saada toistaiseksi voimassa oleva istunto ilman B1:tä

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    sanseyy
    osallistuja

    Hei ystävät,

    Olen asunut Saksassa 7 vuotta. Olen naimisissa Saksan kansalaisen kanssa, meillä on kaksi lasta, ja he ovat Saksan kansalaisia. Työskentelen IT:nä erittäin hyvässä saksalaisessa yrityksessä ja ansaitsen hyvin. Valitettavasti en jostain syystä saanut B1-todistusta. Näistä syistä he antavat pysyvän 1 vuoden istunnon. Minulla ei ole aikaa käydä kurssilla jne. Onko minulla mahdollisuus, jos annan sen asianajajalle? Tai mitä minun pitäisi tehdä?

    yenicerixnumx
    osallistuja

    Hei, tein kansalaisuushakemukseni 6 vuoden lopussa ja he lähettivät sen takaisin, koska vain yksi asiakirja puuttui. Haluavatko he uuden, koska formula 1 -asiakirja Turkissa on vanha? Kun hain aiemmin toistaiseksi voimassa olevaa oleskelulupaa, sitä ei myönnetty asiakirjojen puutteen vuoksi. Luulen, että tämä tapahtuu myös sinulle. Jos et kanna ehtoja, he eivät todellakaan anna. Rehellisesti sanottuna en usko, että asiaa ratkaistaan ​​lakimiehen kanssa.

    Monte Criston Earl
    osallistuja

    Odotat 1 kk saadaksesi määräajan ulkomaalaisten toimistosta, ja kestää 3 kuukautta ennen kuin kortti saapuu, ota kuva uudelleen, täytä hakemuslomake, vaikea tilanne. Paljon vaivaa. Toistoaika päättyy, samat tapahtumat taas, minulla on b1, mutta minulle annetaan 1 vuosi ja 1 vuosi koska olen työtön.

    Ohne ihanteellinen
    osallistuja

    B1 et ole sinä. Se on tärkein alkuperäisistä asiakirjoista. B1-vaatimus integraatiolla.

    aras.xnumx
    osallistuja

    Hei b1 kuinka monta kuukautta lopetit minkä osavaltion

    Nesibe of
    osallistuja

    Hei b1 kuinka monta kuukautta lopetit minkä osavaltion

    B1 ei ole vaikeaa, kuinka monta vuotta olet asunut Saksassa? Jos opiskelet tenttiin 1 kuukauden, viihdyt hyvin. Älä liioittele sitä. Ostin sen heti 1 vuoden asumisen jälkeen. Ei ole mitään pelättävää b1. Youtubessa on jo paljon tietoa, sisältöä ja aiheita kokeeseen. Päästä eroon mahdollisimman pian 😇.

    Nesibe of
    osallistuja

    B1 ei ole vaikeaa, kuinka monta vuotta olet asunut Saksassa? Jos opiskelet tenttiin 1 kuukauden, viihdyt hyvin. Älä liioittele sitä. Ostin sen heti 1 vuoden asumisen jälkeen. Ei ole mitään pelättävää b1. Youtubessa on jo paljon tietoa, sisältöä ja aiheita kokeeseen. Päästä eroon mahdollisimman pian 😇.

    Baijerin osavaltio

    tunteeton
    osallistuja

    Ausländerbehörden työntekijä voi tehdä aloitteen ja löytää saksan kielen riittävän ja antaa toistaiseksi voimassa olevan istunnon, mutta 1 %:n todennäköisyydellä. Sinun ei tarvitse mennä B1-kurssille, voit opiskella suoraan netissä ja tehdä kokeen, sinulla ei ole mahdollisuutta sanoa, että sinulla ei ole aikaa Jos haluat opiskella 1 tunnin välein päivä, olet valmis tenttiin 2-3 viikon kuluttua.En ymmärrä mikä asian asianajajan kanssa on.Saksassa ei ole lakikäytäntöä, älä tuhlaa rahojasi.

    volkanxnumx
    osallistuja

    Hei ystävät,

    Olen asunut Saksassa 7 vuotta. Olen naimisissa Saksan kansalaisen kanssa, meillä on kaksi lasta, ja he ovat Saksan kansalaisia. Työskentelen IT:nä erittäin hyvässä saksalaisessa yrityksessä ja ansaitsen hyvin. Valitettavasti en jostain syystä saanut B1-todistusta. Näistä syistä he antavat pysyvän 1 vuoden istunnon. Minulla ei ole aikaa käydä kurssilla jne. Onko minulla mahdollisuus, jos annan sen asianajajalle? Tai mitä minun pitäisi tehdä?

    terveisin,
    Ystävät ovat maininneet joitain asioita, haluaisin lisätä muutaman asian nöyrästi.
    Ensinnäkin Saksassa paperityötä tekevän upseerin aloitteella on tärkeä rooli, valitettavasti jotkut jäävät kiinni uutisiin työstään.
    Jos ilmestyt upseerin eteen, joka tietää lailliset oikeutesi, olet kaikin tavoin 1-0 edellä.
    En tiedä, miten uusimmat säädökset ovat. Minun on tehtävä tutkimusta ajoissa, mutta mitä useimmat ihmiset eivät tiedä; Saksassa ei ole sellaista asiaa kuin kurssivaatimus.

    Siksi voit saada todistuksesi parantamalla itseäsi vain suorittamalla b1-kokeen.

    Saksan kansalaisuuden saantiprosessin aikana sanottiin, että sinun pitäisi käydä kotoutumiskurssilla, joten sanoin, että ei, se ei ole pakollista, opiskelen ja suoritan kokeen itse, ja niin tein. Ne jotka tietävät, tietävät ...

    Eli jos luotat saksaan, jos pystyt puhumaan upseerin edessä ja puhumaan saksaa, kun hän ymmärtää, että olet b1-tasosi yläpuolella, hän ei voi pyytää sinulta asiakirjaa. on kirjoitettu laissa selkeästi ja selkeästi!

    Jos saksan kielen taito ei ole tällä tasolla, voit siirtyä VHS:ään ja ilmoittautua lähimpään koepäivään ja saada b1 ilman, että sinun tarvitsee mennä kurssille.

    Mfg

Näytetään 8 vastausta - 1-8 (yhteensä 8)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.