Onko johtajien velka viisumi-ongelma?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Avustaja
    osallistuja

    Hei ystävät,

    Minulla on luotto- ja luottokorttivelkaa pankille, velka on siirretty toimeenpanoon.

    Hakin 30. syyskuuta, keskiviikkona, ulkomaalaisvirasto sanoi, että prosessi on ohi, lähetimme asiakirjat Ankaralle, pelkään, että velan vuoksi on ongelma, jos jollakin on tietoa aiheesta, arvostan sitä, jos he ilmoittavat minulle.

    Neito
    osallistuja

    Hei,
    Veloissa ja pankin suorittamissa tapauksissa ei ole mitään ongelmaa, kunhan pankki ei aseta ulkomaista matkustuskieltoa. Jos sinulla on kuitenkin velkaa valtiolle, sinulla on ongelmia, kuten verovelka jne. On ongelmia ulkomaille mennä. Tämän lisäksi tiedän, että velkasi Turkissa ei sido Saksan valtiota. Tutkin myös paljon. Sain turistiviisumin, kun olin velassa, ei ollut mitään ongelmaa aiemmin.

    ysmnxnumx
    osallistuja

    Jos sinulla ei ole kieltoa ulkomailla, mielestäni mitään ei tapahdu, ystäväni oli velkaa 10 tuhatta TL. Hän tuli viime viikolla. Mutta jos et maksa siellä, tullivirkailijat vetävät sinut sivuun, kun tulet Turkkiin.

    Neito
    osallistuja

    Ulkomaalaiskielto saatiin selville turvallisuusyksiköiltä.
    En tietenkään tiedä seuraavaa vaihetta. Toivon, ettei ongelmia tule.

    Avustaja
    osallistuja

    En ole velkaa mitään veroa, kuten sanoin valtioamme vastaan, olen velkaa pankille, he antoivat sen teloitukseen 2 viikkoa sitten

    Neito
    osallistuja

    Jos heillä ei ole varoja, älä pelkää, he eivät voi tehdä mitään. He vain soittavat asianajotoimistoon ja häiritsevät heitä, siinä kaikki.

Näytetään 5 vastausta - 1-5 (yhteensä 5)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.