennellä tietokoneella, mutta kukaan ei kommentoi sitä täällä. Menin ulos jonkin aikaa, mutta nyt yritän pysyä rauhallisena, ja jos minulla on ongelmia jonkun kanssa, voimme ratkaista sen yksityisesti hänen kanssaan. Mitä tulee Onurin ja minun välillämme, välillämme ei ollut pahoja sanoja, ei loukkaavia sanoja. sanoi sillä hetkellä, mutta nyt ei ole ongelmaa Onurin ja minun välillä. Onur on erittäin hyväsydäminen henkilö, joka rakastaa auttaa kaikkia. Arvostan henkilöä, joka ei auta itseään vaan Allahin tähden. Tietysti sinä ovat yksi erittäin rauhallisista jäsenistä, minulla ei ole epäilystäkään siitä, että sinulla on hyvät aikeet, mutta kiitos varoituksistasi, otan ne ehdottomasti huomioon.

    adaizm on
    osallistuja

    Kyllä, se on totta, joskus hehkun kovasti, ehkä psykologian vaikutuksen sillä hetkellä yritän kiinnittää huomiota näihin, aika ajoin käydään keskusteluja ikään kuin ne korjaavat minua, tämä saa minut hermostumaan, menneisyys on Olen ollut vielä kunnossa. Sain hieman ulos, mutta nyt yritän olla rauhallinen ja voimme ratkaista sen henkilön kanssa, joka on kunnossa, ja voimme ratkaista kyseisen henkilön kanssa erityisistä ihmisistämme. Mikä huono sana oli meidän ja loukkaava sana oli hetkellinen asia, mutta meidän ja kunnian välillä ei ole ongelmaa, tämä, joka haluaa auttaa kaikkia erittäin hyvällä sydämellä, arvostan jotakuta, joka auttaa Jumalaa, ei itsessään. Tietenkin, olet yksi erittäin rauhallisista jäsenistä.

    Kyllä, minäkin olin paskaa.

    YHDELLÄ ..

    Ufuk ei kertonut minulle mitään
    Vaikka emme ole nähneet häntä pitkään aikaan, lapsi ei ole syyllinen mihinkään, itse asiassa ymmärsin viestit väärin, siksi …………… Terveisin.

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 30)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.