Onko saksalaisen konsulaatin hyväksymä A1-sertifikaatti?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    huseyincanturk
    vierailija

    Tarvitsen A1-todistuksen perheenyhdistämistä varten. Siksi menin Adanan kuuluisimpaan vieraiden kielten kurssiin, Kökdiliin, ja hakin. Ainoastaan ​​henkilö, jonka hakin, kertoi minulle, että minun ei tarvitse mennä Goetheen Ankaraan tenttiin. Koska ÖSD on sopinut, otan kokeen paikassa, jossa suoritan kurssin, toisin sanoen juurikielellä. Oletetaan, että otin tentin, josta olin utelias juurikielellä, ja sain todistuksen. Onko konsulaatti ongelma? Onko siis tarpeen hankkia varmenne Goethen instituutilta? Konsulaatin verkkosivustolla ÖSD sanoo, että siitä voidaan tehdä sopimus, mutta tulemme, kaikki ostavat Goethedenin. Onko ketään, joka ei saa todistusta Goethilta, saa todistuksen kursseilta ÖSD: n kanssa ja menee konsulaattiin?

    yenicerixnumx
    osallistuja

    Selamun aleykum

    Saksan perheenyhdistämistä koskevassa asiakirjaluettelossa on artikkeli
    'Todiste saksan, eurooppalaisen yhteisen kielen perustaidosta
    Kriteerien mukaan vähintään A1-taso (http://www.europaeischer-referenzrahmen.de): A1
    taso, neljä kielitaidon osaa (ymmärtäminen, puhuminen, lukeminen ja kirjoittaminen)
    kannet. Hakijan päätös saksan kielen oppimisesta
    antaa. Valtuutetun laitoksen on kuitenkin myönnettävä A1-kielitodistus. Turkissa
    Goethe-instituutti „Start Deutsch 1“ (http://www.goethe.de) ja Itävallan kielen tutkintotodistus
    (ÖSD) "Grundstufe Deutsch 1" (http://www.osd.at) Se hyväksytään. Alkuperäinen kielitodistus
    on toimitettava. Edellä mainitun kielitodistuksen, viisumin toimittaminen
    tarkoittaa, että kielitaitotodistus hyväksytään automaattisesti prosessin aikana.
    ei tule. '

    Luulen, että noudatat täällä kirjoitettua. Älä vaaranna työsi ollenkaan.

    sikeästi

    Tarvitsen A1-todistuksen perheenyhdistämistä varten. Siksi menin Adanan kuuluisimpaan vieraiden kielten kurssiin, Kökdiliin, ja hakin. Ainoastaan ​​henkilö, jonka hakin, kertoi minulle, että minun ei tarvitse mennä Goetheen Ankaraan tenttiin. Koska ÖSD on sopinut, otan kokeen paikassa, jossa suoritan kurssin, toisin sanoen juurikielellä. Oletetaan, että otin tentin, josta olin utelias juurikielellä, ja sain todistuksen. Onko konsulaatti ongelma? Onko siis tarpeen hankkia varmenne Goethen instituutilta? Konsulaatin verkkosivustolla ÖSD sanoo, että siitä voidaan tehdä sopimus, mutta tulemme, kaikki ostavat Goethedenin. Onko ketään, joka ei saa todistusta Goethilta, saa todistuksen kursseilta ÖSD: n kanssa ja menee konsulaattiin?

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Päällikön antaman todistuksen nimi on puhelin, jonka olen oppinut saksaksi toisella kurssilla ja suorittanut tentin siellä. Puhc on kirjoitettu saamani varmenteen yläosaan, joten se on sama kuin goethenin antama todistus. Jos en tiedä väärin, Österreiches sprachdiplom ja huone, jota he kutsuvat Ösdiksi, on voimassa.

Näytetään 2 vastausta - 1-2 (yhteensä 2)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.