Kultaiset neuvot tuodulle sulhaselle ja morsiamen ehdokkaalle

> foorumit > Saksan ja muiden Euroopan maiden pääosasto > Kultaiset neuvot tuodulle sulhaselle ja morsiamen ehdokkaalle

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Stuttgart-pohjainen
    osallistuja

    Hei;
    Ystävät, katselin foorumiasi vähän ja näin monia ihmisiä (erityisesti sulhaset ja morsiamet) tulemaan Saksaan.
    Heillä on suuri halu ja halu. Älä ymmärrä sitä väärin, mutta haluan varoittaa sinua, että tämä ei ole taivas mielikuvituksissasi.
    Jopa avioliitosta ja perheestä riippuen tämä paikka voi muuttua huonommaksi paikaksi kuin helvetti, älä unohda sitä
    Ensimmäiset ihmiset, jotka tulevat Saksaan kylistään, voivat olla poikkeuksia.
    Minulla on muutama nopea neuvo sinulle;
    1-Jos yrityksesi Turkissa; Joten jos tunnet itsesi yöllä, älä ehdottomasti tule Saksaan (jos hän rakastaa sitä, anna hänen tulla Turkkiin :) )
    2 - Etsin seikkailua, jos sanot rakastan vaimoni niin paljon 
      a-) Älä saa lapsia ensimmäisten 3 vuoden ajan.
      b-) Älä mene työttömyyspsykologiaan heti kun tulet, älä tule mielialalle, teen kaiken mitä se on.
      c-) Sinun on mentävä kielikurssille. Sinulla on tällä hetkellä 6 + 3 kuukautta (900 tuntia) kurssi (anna b1 tentti)
      d-) Hanki oppisopimuskoulutus ammattisi mukaan Turkissa (älä pudota työttömyysoireyhtymään, muista, että paras sijoitus on ihmisiin tehty sijoitus)
    Itse asiassa on paljon muutakin kirjoitettavaa, mutta on liian myöhäistä...
    Voi Allah pelastaa sinut.
    Sinun.

    KAZENIS
    osallistuja

    saoL, mutta en pidä tästä tuontisanasta!

    jentzsch2
    osallistuja

    Suurin osa täällä olevista ystävistä ei yritä tulla Saksaan, vaan tavata puolisonsa, rakastamansa henkilön, joten he kärsivät niin paljon stressiä ja tätä vaikeutta.

    Kiitos joka tapauksessa neuvoistasi .. :)

    merytyl on
    osallistuja

    Hyvä stuttgartilainen, kiitos neuvoistasi!!Mutta en vieläkään ymmärrä mikä on tavoitteesi?Näyttää siltä, ​​että turkkisi on erittäin hyvä. Luulen, että olet yksi niistä, jotka jättivät kylänsä ja lähtivät Saksaan!! ole tylsä ​​siellä, mutta älä unohda, että sinulla on vielä mahdollisuus palata Turkkiin. Taistelemme psykologista sotaa. Ongelma on mennyt fyysisten ulottuvuuksien ulkopuolelle. Nyt! Riskeeraamme kaiken. Se voi olla taivas tai helvetti, sinä tiedä mitä, en edes välitä!!!Niin kauan kuin olemme yhdessä puolisomme kanssa, se on tavoitteemme!! Pyydän sinua pitämään VAROITUKSEN ja kommenttisi omana tietonasi!! Kiitos myös rukouksistasi!Jumala johtakoon polkusi……

    furdom
    osallistuja

    En myöskään pitänyt tästä termistä, en pidä tuodusta sanasta, mutta kiitos neuvostasi. Huomasin myös, että olet oikeassa kielessä, jopa saksalaisten kanssa naimisissa olevat turkkilaiset puhuvat saksaa väärin ja kieliopissa he ovat nolla.

    Stuttgart-pohjainen
    osallistuja

    Hei taas;
    Ensinnäkin olen iloinen siitä, että ystävät kirjoittivat myönteiset tai kielteiset mielipiteensä.
    Kuinka voin jättää kysymysmerkin päähän, kuinka onnellinen olen. Tavoitteenani on varoittaa sinua.
    Varmista, että sinulla on suunnitelma B,

    mineraalivesi
    osallistuja

    Hei taas;
    Ensinnäkin olen iloinen siitä, että ystävät kirjoittivat myönteiset tai kielteiset mielipiteensä.
    Kuinka voin jättää kysymysmerkin päähän, kuinka onnellinen olen. Tavoitteenani on varoittaa sinua.
    Varmista, että sinulla on suunnitelma B,

    Mielestäni sanomasi on hyvin loogista. Olen samaa mieltä kanssasi, olen pahoillani, että tulin tänne niin paljon. Tulevat ystävät ymmärtävät tullessaan tänne…….

    mineraalivesi
    osallistuja

    Täällä on erittäin vaikea löytää työtä... Puolisollasi täytyy olla hyvä työ, elämä on erittäin kallista...

    furdom
    osallistuja

    Mielestäni sanomasi on hyvin loogista. Olen samaa mieltä kanssasi, olen pahoillani, että tulin tänne niin paljon. Tulevat ystävät ymmärtävät tullessaan tänne…….

    Jos pahoillasi tulet, miksi et tule takaisin, ystäväni, löysin työpaikan heti tullessani, miten tämä työ on? Kuka haluaa työskennellä, löytää työpaikan mistä päin maailmaa tahansa, joten älä puhu tietämättä sitä. Kukaan ei ole kiinnostunut Saksasta tai muusta maasta. Tietenkään kukaan ei ole koskaan kaunis maa, kuten Turkki, en voi muuttaa Turkin sijaintia, mutta olosuhteet johtavat ihmiset aina toiseen osapuoleen. 

    KAZENIS
    osallistuja

    Joten mitä minun pitäisi tehdä, sitten luopua kaikesta?

    mineraalivesi
    osallistuja

    Jos pahoillasi tulet, miksi et tule takaisin, ystäväni, löysin työpaikan heti tullessani, miten tämä työ on? Kuka haluaa työskennellä, löytää työpaikan mistä päin maailmaa tahansa, joten älä puhu tietämättä sitä. Kukaan ei ole kiinnostunut Saksasta tai muusta maasta. Tietenkään kukaan ei ole koskaan kaunis maa, kuten Turkki, en voi muuttaa Turkin sijaintia, mutta olosuhteet johtavat ihmiset aina toiseen osapuoleen.  

    Jos se on minun tehtäväni, palaan heti! mutta vaimoni tekee ausbildungia, joten meidän on pysyttävä .. työn löytämisessä riippuu asuinpaikastasi.

    mineraalivesi
    osallistuja

    Joten mitä minun pitäisi tehdä, sitten luopua kaikesta?

    Jos olet tyytyväinen elämääsi, miksi luovuttaisit...

    furdom
    osallistuja

    Jos se on minun tehtäväni, palaan heti! mutta vaimoni tekee ausbildungia, joten meidän on pysyttävä .. työn löytämisessä riippuu asuinpaikastasi.

    Ei ole merkitystä, asun Itä-Saksassa. Ulkomaisten väestö on täällä hyvin vähäistä verrattuna Länsi-Saksaan. Työllistymismahdollisuuksia on vähemmän kuin Länsi-Saksassa, ja ulkomaalaisia ​​vihamielisyyksiä on enemmän. Voitteko kertoa minulle, miten se on? Näin paljon turkkilaisia ​​täällä, ja annan Saksan valtiolle oikeuden työskennellä. Ystäväni, jos et löydä työtä, mene hakemaan työpaikkaa 2,5 eurolla, mene töihin sinne, jos he pitävät työstäsi, he hakevat sinut vollzeitista

    SIMURG
    osallistuja

    Jos pahoillasi tulet, miksi et tule takaisin, ystäväni, löysin työpaikan heti tullessani, miten tämä työ on? Kuka haluaa työskennellä, löytää työpaikan mistä päin maailmaa tahansa, joten älä puhu tietämättä sitä. Kukaan ei ole kiinnostunut Saksasta tai muusta maasta. Tietenkään kukaan ei ole koskaan kaunis maa, kuten Turkki, en voi muuttaa Turkin sijaintia, mutta olosuhteet johtavat ihmiset aina toiseen osapuoleen.  

    FUCHS-ystävä, olen samaa mieltä kanssasi loppuun asti. Vinkki IMPORT-ystävälle, joka antoi meille kultaisen neuvon, on tämä; Jos aloitat avioliittosi suunnitelman B kanssa, jo joudut katumaan sitä.
    Olen sairaanhoitaja, ansaitsen hyvin nykypäivän olosuhteissa. Se on kunnossa olosuhteissani, mutta mikään ei voi estää minua vaimostani. Olen ehdottomasti tullut tänne, ettei se ole taivas.
    Mutta vaimoni on erittäin kallis ja menen kaikkialle hänen silmänsä kanssa, suurin osa ystävistäni täällä on sellaisia; kukaan ei ole Saksan rakastaja.
    Mutta on varmaa, että se on maa, jossa eri suunnitelmia käyttävät voivat olla onnettomia.

    KAZENIS
    osallistuja

    Jos olet tyytyväinen elämääsi, miksi luovuttaisit...

    Ystävän kirjoittaman artikkelin mukaan meidän on luovuttava hänestä .. !! Saksa, ei huono työpaikka, ei elämää, ei vettä, ei vettä .. Kiitän teitä neuvoistanne, mutta se, mikä tulee teille hyväksi, on minulle haitallista.
    Tämän seurauksena olen rakastanut ja haluan olla rakastamasi kanssa. Jokainen ihminen haluaa elää kotimaassaan, mutta mitä aiot tehdä, kun mahdollisuutta ei ole?

    ylevä
    osallistuja

    hei stutgartli,

    Kosketit erittäin mukavaa aihetta. Tietenkin tässä on joitain poikkeuksia.
    Mutta havaintosi on oikea... Olen kanssasi samaa mieltä.
    (Vai tuon sinut maahan kuten minä? ;D)
    Yksi, joka tuli Saksaan, katui sitä, ja toinen, joka ei voinut...

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 108)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.