Kölnissä asuvat ystävät, auttakaa…

> foorumit > Cafe almancax > Kölnissä asuvat ystävät, auttakaa…

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    kncin on
    osallistuja

    Hei almancax-perhe, jos olen onnekas muutaman päivän päästä, olen Saksassa ja aloitan asumisen Kölnissä.Ahdistus siitä, milloin viisumi saapuu, on ohi, nyt alkoi ahdistus työpaikan löytämisestä. Jos on ystävät, jotka voivat auttaa minua työssä, pyydän heidän apuaan ja toivon kärsivällisyyttä ystäville, jotka vielä odottavat viisumia. Auttakoon Jumala sinua...

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Ajattelitko sitten mennä kurssille

    kncin on
    osallistuja

    Ei, veli, menen kurssille, mutta on pieniä asioita, kuten tämä, katsotaanpa ennen kurssin aikaa tai sen jälkeen hänen kaltaisensa.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Sanot minijop, et ajattele enää työtä, mene asettumaan, pidä talosi kiinni, osta se, sitten aloitat kurssin, varmista, että se tulee jo edessäsi.

    Ei, veli, menen kurssille, mutta on pieniä asioita, kuten tämä, katsotaanpa ennen kurssin aikaa tai sen jälkeen hänen kaltaisensa.

    1963
    osallistuja

    Hei, ensinnäkin, en ymmärrä miksi haluat työskennellä, jos kumppanillasi ei ole tarpeeksi tuloja, voit saada apua valtiolta. Sitten sinun ei tarvitse työskennellä kunnossa. Työskenteleminen ei ole huono asia, on parasta ansaita omat rahasi avun saamisen sijaan, mutta työskentely vaikuttaa saksan kielen oppimiseen ja sinun on käsiteltävä työtä, joka vie aikaa oppia saksaa. Lopeta saksan kielen oppiminen, sitten työskentelet kurssillani, kurssilla, jolla kävin, työskenteli 3 ihmistä, he olivat erittäin huonolla tasolla, kun kurssi oli ohi. Opiskelu vaikuttaa hyvin, sinun on helpompi keskittyä vain yhteen asiaan ja saavuttaa se, minkä seurauksena kielen oppiminen ei ole kovin helppoa.

    Muuten asun myös orjissa. Jos sinulla on jotain kysyttävää, autan sinua aina kun pystyn.

    Giland
    osallistuja

    Sir, minäkin asun Kölnissä. Älä ajattele työskentelyä heti saapuessasi, sinulla on joka tapauksessa paljon paperityötä, he soittavat AMT: stä, he puhuvat kanssasi ja käskevät osallistumaan henkilökohtaiselle kurssille. Kestää ainakin 6 kuukautta ennen kuin tottuu.. Siitä on 2 vuotta kun tulin tänne ja täytyy sanoa, että en ole vielä tottunut. Menkää ehdottomasti kielikurssille. Aluksi epäonnistuin ensimmäisellä B1-kokeella. Suoraan sanottuna se oli mielenkiintoinen asia. Sain Lesenissä 44, Schreibenissä 19, Sprechenissä 64, se oli kuin vitsi :) Pysy kaukana stressaa, mene ulos niin paljon kuin mahdollista ja mene ympäristöihin. Kysyit työstä, mutta minä sanoin jotain muuta. :) Löydät työpaikan Halista Kölnistä, jos haluat työskennellä helpoimman tai jonkin alihankkijan siivousyrityksen kanssa.

    tugruloneml
    osallistuja

    Hei almancax-perhe, jos olen onnekas, olen muutaman päivän päästä Saksassa ja aloitan asumisen Kölnissä.Ahdistus siitä, milloin viisumi saapuu, on ohi, nyt on alkanut ahdistus työpaikan löytämisestä. Jos on ystävät, jotka voivat auttaa minua työssä, pyydän heidän apuaan ja toivon kärsivällisyyttä ystäville, jotka vielä odottavat viisumia. Auttakoon Jumala sinua...

    Ensinnäkin, Jumala auta sinua, me tulimme polulle, mutta katsotaanpa seuraukset.

Näytetään 6 vastausta - 1-6 (yhteensä 6)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.