Oletko kiinnostunut oppimaan saksaa ja suorittamaan A1-tentin?

> foorumit > Yleiset saksan- ja saksankieliset A1-perheiden yhdistämiskurssit > Oletko kiinnostunut oppimaan saksaa ja suorittamaan A1-tentin?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    meme
    osallistuja

    Hei kaverit, tämä on Memduh GÜNGÖR.

    Asun Beylikdüzü-alueella Istanbulissa. Tapasin Elif Hocan 2 kuukautta sitten Almancaxin kautta. Haastattelin monia kursseja, mutta yksikään niistä ei vaikuttanut vilpittömältä. Sen onnistumiset selittävät jo sen tarjoaman koulutuksen yksinkertaisen. Pitkien keskustelujen jälkeen aloin ottaa oppitunteja rouva Elifiltä ja suoritin A23-kokeen 2011. joulukuuta 1. Tulokset tulivat eilen ja vaikka en osannut edes muutamaa sanaa saksaa 2 kuukautta sitten, onnistuin saamaan 74 pistettä yhdessä kokeessa. Opettaja Elif antaa niin hyvän oppitunnin, että se jää mieleen, ja hänellä on myös erittäin hyvät resurssit ja tiedot. Samaan tapaan se tarjoaa täysin didaktista koulutusta, ei rutiininomaista oppimista. Kotini ja oppituntipaikan välinen etäisyys on 2,5-3 tuntia ja kuljin julkisilla kulkuneuvoilla 6 tuntia edestakaisin matkan. Sanoin: "AIKA PIENEE, ANTAKAA SEN OLLA PITKÄ" ja olin ehdottomasti oikeassa. KIITOS KIITOS OPETTAJA, KIITOS GERMAN... Ne, jotka etsivät kurssia Istanbulista, älkää eksykö turhaan, opettaja Elif, tässä aiheesta on vain yksi opettaja, enkä tunne ketään muuta opettajaa.

    VISUAALISET ASIAKIRJAT TODISTETTU. (Se oli ensimmäinen tenttini ja usko minua, olin hyvin ahdistunut, minulla ei ollut koulutusta aiemmin. Opettajani Elifin ansiosta pelkoni oli kadonnut ja onnistuin. Se ei ollut vain opettaja, vaan myös sisaremme.
    YKSI LAUKA TÄYSIN

    a1.jpg

    mutim2
    osallistuja

    Hyviä mainoksia elif hocalle :)

    meme
    osallistuja

    Se ei ole mainos, veli, usko minua, tosiasiat on kirjoitettu. Sain koulutusta häneltä henkilökohtaisesti. Hänestä tuli opettajani ja sisareni.Jumala siunatkoon häntä, en säästä rukouksiani, varsinkin tenttipäivänä, siellä oli paljon ihmisiä, jotka olivat käyneet kursseja isoista oppilaitoksista ja kävivät sen kolmannen kerran. Meillä on melkein jäljellä professoreita verrattuna niihin, jotka väittävät saaneensa parhaan koulutuksen....

    mutim2
    osallistuja

    Se on totta, ystäväni, kuinka onnellinen olet... Toivottavasti tapaat aina kauniita ihmisiä sydämesi mukaan..

    netalman by
    osallistuja

    Hei,

    En voinut vastustaa, koska nimeni hyväksyttiin, halusin kirjoittaa. :) Mainokseni sijaan nämä tulevat ystävät yrittävät kiittää almancaxia tällä tavalla, koska he ovat kotoisin almancaxista ja - kaikki elävät tietävät - tämä kausi on todella vaikea ja hankala aika, ja ihmiset ymmärtävät työn värin vasta ottamisensa jälkeen kurssi ja tentti. He vain yrittävät auttaa toisiaan, jotta he eivät menisi pieleen.

    Luulen, että jos täällä on ketään, jota pitäisi kiittää, niin ne ovat Germanxin virkamiehet, jotka olivat kanssamme täysin Jumalan tähden, etsimättä mitään hyötyä keneltäkään, mukaan lukien minulta. En todellakaan tehnyt paljon, tein vain velvollisuuteni. Tämä on oikea. Tämä on foorumi, jossa kaikki, opettajat ja opiskelijat, voivat hyötyä ja auttaa toisiaan. Jumala siunatkoon jokaista osallistujaa. Terveisin ja terveisin…

    mutim2
    osallistuja

    Hei,

    En voinut vastustaa, koska nimeni hyväksyttiin, halusin kirjoittaa. :) Mainokseni sijaan nämä tulevat ystävät yrittävät kiittää almancaxia tällä tavalla, koska he ovat kotoisin almancaxista ja - kaikki elävät tietävät - tämä kausi on todella vaikea ja hankala aika, ja ihmiset ymmärtävät työn värin vasta ottamisensa jälkeen kurssi ja tentti. He vain yrittävät auttaa toisiaan, jotta he eivät menisi pieleen.

    Luulen, että jos täällä on ketään, jota pitäisi kiittää, niin ne ovat Germanxin virkamiehet, jotka olivat kanssamme täysin Jumalan tähden, etsimättä mitään hyötyä keneltäkään, mukaan lukien minulta. En todellakaan tehnyt paljon, tein vain velvollisuuteni. Tämä on oikea. Tämä on foorumi, jossa kaikki, opettajat ja opiskelijat, voivat hyötyä ja auttaa toisiaan. Jumala siunatkoon jokaista osallistujaa. Terveisin ja terveisin…

    Tämän ansiosta olemme oppineet kuka olet opettajamme Elifissä, toivotan teille menestystä ..

    netalman by
    osallistuja

    Kiitos.  :)  Jumala siunatkoon.

    fotoademxnumx
    osallistuja

    Opettaja Elif, olen iloinen, että tulin luoksesi tämän sivuston ansiosta ja minulla oli ilo ohittaa se yhdellä kertaa, vaikka en osaa yhtään saksaa. Jumala siunatkoon sinua ja saksaa. Olen iloinen, että voin suositella minun opettaja Elif, jota olen suositellut muille täällä ystävilleni ja joka on itsekin onnistunut kurssilla yhdellä kertaa niin taloudellisesti kuin henkisestikin.

      tenttipäivä 01.20.2012
        tulos: 83
    Ystävällisin terveisin Adam Demir

    guru
    osallistuja

    Kuinka voimme suorittaa kurssin 4 viikossa onnistuneesti? Anteeksi, mutta edes verkkosivustollasi se ei kerro kurssin sijaintia. et ole luotettava. täysin mainonta.

    netalman by
    osallistuja

    TODISTAMME TODISTUKSIIN, JOTKA OLEMME LUOTETTAVUUS VUOSIKSI, TUTKIMUKSESSA SAATUT KORKEAT PALVELUT EIVÄT TUTKIMUKSESSA OLEVAT OPISKELIJAT.

    OSOITA, ettemme kirjoita syitä, joita EI löydy AINOASTAAN ALUEELLEMME, KAIKKI TURKKI "EIVÄT Osoite on meidän.

    JOS TÄTÄ EI TULE, SINÄ VOIT PYYDÄ MEITÄ SIVUSTON VIRANOMAISILTA, JOT OLET TÄÄLLÄ -GERMANCAX!

    MuhaяяeM
    osallistuja

    Kuinka voimme suorittaa kurssin 4 viikossa onnistuneesti? Anteeksi, mutta edes verkkosivustollasi se ei kerro kurssin sijaintia. et ole luotettava. täysin mainonta.

    Tilastoista käy ilmi, ettei A1-tentistä ole toistaiseksi läpäissyt yhtä opiskelijaa.

    guru
    osallistuja

    Jos olemme loogisia, 100 % menestystakuuta ei voida antaa missään päin maailmaa. Miksi jokainen harjoittelija läpäisee kokeen? Nettisivuilla ei ole vielä edes osoitetta. Siinä lukee kuljetus yhdellä ajoneuvolla, mutta ilmoitettu paikka on Göztepe. ihmetellä kuinka päästä =)

    dielosch
    osallistuja

    Missä Muharrem Admin on? Voitteko antaa tietoja tästä kurssista?

    MuhaяяeM
    osallistuja

    Jos olemme loogisia, 100 % menestystakuuta ei voida antaa missään päin maailmaa. Miksi jokainen harjoittelija läpäisee kokeen? Nettisivuilla ei ole vielä edes osoitetta. Siinä lukee kuljetus yhdellä ajoneuvolla, mutta ilmoitettu paikka on Göztepe. ihmetellä kuinka päästä =)

    Sadan prosentin menestystakuu on annettu, onnistumisprosentti on ilmeinen. Kommentit ovat ilmeisiä.
    Voit itse mainetta vai ei.

    MuhaяяeM
    osallistuja

    Missä Muharrem Admin on? Voitteko antaa tietoja tästä kurssista?

    Hei dielosch, olet ollut poissa pitkään, tervetuloa foorumille. :)
    Istanbulin saksan kielikurssi kuuluu opettajamme Elifille, joka on yksi almancax-ohjaajista, ja sen menestysprosentti on erittäin korkea. :)

    guru
    osallistuja

    Luulen, että tällä sivustolla on sopimus Elif-lady kanssa, en ymmärrä enää. Tapasin jo itseni Elif-lady kanssa perjantaina. Verkkosivustosi oli aivan eri tilassa vasta perjantaina. Miksi minun pitäisi pyytää yksityiskohtaista polkua. Ustellik Elif -nainen itse sanoi puhelimessa, että minulla on toimisto. Soitin goethe-instituuttiin, he eivät myöskään tiedä tällaista paikkaa. Joten en puhu tutkimuksesta, jonka minä

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 20)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.