Asuinpaikka, rajoittamaton oleskeluoikeus Saksassa ja Saksan kansalaisuus..!!

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Baybars
    osallistuja

    Nämä aiheet kirjoitetaan eri otsikoihin ja se katoaa ajoittain. Yritin kerätä sen ja halusin muokata sitä tämän otsikon alla. Jos siellä on ystäviä, he hyötyvät siitä ja lisätään allekirjoitukseeni -osiossa.

    Visum – Visa: Se on konsulaattien myöntämä oikeus enintään 3 kuukaudeksi.

    Aufenthaltserlaubnis – Oleskeluoikeus: Se on Saksan ulkomaanviraston myöntämä tilapäinen oleskeluoikeus.

    Unbefristet, Niderlassungserlaubnis – Rajoittamaton istunto: entinen Unbefristet, nyt tunnetaan nimellä Niderlassungserlaubnis, rajoittamattomat oleskeluoikeudet

    Deutsche Staatsangehörigkeit, Saksan kansalaisuus niille, jotka haluavat joka tapauksessa virkaa

    Nyt olet saanut viisumin perheen yhdistämisen kautta ja olet saapunut Saksaan.Ensimmäinen asia, joka sinun tulee tehdä, on mennä ulkomaalaisten toimistoon mahdollisimman pian, vaikka sinulla olisi aikaa, ja hakea oleskelulupaa – Aufenthaltserlaubnis.

    ..Jos puolisosi on Saksan kansalainen, saat ensin oleskeluluvan 1 tai 2 vuodeksi ja sitten uudelleen 1 tai 2 vuodeksi, jos jatkat sitä. Kun olet täyttänyt yhteensä 3 vuotta, sinulla on oikeus hakea Unlimited Visa - Niederlassungserlaubnis. Tämä määräytyy asumislain 28 §:n 2 momentin mukaan. Lisään linkin alle, halukkaat pääsevät sisään ja lukea saksankielisen version sieltä..

    Linkki: https://www.juraforum.de/gesetze/aufenthg/28-familiennachzug-zu-deutschen

    ..jos puolisosi on Turkin kansalainen, saat oleskeluoikeuden 1 tai 2 vuodeksi, jonka kesto vaihtelee kaupungista riippuen, kunnes täytät nämä 5 vuotta. Viidennen vuoden lopussa voit hakea Rajoittamaton Visa - Niederlassungserlaubnis, jos täytät myös muut ehdot, esim. 5 kuukautta. Kuten olet suorittanut maksuja eläkerahastoon, eli työskennellyt. Nämä ehdot määrittävät 60 artiklan 9 kappaleessa luetellut 2 osapuolta Muut ehdot voit lukea linkistä.

    Linkki: https://www.juraforum.de/gesetze/aufenthg/9-niederlassungserlaubnis

    – Tietysti, vaikka puolisosi olisi saksalainen tai turkkilainen, yksi perusedellytyksistä on, että sinun on osallistuttava integraatiokursseihin ja menestyvä ennen rajoittamatonta viisumia.


    Mennään Saksan kansalaisuuteen:

    Kansalaisuusoikeutta säännellään yleisesti kansalaisuuslain 8, 9 ja 10 §: ssä. Näin ollen 8 artiklassa säännellään yleisiä oikeuksia, 9 artiklassa säädetään saksalaisten puolisoiden kanssa naimisissa olevien henkilöiden oikeuksia ja 10 artiklassa muiden ulkomaalaisten eli ei naimisissa olevien tai jollakin tavalla Saksassa pysyvien ulkomaalaisten oikeuksia. .

    .. Vastaavasti 8 ja 9 artiklassa säännellään takavarikoitujen oikeuksia. Nämä artikkelit eivät myöskään kirjoita mitään suoraan vuoteen liittyvää. Mutta käytännössä menit naimisiin saksalaisen puolison kanssa ja tulit Saksaan viidennen vuoden lopussa. Sinulla on oikeus hakea Saksan kansalaisuutta, jos täytät muut ehdot. muut ehdot, kuten saksan kielen taito, kansalaisuustestin suorittaminen, perustietojen saaminen Saksasta, sosiaaliavun saamatta jättäminen ja muut .. Lisään näiden artiklojen linkit seuraaviin ..

    8 artiklan yhteys: https://norm.bverwg.de/jur.php?rustag,8
    9 artiklan yhteys: https://norm.bverwg.de/jur.php?rustag,9

    Kestoa koskeva hakemus on tällä linkillä: https://www.duesseldorf.de/buergerinfo/33/03/31eb02.shtml

    Artiklan 10 säännellään Turkin kansalaisten oikeutta saada Saksan kansalaisuus. Näin ollen yksi edellytyksistä on oleskella Saksassa kahdeksan vuotta ja täyttää muut ehdot, jotka täyttävät ne, jotka ovat naimisissa aviopuolison kanssa. Lisään tämän lain alla olevan linkin ..

    10 artiklan yhteys: https://norm.bverwg.de/jur.php?rustag,10

    Lisäksi löydät kaikki linkit:

    https://www.jusline.de/Aufenthaltsgesetz_%28AufenthG%29_Langversion

    Myös kansalaisuutta koskevat lait ovat tällä linkillä:

    https://www.gesetze-im-internet.de/rustag/BJNR005830913

    voit löytää.

    Jos sinulla on kysyttävää, voit kysyä ne täältä. Toivon, että se on auttanut ystäviä, jotka haluavat aiheen ..

    EL-TURCO
    osallistuja

    siunaa kätesi ..

    Baybars
    osallistuja

    siunaa kätesi ..

    Kiitos, toivon, että en ilmaise tilanteita väärin .. joten annoin aikakausien linkit .. jotka haluavat tarkistaa sieltä vahvistuksen tietysti ..

    tugce_doerj on
    osallistuja

    erittäin hyvä terveys baybars-kädelle. Kysymykseni, toimiiko se samalla tavalla jokaisessa osavaltiossa? Koska on joku, josta on tullut Saksan kansalainen minun paikkani ja hän asui täällä 8 vuotta ja joutui maksamaan veroa viidessä vuodessa. naisesta tuli näiden jälkeen Saksan kansalainen. nainen tuli Vietnamista, ei turkkilainen. ehkä erilainen sovellus heille?

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Tugce, kun luin päätöksen, mielestäni sen on oltava sama kaikkialla, jonkun Saksan kansalaisen kanssa naimisissa olevan henkilön on oltava Saksassa 3 vuotta ja hänen on oltava naimisissa Saksan kansalaisen kanssa 2 vuodessa, yhteensä viiden vuoden kuluttua, syntyy oikeus Saksan kansalaisuuteen. https://www.duesseldorf.de/buergerinfo/33/03/31eb02.shtml  Siinä sanotaan sama kuin mitä sanon, ja kahdeksan vuoden sääntö koskee Turkin kansalaisia.

    Baybars
    osallistuja

    erittäin hyvä terveys baybars-kädelle. Kysymykseni, toimiiko se samalla tavalla jokaisessa osavaltiossa? Koska on joku, josta on tullut Saksan kansalainen minun paikkani ja hän asui täällä 8 vuotta ja joutui maksamaan veroa viidessä vuodessa. naisesta tuli näiden jälkeen Saksan kansalainen. nainen tuli Vietnamista, ei turkkilainen. ehkä erilainen sovellus heille?

    Normaalisti sama kaikille ulkomaalaisille kansalaisoikeudessa, joka on kirjoitettu yllä horisonttiin. Tämä 5 vuoden veronmaksukysymys ei ole jo kansalaisuus, se menee niederlassungserlaubnisiin. 8–9 artiklassa säännellään saksalaisten kansalaisuusoikeuksia. Siellä hän ei myöskään mainitse ammattiaan tänä vuonna. Kahdeksan vuoden tapahtuma välitetään myös 8. artikkelissa.
    – Nyt, kun vuosi ei vierähtä, miten eroavat saksalaisten puolisoiden kansalaisoikeudet? Käytännössä eroaa. Annoin tästä esimerkin Düsseldorfin kunnasta. Kunnan virallisella sivulla mainitaan 5 vuotta.

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Koska hän ei antanut vuosia päätöksessä, se voi olla erilainen kaikkialla. Nainen täällä kertoi minulle noin 8 vuotta. ja 5 vuoden vero.

    Sain viisumin 3 vuodeksi perheen yhdistämistä varten. Nämä suurat vaihtelevat muissa paikoissa Saksan kansalaisen puolisolle. Se on erilaista kaikkialla, en ymmärtänyt, joten se on poissa. On valtio, jokainen tässä valtiossa ylläpitää järjestystä omien toiveidensa mukaan. Kukaan ei voi antaa selkeää vastausta kenellekään, koska yhden valtion laki ei päde toiseen valtioon. :käytäntö:

    Baybars
    osallistuja

    Koska hän ei antanut vuosia päätöksessä, se voi olla erilainen kaikkialla. Nainen täällä kertoi minulle noin 8 vuotta. ja 5 vuoden vero.

    Sain viisumin 3 vuodeksi perheen yhdistämistä varten. Nämä suurat vaihtelevat muissa paikoissa Saksan kansalaisen puolisolle. Se on erilaista kaikkialla, en ymmärtänyt, joten se on poissa. On valtio, jokainen tässä valtiossa ylläpitää järjestystä omien toiveidensa mukaan. Kukaan ei voi antaa selkeää vastausta kenellekään, koska yhden valtion laki ei päde toiseen valtioon. :käytäntö:

    ei, katso, sitä ei ole olemassa, nyt lait eivät eroa valtioittain, on vain eroja pienissä asioissa, on eroja itseään koskevissa valtioissa .. koska asuinoikeudet ja kansalaisuus koskevat koko Saksaa .. näissä suurissa asioissa ei ole oikeudellisia eroja .. joten yhden asuinpaikan laki on vain yksi kansalaisuuslaki.

    Olet juuri nyt, sanot, että sinulla on tietysti esimerkki edessäni. Ainoastaan ​​tämän saksalaisen puolison kanssa naimisissa olevan henkilön kansalaisuusoikeudet vapautettiin äskettäin vuonna 2005. Ehkä mainitsemasi henkilö on siirtynyt Saksan kansalaisuuteen edellisellä kaudella uuden lain mukaan sinua ei koske kymmenennessä artiklassa kirjoitettu kahdeksan vuoden sarta. Tämä on jo selvästi kirjoitettu 10 artiklassa, 8 artiklassa sanotaan, että henkilö, joka täyttää 9 artiklan vaatimukset ja 9: llä on oikeus siirtää Saksan kansalaisuus. Se on kirjoitettu Dusseldorfin virallisen sivuston sivulle, ja se on kirjoitettu monille muille sivuille, ja valitsin sen ..

    tugce_doerj on
    osallistuja

    No, tietysti se nainen oli vähän vanhempi, luulen että hän sai viisumin ennen vuotta 2005, katso, en kysynyt naiselta siitä. Sitten se on normaalia. Okei :)

    Baybars
    osallistuja

    No, tietysti se nainen oli vähän vanhempi, luulen että hän sai viisumin ennen vuotta 2005, katso, en kysynyt naiselta siitä. Sitten se on normaalia. Okei :)

    Katso nyt tämä on artikkeli Münchenistä; Työn aloittaneille annetaan selkeästi kirjoitettu ajanjakso;

    Die Ermessenseinbürgerung (StAG: n 8, 9 §)
    Die Ermessenseinbürgerung gilt für bestimmte Ausländergruppen wie zB Ehegatten von
    Deutschen, anerkannte Flüchtlinge, ehemalige deutsche Staatsangehörige etc., die unter
    erleichterten Voraussetzungen (= Kürzeren Aufenthaltszeiten) eingeburgert werden können.
    Für Ehegatten von Deutschen kullattu in Regel eine Wartezeit von drei, für anerkannte
    Flüchtlinge von Sechs Jahren. 
    https://www.auslaenderbeirat-muenchen.de/publi/staatsang.pdf

    Dortmund, Bochum sanoo saman asian näiden paikkojen sivuilla .. En lisää niitä tämän yksinkertaisuuden vuoksi, jotta aihe ei olisi pitkä vuoden lopussa ..

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Ymmärrän. Joka tapauksessa meillä on vielä muutama vuosi aikaa katsoa noita töitä, se muuttuu 50 kertaa enemmän siihen mennessä :haha:

    Baybars
    osallistuja

    Ymmärrän. Joka tapauksessa meillä on vielä muutama vuosi aikaa katsoa noita töitä, se muuttuu 50 kertaa enemmän siihen mennessä :haha:

    `

    Onko sinulla aikomusta tulla Saksan kansalaiseksi?

    EL-TURCO
    osallistuja

    Mielestäni Saksan kansalaisuus ei ole niin houkutteleva kuin ennen.
    -Tärkein huomioitava asia on se, että kun tietyntyyppisestä työsuhteesta tulee Saksan kansalainen, SSK-Baghkur-todistukset kuolevat.. No ihmiset, he kutsuivat eläkeikää Turkissa haudan eläkeikään, heillä ei ollut aavistustakaan ihmiset täällä, ei edes haudassa, vaan vasta kun luu on kuiva (Jokainen, jolla on vähän tietoa Turkin keski-iästä, on kanssani samaa mieltä! Emme voi elää 85-90 kuten saksalaiset….
    Kerroitko 65-vuotiaalle naiselle, hän häikäisee kasvojaan - 55-60-vuotiaiden vyötärömme on kuollut, olen yli, se ei nouse syvälle (yleistys)
    – 2. Oikeus omistaa omaisuutta Turkissa 8. Jos en erehdy, vielä 5 vuotta sitten ulkomaalaiset eivät voineet hankkia omaisuutta Turkista, asuntojen myynti oli pysähtynyt - ehkä uusi laki on hyväksytty, en tiedä paljon siitä.
    -Tässä maailmassa on toinen puoli: ihmiset haluavat tulla haudatuksi sinne, missä he ovat syntyneet (ainakin minä).
    – Vaikka minulla olisi 4 saksalaista passia, en tarvitsisi passia, josta näkisi tuhannen kilometrin päästä, että olen turkkilainen...
    –Junan kulku ei ole ollenkaan huono.Jos olemme onnekkaita, ei olisi paha viettää kesäelämää junassa 50-60-vuotiaana.. Tulemmeko uudestaan, anna minun myydä sen äiti maailma...
    se on minun ideani.

    Baybars
    osallistuja

    Mielestäni Saksan kansalaisuus ei ole niin houkutteleva kuin ennen.
    -Tärkein huomioitava asia on se, että kun tietyntyyppisestä työsuhteesta tulee Saksan kansalainen, SSK-Baghkur-todistukset kuolevat.. No ihmiset, he kutsuivat eläkeikää Turkissa haudan eläkeikään, heillä ei ollut aavistustakaan ihmiset täällä, ei edes haudassa, vaan vasta kun luu on kuiva (Jokainen, jolla on vähän tietoa Turkin keski-iästä, on kanssani samaa mieltä! Emme voi elää 85-90 kuten saksalaiset….
    Kerroitko 65-vuotiaalle naiselle, hän häikäisee kasvojaan - 55-60-vuotiaiden vyötärömme on kuollut, olen yli, se ei nouse syvälle (yleistys)
    – 2. Oikeus omistaa omaisuutta Turkissa 8. Jos en erehdy, vielä 5 vuotta sitten ulkomaalaiset eivät voineet hankkia omaisuutta Turkista, asuntojen myynti oli pysähtynyt - ehkä uusi laki on hyväksytty, en tiedä paljon siitä.
    -Tässä maailmassa on toinen puoli: ihmiset haluavat tulla haudatuksi sinne, missä he ovat syntyneet (ainakin minä).
    – Vaikka minulla olisi 4 saksalaista passia, en tarvitsisi passia, josta näkisi tuhannen kilometrin päästä, että olen turkkilainen...
    –Junan kulku ei ole ollenkaan huono.Jos olemme onnekkaita, ei olisi paha viettää kesäelämää junassa 50-60-vuotiaana.. Tulemmeko uudestaan, anna minun myydä sen äiti maailma...
    se on minun ideani.

    – Onko näiden SSK-aikojen päättyminen varmaa? Esimerkiksi eräs sukulaiseni, lakimies, kertoi minulle, että voit laskea Saksassa työskentelyaikasi Turkissa.Onko varmaa, että he tappoivat jaksot sen mukaan?
    - Näillä ulkomaalaisilla ei ollut vielä äskettäin, kuten sanoitte, oikeutta omistaa omaisuutta Turkissa, mutta EU:n harmonisointilakien puitteissa he muuttivat tätä. He mahdollistivat omaisuuden omistamisen yrityksen kautta. Nyt he olivat menossa. muuttaa sitäkin.En tiedä mitä tekivät,mutta he voivat myös hankkia omaisuutta ilman suoraan yritystä.Tietenkin tunnustaisivat oikeuden.Maailmassa laki muuttuu kerran viikossa Turkissa..

    – Kuten mainitsit, tässä maailmassa on toinenkin puoli, mutta meidän on myös pohdittava sitä tästä näkökulmasta, maailmassa on monia Seuralaisia ​​ja Akinci-hautoja, joita ei ole haudattu omaan kotimaahansa.. Minä jopa luin kerran, että Euroopan sydämessä ja jopa keskellä Saksaa oli raider-hautoja. Emme tietenkään ole kumppaneita emmekä Akinceja. :)

    . Mainitsemiesi länsimaiden olosuhteiden lisäksi ajattelen myös sitä. Jos Saksassa asuvat turkkilaiset pysyvät pitkään Saksassa, heidän kaikkien on oltava Saksan kansalaisia ​​.. Mukavuutensa tai vaikeuksiensa mukaisesti .. luo aula äänestyspotentiaalia varten .. Tietysti kokoontuminen saman katon alle Saksassa. Kuinka realistista olisi meidän suorittaa toimintamme, mutta vähintään 500.000 2 ranskalaisessa armenialaisessa pitäisi olla Saksan parlamentissa yli XNUMX miljoonaa turkkilaista Saksassa asuvat tekevät mitä voi tehdä Sarkozyn hyväksi .. Tämä on tapa olla ensisijaisesti äänestyspotentiaali.

    Tietenkin olemme oikeassa ja vasemmassa keskuudessamme. Alawi sunni, ei uskonnollinen. ehtoollinen vai ei .. sen lisäksi, että olemme bölündügüssämme paljon omaa mustasukkaisuuttamme joukkoliikkeessä ic, yksi suurimmista ongelmista, jotka tarvitsevat asmamizia .. kuten ainakin täällä, niin että ajattelet Turkin ja kansakunnan etuja lobbauksessa etsinnän on kuitenkin oltava sisällä. jos tutkimusta tehdään tänään. Saako Turkki Euroopan unioniin .. et voi päästä Turkin hammasratan suuntaan Euroopassa käytetään ääniä luulen ..

    fuk_xnumx
    osallistuja

    abu basso loppuun asti haklisin SSK: n aikaan tuli uusi kokoonpano, mutta tiedän tarkalleen surun ajankohdan ja en usko, että se on jo olemassa sen jälkeen, kun 23-vuotias Turkissani ei sitoutunut yhden päivän edes maksamaan lahjoitukset tekivät niin yliopisto-elämä, joka on vakuutetulla liiketoiminnalla, ei ole koskaan aikaa oldukd koulusta valmistunut jo suoraan saksa kysyy esittelypaikkakunnilla on nyt miksi minä gecmeyim.avantaj kansalaisuuden saada enemmän tiedän ja äänioikeus tunnustamaan oikeuden välttää kohdellaan muukalaisena niin yasya aivan oluyor.s Bulgaria hermostunut liian turkki kansalainen pidetään ihmisten ovilla sitten almanvatadnaslig että lopulta tämä julmuus yuzunden.türkiye tavarat kuin oikeus hankkia jo meitä kaikkia etukäteen turkin kansalaisuus bulunduğu sovellettava siniseen korttiin, koska tiedämme järjestelmän, jonka me kaikki enää vähiten teemme, mikä on yaradig siitä, kuinka kullanilams gerektiğni ja sininen kartd myös poistuvat kaikista uusista laeista Turkissa äänestyksen tullessa voimaanoperaatiot gerceklestirebilcek tavaroiden osto maa tällaisten hakemusten vastaanottaminen voi jo sinisiä kortteja yapiliyor..b laki laajennettu olcak aktiivisemmaksi ja sunulcak vaihtoehtona turkkilaiselle syntyneelle Saksan kansalaiselle minulle kanatind olen jokainen turkkilainen kansalainen saamassa kansalaisuuden gecmeliin..v 60-70 vuotta meillä on kalkkuna Backson jopa jo hammas saapuvien dusnuy aiheuttama onnettomuus ei asu turkiyede turkiyede ovat vastaanottaneet muutama tuhat turkkilaista kansalaista asuu alanyadanissa mielestäni he käyttävät hyväkseen kansalaisuutta meille kaikista suunnista ..

    – Onko näiden SSK-aikojen päättyminen varmaa? Esimerkiksi eräs sukulaiseni juristi kertoi, että Turkissa voi laskea Saksassa työskentelyn ajan.Onko varmaa, että tappoivat jaksot tämän perusteella?
    - Näillä ulkomaalaisilla ei ollut vielä äskettäin oikeutta omistaa omaisuutta Turkissa, kuten sanoit, mutta EU:n harmonisointilakien puitteissa he muuttivat tätä.. He mahdollistivat omaisuuden omistamisen yrityksen kautta. aikoo muuttaa sitäkin.En tiedä mitä tekivät,mutta he voivat myös hankkia omaisuutta ilman suoraan yritystä.Tietenkin tunnustaisivat oikeuden.Maailmassa laki muuttuu kerran viikossa Turkissa..

    – Kuten mainitsit, tässä maailmassa on toinenkin puoli, mutta meidän on mietittävä asiaa myös tästä näkökulmasta, maailmassa on monia Seuralaisia ​​ja Akinci-hautoja, joita ei ole haudattu omalle kotimaahansa.. Minä jopa lue, että Euroopan sydämessä, jopa keskellä Saksaa, on raider-hautoja. Emme tietenkään ole kumppaneita emmekä Akinceja. :)

    . Mainitsemiesi länsimaiden olosuhteiden lisäksi ajattelen myös sitä: Jos Saksassa asuvat turkkilaiset pysyvät pitkään Saksassa, heidän kaikkien on oltava Saksan kansalaisuus .. Sen mukavuuden tai vaikeuksien vuoksi .. aula Äänestysmahdollisuuksien puolesta .. Tietysti kattomme. Olisi realistista, että kokoontuisimme ja harrastaisimme lobbaustoimintaa Saksassa, mutta vähintään 500.000 2 ranskalaisella armeijalla pitäisi olla, että Saksan parlamentissa on yli XNUMX miljoonaa turkkilaista Saksassa tee mitä he voivat tehdä sarkozyn hyväksi ..

    Tietenkin olemme oikeassa ja vasemmassa keskuudessamme. Alawi sunni, ei uskonnollinen. ehtoollinen vai ei .. sen lisäksi, että olemme bölündügüssämme paljon omaa mustasukkaisuuttamme joukkoliikkeessä ic, yksi suurimmista ongelmista, jotka tarvitsevat asmamizia .. kuten ainakin täällä, niin että ajattelet Turkin ja kansakunnan etuja lobbauksessa etsinnän on kuitenkin oltava sisällä. jos tutkimusta tehdään tänään. Saako Turkki Euroopan unioniin .. et voi päästä Turkin hammasratan suuntaan Euroopassa käytetään ääniä luulen ..

    EL-TURCO
    osallistuja

    käske minun vastata

    – Minulla on lähes 3500 päivää vakuutusta TR:ssä ja plus asepalvelus!Nämä katoavat kun saan Saksan kansalaisuuden.Mutta työ Saksassa lisätään kun haluan jäädä eläkkeelle TR:stä.Eläkeikä on erittäin sopiva TR:ssä.Kun minä Saksassa keskimääräinen elinajanodote on 77 % miehillä, 82 % naisilla ja 60 % naisilla TR:ssä. Se on noin 65-80 %. No, koska olen turkogluukkilainen ja perinnöllisistä syistä en usko, että näen 90-XNUMX%...
    -Kun kaksoiskansalaisuuslaki tulee meille turkkilaisille (tällä hetkellä 18-23) rajoittamattomaksi niin kuin sitä sovelletaan muiden EU-maiden kansalaisiin, niin minusta tulee kansalainen. Tarvittaessa odotan 10 tuntia Bulgarian rajalla. ei mene läpi turkkilaisuuteni takia... Kansalaistuksella ei ole rajaa. 10 vuotta ei voi mitata 15 vuodella. Siinä se joka tapauksessa. Ei ole. Kummallista kyllä, Mcallister-niminen poliitikko on kiinnostunut tästä asiasta, vaikka hän on kaksoiskansalainen, hänellä on kielteinen näkemys kaksoiskansalaisuudesta, mutta hän syö sen kerman...
    – Kuten sanoit, en ole seuralainen enkä hyökkääjä. Jos mahdollista, hautani tulisi olla Turkissa (sanon tämän vaikka vaimoni on saksalainen!!!)
    -Parasta, mitä teemme, on se, että emme saa mitään valmiiksi samalla tavalla kuin aloitimme! Meillä on monia projekteja, meillä ei ole loppua. Siksi lobbauksen käsite on hyvin pitkä. Ole hyvä, Turkkilainen puolue perustettiin vuonna Bremen viime vuonna, se siirtyi CDU:hun viime kuussa, sen puheenjohtajaksi ja varapuheenjohtajaksi... Mistä politiikasta me puhumme...
    -Ei loukkaa ketään, mutta niin kauan kuin näillä kurdikansalaisilla on ongelmia keskuudessamme, taistelumme ei lopu (valitettavasti on niitä, jotka eivät voi vatsastaa elää saman lipun alla... Joka tapauksessa tämä on toinen keskustelunaihe, kiitos älä kommentoi tätä asiaa, muuten asia menee sekaisin.
    -Ufuk, itse asuin Alanyassa 15-16 vuotta.Oikea naapuri kerrostalossa oli esim. saksalainen.Siksi sanon sen koska kun täytän 50, minäkin pakenen :-) Totta kai , minun on ensin maksettava ostamani talon velka. :-)

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 41)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.