ÄLÄ AVAA AINETTA ENNEN TÄSTÄ LUKEMISTA

> foorumit > Kysymyksiä ja vastauksia saksalaisista oppitunneista > ÄLÄ AVAA AINETTA ENNEN TÄSTÄ LUKEMISTA

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    MuhaяяeM
    osallistuja
    MITÄ AJATTAVANA AINETTA AVAEN

    * ÄLÄ KOSKAAN KÄYTÄ MITÄÄN SANAA AIHEEN NIMIKSESSÄ, KUTEN ERITTÄIN – KIIREELLINEN – APUA – KYSY – KATSO TÄSTÄ – VOIKO KATSOA?

    * ÄLÄ KÄYTÄ MITÄÄN AINEEN NIMESSÄ MUITA MERKINTÖTÄ, PISTEITÄ, KUMMIA JA KYSYMYKSIÄ

    * AIHEESI AIHEEN PITÄÄ OLTAVA LYHYT YHTEENVETO VIESTIOSASTA JA ANNA AINA AINEIDEN VIESTISI.

    * JOKAINEN KYSYMYS EI SAA OLLA erillisen aiheen alapuolella, ÄLÄ epäröi avata aihetta.

    * ÄLÄ KIRJOITA AINEENNIMIÄ PÄÄKIRJOISSA

    Ahmad
    osallistuja

    Jos otat tuskallisen esimerkin, kerroin hänelle näistä asioista.

    MuhaяяeM
    osallistuja

    Anteeksi ystäväni, en kirjoita uudelleen ;)

    anniina_
    osallistuja

    Otan tämän huomioon

    aysunnn
    osallistuja

    Hei, olen uusi jäsen, en osaa vielä käyttää tätä kurssia, se on hyvin monimutkaista. Autatko minua?

    tahraa
    osallistuja

    Hei, haluan kysyä, voitko antaa luettelon paikoista, joissa verbi-seinää käytetään.

    toivottomasti
    osallistuja

    Entä kaverit? En voi aloittaa aihetta.

    harmaata
    osallistuja

    Mielestäni sen pitäisi olla paras :)

    toivo vasenkätinen
    osallistuja

    Rakkaat ystävät, haluan saada sinulta tietoja, tein perheyhteisön Saksassa, mutta vaimoni istunnolla minulla on lapsi vuoden ajan, hän syntyi siellä 1-vuotiaana, mieheni työskentelee ja siellä on talo yhden vuoden ajan.

    toivo vasenkätinen
    osallistuja

    Hei ystävät, haluan saada sinulta tietoja, tein perheliiton Saksassa, mutta vaimoni istunnolla minulla on lapsi vuoden ajan, hän syntyi siellä 1-vuotiaana, mieheni työskentelee, minulla on talo Luulen, että he tekevät yhden vuoden istunnon.

    mer19
    osallistuja

    Haluan avata aiheen, mutta epäonnistui. Voitteko antaa tietoa siitä, miten se avautui?

    mer19
    osallistuja

    Entschuldigung… ich habe gefunden aplodit :)

    türkkız
    osallistuja

    Hei, olen uusi jäsen, en osaa vielä käyttää tätä kurssia, se on hyvin monimutkaista. Autatko minua?

    Tervetuloa sitten, odotamme sinua kahvilassa German :haha:

    adaizm on
    osallistuja

    Hei, olen uusi jäsen, en osaa vielä käyttää tätä kurssia, se on hyvin monimutkaista. Autatko minua?

    Laajenna sanavarastoasi... Lataa paljon saksankielisiä dialogeja MP-tiedostoina matkapuhelimeesi ja kuuntele kuulokkeilla.

    Aloita muistamalla päivittäiset perustarpeet
    Esimerkiksi tarvitsen sitä (ich brauche) tai tuo minulle lasillinen vettä) Können sie bitte ein glas wasser bringer)
    oli kostet (kuinka paljon rahaa) ich komme aus der türkei (tulen Turkista) woher kommen sie (mistä tulet)

    yksinkertaisista päivittäisistä uusista tuttavuuksista tai perustavista lauseista.

    onnea

    nilakk
    osallistuja

    Kiitos varoituksestasi. Harkitsen asiaa :)

Näytetään 14 vastausta - 1-14 (yhteensä 14)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.