Tietoja matkavakuutuksista…

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    turkismetsästäjä
    osallistuja

    Ystävät, olen menossa Saksaan sunnuntaina. Täytyykö minulla olla matkavakuutus tätä varten?? Lisäksi passin leimamaksu on 15 liiraa.Saanko sen lentokentältä vai pitääkö mennä valtiovaraintoimistoon hakemaan?Kiitos avusta.

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Voit ostaa leiman lentokentältä, ostin sen sieltä. Jos tulet perheenyhdistämiseen, et tarvitse matkavakuutusta. Jos olet turisti, tarvitset vakuutuksen.

    turkismetsästäjä
    osallistuja

    Voit ostaa leiman lentokentältä, ostin sen sieltä. Jos tulet perheenyhdistämiseen, et tarvitse matkavakuutusta. Jos olet turisti, tarvitset vakuutuksen.

    hmm.. Ymmärrän, kiitos.. kone on yöllä.. vaikka se paikka, jossa postimerkit otetaan, on auki 7/24, eikö niin...?

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Ostin sen, kun tulin tänne ensimmäisen kerran. Olet jo ostanut sen kerran. Kun olet saanut istunnon, leimaa ei enää tarvita. Luulen, että nousin koneeseen noin klo 1. Joten se oli auki noin 12. En tiedä, onko se auki myöhään.

    turkismetsästäjä
    osallistuja

    Ostin sen, kun tulin tänne ensimmäisen kerran. Olet jo ostanut sen kerran. Kun olet saanut istunnon, leimaa ei enää tarvita. Luulen, että nousin koneeseen noin klo 1. Joten se oli auki noin 12. En tiedä, onko se auki myöhään.

    OK..ratkaisin sen...en jättänyt työtäni sattuman varaan, pyysin sitä Ziraat Bankista..Kiitos avusta ystäväni..Kiitos..

    tugce_doerj on
    osallistuja

    okei :) mukavaa matkaa

    turkismetsästäjä
    osallistuja

    okei :) mukavaa matkaa

    Kiitos.. okei :)

    ScreaM18
    osallistuja

    ;))))

Näytetään 7 vastausta - 1-7 (yhteensä 7)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.