Saksan kirjeet

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Nazira
    osallistuja

    New York Times -lehdessä julkaistu asiakkaan kirje pankille J.

    Hyvä pankkivirkailija,
    Olen 86-vuotias asiakas, jolla on tili pankissasi.
    Eräänä päivänä kirjoitin putkimiehelleni 100 dollarin sekin.
    Jotenkin hänen on välitettävä tämä sekki pankillesi 3 nanosekunnin kuluessa, ja se otettiin tililtäni, ennen kuin voin käteisellä maksaa tämän summan arvioidusta pankistasi.
    Tietysti, koska tililläni ei ollut tuolloin rahaa, veloitettiin myös 30 dollarin korot ja sakot. Minulla oli rahastoissani 1.000.000 XNUMX XNUMX dollaria.
    Kun halusin valittaa tilanteesta, taistelin noin puoli tuntia henkilökohtaisen, töykeän, nauhoitetun ja kasvottoman naisen äänen kanssa pankkitilisi.
    Kuuntelin musiikkia aika ajoin ja jouduin painamaan eri näppäimiä 28 kertaa. Mutta en voinut tavoittaa ketään.
    Kuten tiedätte, minulla on kuukausittain tuhansia dollareita, asuntolainan vähennyksiä, luottokorttimaksuja.
    PERUUTAN kaikki automaattiset maksut tililtäni tästä lähtien.
    Tästä eteenpäin haluan asiakasedustajan, joka ymmärtää mitä sanoin lihasta ja luista ja puhuu englantia.
    Ymmärrät, että paras kohteliaisuus on jäljitellä heitä.
    Teen kuten sinä.
    Asiakasedustajasi soittaa minulle jokaisen maksun yhteydessä ja näppäilee salasanan, joka on vähintään 28 numeroa.
    Sitten, jos se on 1, hän voi jättää minulle viestin, jos se on 2, hän voi jättää viestin maksusta, jos se on 3, hän on yhteydessä olohuoneeni, jos minä Olen siellä, hän liitetään makuuhuoneeseeni ja jos en nuku, hän on yhteydessä makuuhuoneeseeni, jos se on 4, hän tavoittaa matkapuhelimeni, 5 avainta voi jättää viestin tietokoneellani. Jos hän painaa 6, hän voi kuunnella niitä uudelleen.
    Jos välillä on viiveitä, lupaan, että saan hänet kuuntelemaan kaunista musiikkikappaletta vanhoista levyistäni ja gramofonistani.
    Ainoa pyyntöni on, että lähetät minulle henkilöllisyystiedot, äidin tyttönimen, notaarilta saadun allekirjoituskirjeen ja taloudelliset tiedot, mukaan lukien näihin tapahtumiin valitsemasi henkilöstön omistusoikeustiedot.
    Valmistin myös sinun kaltaisen sopimuksen. 8 sivua. Sinun oli 42 sivua, minä olin reilu. Minulle määräämäsi asiakasedustaja, pankkisi konttorin johtaja ja pankkisi hallitus allekirjoittavat tämän sopimuksen ja lähettävät sen minulle kirjattuna kirjeenä.
    Saatuani tämän sopimuksen lähetän asiakasedustajalle 28-numeroisen salasanan, jonka asetan itse. Tämä salasana vaihtuu tietysti joka kuukausi.
    Pahoittelen ja vaadin 20 dollaria kuukaudessa kuluna näistä sopimuksista ja liiketoimista.
    Jos et pysty täyttämään näitä ehtoja, valmistele 1.000.000 XNUMX XNUMX dollaria käteisenä ja otan sen huomenna.
    Toivotan sinulle suurinta onnea ja pyydän sinua ottamaan minuun yhteyttä mahdollisimman pian.
    vilpittömästi,
    Asiakkaasi…

    QUELLE35
    osallistuja

    se on mahtava ;D  Kiitos ystäväni jakamisesta :)

    ylevä
    osallistuja

    Kiitos Nazire, tätä he kutsuvat "titiksi"...

    Nazira
    osallistuja

    Kuvittele, tämä nainen on 86-vuotias ja minä olen nuori. Yhtäkkiä törmäsin nauhaan, uskokaa minua, minulla on kriisi, jos vain saisin käsiini ne ihmiset ja henkilö, joka keksi nauhan… oi rikkauksia…. Kuinka onnekas vanha nainen onkaan...

    Kubra
    osallistuja

    erittäin mukava, hyvin tehty

    kunnia gs
    osallistuja

    Vielen dank für die Verteilung! :) Niin oli habe ich bisher noch nicht gesehen! :D

    anonyymi
    vierailija

    yaril:) yaril:) Se on todella hauskaa ja kauniit pankit todella saavat ihmiset hulluksi sillä tavalla. [aplodit:)

    college
    osallistuja

    lyöminen omalla aseella, sitä kutsutaan :)

    wolwot
    osallistuja

    wow bee vanha masli, mutta isoäitimme oli fiksu ..
    No, kun hän rikastuu, hän voi tehdä mitä haluaa...

    Ihmettelen mitä lopulta tapahtui :::::?? Pankki on hyväksynyt tämän tarjouksen hehehe ei tietenkään, millainen purukumiraha heille on miljoona dollaria….

    rakkaus tyttö
    osallistuja

    hyvin kaunis =)

    xmcraex
    osallistuja

    erittäin super walla

Näytetään 10 vastausta - 1-10 (yhteensä 10)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.