A1 saksalainen perheiden yhdistämiskoekurssi Istanbulissa

> foorumit > Yleiset saksan- ja saksankieliset A1-perheiden yhdistämiskurssit > A1 saksalainen perheiden yhdistämiskoekurssi Istanbulissa

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    MuhaяяeM
    osallistuja

    Hyvät jäsenemme ja vierailijamme, Almancax-tiiminä, tarjoamme sinulle vuosia saksalaisessa koulutuksessa ja SAKSAN viisumissa, passissa, A1-kokeessa, perheen yhdistämisessä, koulutuksessa Saksassa, tärkein periaate, erilaiset. Annoimme tuloksen VARAUS.

    Hyvät ystävät, TEHTÄVÄT TULOSTEN MUKAISESTI A1 Tentti 80% siitä, mikä Tentti ENSIMMÄINEN merkintä KAZANAMIYOR.Y TURKISSA TULOKSEN MUKAAN TEHTY TUTKIMUS asianmukaisesti A1 TENTTI VALMISTETTU KURSIN MÄÄRÄ VÄHITTÖMÄTTÖMMÄT ILMAISEMME. YRITTÄÄ, ETTÄ KURSSI YSTÄVILLE KAKSI KUUSI VIITI puhekuviota on varustettu ja lähetetty. Kukaan ei voi saada korvausta kursseille annetusta rahasta. Kurssi päättyy ilman saksan oppimista. KURSSI TAKAA TAPA.

    TÄTÄ TURKISSA TAPAHTUVAT TAPAHTUMAT ON LIIKAN PALJON, minkä GÖREBİLİRSİNİZ.DE experiencedERL-ystävät kokevat. NÄYTTEEN KURSUMÄÄRÄ TURKIN FOORUMISSA SAKSAN TUTKIMUS A1 VALMISTETTU OIKEA on todella hyvin pieni.

    SITTY VOIT JAKA TÄMÄN TUNNETTAVAT HYVÄT SAKSAN KURSSIT.

    zilanxnumx
    osallistuja

    Hei. Yleistietoa Saksasta. Haluaisin pyytää Itävallaa. Olen iloinen, jos vastaat. Olen iloinen, jos vastaat. Minulla on perhejuhlia Wienissä. Se on ollut 13 kuukautta. He ovat tutkineet ensimmäistä avioliittoa työni poliisissa 7 kuukaudeksi. Syyttäjä on lopettanut tutkinnan joulukuussa. Pyydä kysymystä, odota sitä, he hylkäävät, he sanoivat, 3 viikkoa on kulunut, ilmoituksia tuli ja jos tämä oli niin poliisin syöttiä, niitä ei hylätä, odotamme edelleen vastausta.

Näytetään 1 vastaus (yhteensä 1)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.